Plusikowe

Data: 2011-01-21 23:36:19
Autor: Indukti
Plusikowe
Witam.
Dopiero dzisiaj usłyszałem o owym Plusikowym.
Patrze na stronce Plusa i czytam, dla kogo przeznaczone i ile ktoś dostanie, w zależności od taryfy, jaką posiada.

O ile zapis:
"Dłużej niż 6 miesięcy i masz taryfę Twój Profil" nie dziwi mnie, ale już "Krócej niż 6 miesięcy i masz dowolną taryfę Simplus" zastanawia.
Z tego co wiem, niemożliwym było zostać nowym użytkownikiem w ciągu ostatnich 6 miesięcySim+ z taryfą inną, niż "Twój Profil"

Mylę się?

Pzdr.

Plusikowe