Plush czy Otvarta?

Data: 2019-02-20 13:05:52
Autor: Borneq
Plush czy Otvarta?
Mam internet biurowy Orange 500 MB do 15 września. Byłoby dobrze, gdyby nie to że wciąż się zatrzymuje i trzeba wyłączać i włączać go z poziomu http://192.168.0.1/ ponownie,
Powinienem zmieścić się max. w 100-120 GB miesięcznie, największy ruch to ściąganie bloków Bitcoina. Jak patrzyłem na faktury to nawet nie 100 ale kilkadziesiąt GB wystarczało.
Otvarta to ciekawa oferta , mogę dodatkowo ściągać coś w nocnych godzinach.
Plush - pierwsze wrażanie nie za bardzo, bo trzeba rok czekać aż wzrośnie znacznie ilość gigabajtów, poza tym to też przywiązuje podobnie jak abonament, ale z drugiej strony - mam do 15 września Orange, mogę dokupić i płacić 30 zł na miesiąc, a do września wzrośnie mi ilość.

Data: 2019-02-20 17:42:40
Autor: Borneq
Plush czy Otvarta?
W dniu 20.02.2019 o 13:05, Borneq pisze:
Mam internet biurowy Orange 500 MB do 15 września. Byłoby dobrze, gdyby nie to że wciąż się zatrzymuje i trzeba wyłączać i włączać go z poziomu http://192.168.0.1/ ponownie,

Zdaje się że jednak zostanę przy Orange.
Na karcie Plus był spory download, ale gdy backupowałem, bardzo mały upload. W Orange dużo większy.
I chyba udało się zlokalizować błąd: ta karta miała PIN, to nie tylko było uciążliwe przy wymianie karty, ale i urządzenie głupiało w trakcie pracy, teraz po wyłączeniu przyjrzę się jak się sprawuje.
Poza tym oferta jest gigantyczna, 500 GB, choć tego nie wykorzystuję.

Data: 2019-02-21 15:53:30
Autor: ToMasz
Plush czy Otvarta?

dokupić i płacić 30 zł na miesiąc, a do września wzrośnie mi ilość.

ale co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel? Dlaczego wybierasz tylko dwie opcje?
ToMasz

Data: 2019-02-21 21:15:44
Autor: Borneq
Plush czy Otvarta?
W dniu 21.02.2019 o 15:53, ToMasz pisze:>

> ale co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel? Dlaczego wybierasz tylko dwie opcje?
> ToMasz
Podobało mi się, że umowa może być na krótki czas i cena.
Ale w międzyczasie rozwiązał się problem internetu przez Orange w którym mam: wciąż przerywało, bo karta miała ustawiony PIN, teraz śmiga, i lepszy upload niż w Plusie.

Data: 2019-02-21 23:51:54
Autor: ToMasz
Plush czy Otvarta?
W dniu 21.02.2019 o 21:15, Borneq pisze:

 > ale co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel? Dlaczego wybierasz tylko dwie opcje?
 > ToMasz
Podobało mi się, że umowa może być na krótki czas i cena.
Ale w międzyczasie rozwiązał się problem internetu przez Orange w którym mam: wciąż przerywało, bo karta miała ustawiony PIN, teraz śmiga, i lepszy upload niż w Plusie.To masz problem czy już nieaktualne? Czytałeś moje pytania?
ToMasz

Plush czy Otvarta?