Plushowe wrażenia- na razie bałagan, długawe :|

Data: 2014-09-12 21:56:39
Autor: DJ Abelson?
Plushowe wrażenia- na razie bałagan, długawe :|
Nie za bardzo to wyszło.

Poszedłem do salonu , który sprzedaje usługi Plusa, aby przenieść numer (VM->Plush). Niestety, pani powiedziała że na razie "nie mamy w systemie takiej możliwości), to wziąłem starter za 5 zł ten z 2GB i darmowymi smsami.
I tu dzieją się dziwne rzeczy...

1/ Na koncie winno być 5 zł (4+1) a jest 1 zł.
2/ Pokazało mi ważność konta do 28.08.2014. Następnie doładowałem konto kwotą 15 zł, a tu nadal pokazuje, że ważne do 28.08.
3/ Wklepałem *136#, przyszło info: "aktywne promocje: bonus na start - SMSy i internet 27-09-2014, Pakiet Facebook i Instagram do 12.10

I teraz wysyłam smsy - nie odlicza nic z konta. Ale jak włączyłem GPRS kodem, to pokazało po chwili 15,82. Wyłączyłem internet, wbijam *100# i znów mam na koncie 16 zł. To mam coś na próbę za darmo czy nie, WTF?
--

Plushowe wrażenia- na razie bałagan, długawe :|