Pluszowy Mi¶

Data: 2011-11-25 18:30:39
Autor: Leprechaun
Pluszowy Mi¶
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/56,34939,10707257,Misie_szczecinian_na_Dzien_Misia__ZOBACZ__WYSLIJ_FOTKE.html

Proponuje by był dzień ¶wira na psp. Będziemy swiętować codziennie. ;)

BomBel

Data: 2011-11-25 13:43:12
Autor: Antenka
Pluszowy Mi¶
On 25 Lis, 18:30, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/56,34939,10707257,Misie_szczecinia...

Proponuje by był dzień ¶wira na psp. Będziemy swiętować codziennie. ;)

BomBel

A w dalszej kolejno¶ci ogło¶cie:

"dzień pedofila"
"dzień pederasty"
"dzień lesby"
"dzień zoofila"
"dzień nekrofila"
"dzień sado-maso"
"dzień fetyszysty"

Uciesz± się psp-owe wszelkiej ma¶ci zboki na czele z kaweckim,
burczymuch±, grzegorzem_helmutem itd.

Antenka

Zboki pieprzone!

Data: 2011-11-26 07:35:34
Autor: Przemysław W
Pluszowy Mi¶
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

A kiedy ma być dzień transa? Dlaczego nie chcesz mieć swojego ¶więta, kałtenko?

Przemek

--

Prokurator Wełna podkre¶la, że wydaj±c tego rodzaju polecenia "¦więczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie s± oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-26 09:14:57
Autor: Antenka
Pluszowy Mi¶
On 26 Lis, 07:35, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl>

A kiedy ma być dzień transa? Dlaczego nie chcesz mieć swojego ¶więta, kałtenko? <

Przemek

Nie jestem nim, ty głupi pipku, ale w tej bogatej ofercie na pewno co¶
znajdziesz dla siebie, zboku i kacapie z GóW-na!

Antenka

Data: 2011-11-26 19:10:48
Autor: Buba
Pluszowy Mi¶
Dnia Sat, 26 Nov 2011 09:14:57 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Cudownie wprost. To się nazywa bluzg! Inwektywy zastepuj± argumenty.
Żałosne.

Buba

Data: 2011-11-26 10:59:33
Autor: Antenka
Pluszowy Mi¶
On 26 Lis, 19:10, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
> [...]

> Antenka

Cudownie wprost. To się nazywa bluzg! Inwektywy zastepuj± argumenty.

Buba, Bombel a jutro jako kto? Balbina? Nie udawaj, że urodziłe¶ się w
królewskiej rodzinie, ty hipokryto! bhahahaha :-O))

Antenka

Data: 2011-11-26 19:13:39
Autor: u2
Pluszowy Mi¶
W dniu 2011-11-26 19:10, Buba pisze:
Cudownie wprost. To się nazywa bluzg! Inwektywy zastepuj± argumenty.
Żałosne.

Jaki pan taki gwniany jego kram :)

Data: 2011-11-26 19:43:58
Autor: u2
Pluszowy Mi¶
W dniu 2011-11-26 19:27, Buba pisze:
Jaki pan taki gwniany jego kram :)
EOT!

Te biuba ty nigdy nie mozesz skonczyc :)

Data: 2011-11-27 08:28:50
Autor: Leprechaun
Pluszowy Mi¶

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ed1336f$0$8459$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-26 19:27, Buba pisze:
Jaki pan taki gwniany jego kram :)
EOT!

Te biuba ty nigdy nie mozesz skonczyc :)

u2 - jełop miesi±ca! ;)

BomBel

Data: 2011-11-26 22:09:29
Autor: Przemysław W
Pluszowy Mi¶
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:eb275e80-3973-4dc8-a599-edcedbc0facfi8g2000vbh.googlegroups.com...
On 26 Lis, 07:35, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl>

A kiedy ma być dzień transa? Dlaczego nie chcesz mieć swojego ¶więta, kałtenko? <

Przemek

Nie jestem nim......

To po co się podszywasz pod kobietę?

Przemek

Data: 2011-11-27 08:10:45
Autor: Grzegorz Z.
Pluszowy Mi¶
Antenka napisał:

Uciesz± się psp-owe wszelkiej ma¶ci zboki na czele z kaweckim,
burczymuch±, grzegorzem_helmutem itd.

A ty, Pinokio, pojedziesz nakopać im wszystkim, uprzednio spakowawszy do
plecaka zapas marcińskich rogali?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-25 17:48:42
Autor: Yogi
Pluszowy Mi¶
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):
[...]

 Dobre, dobre! Byłe¶ na "Dzień ¦wira"? Wspaniałe! Polski kołtun w pigułce.

Data: 2011-11-26 13:11:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pluszowy MiĹ›
piÄ…tek, 25 listopada 2011 18:30. carbon entity 'Leprechaun' <brudy.polityczne@pralnia.tw>

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/56,34939,10707257,Misie_szczecinian_na_Dzien_Misia__ZOBACZ__WYSLIJ_FOTKE.html

Proponuje by był dzień świra na psp. Będziemy swiętować codziennie. ;)

BomBel

"Dzie Misia" -- - to coś jak z Barei "nowa świecka tradycja" ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Pluszowy Mi¶