Pluton Czarnych Wdów.

Data: 2011-05-10 03:53:22
Autor: cirrus
Pluton Czarnych Wdów.
# Na ostatnim spotkaniu Tuska z rodzinami ofiar katastrofy smoleñskiej, ¿ona by³ego rzecznika praw obywatelskich Kochanowskiego, który podczas ubieg³ej zimy tylko po to aby wzmóc rozpêtan± przez pisowców wirtualn± epidemiê grypy w Polsce obwie¶ci³, ¿e zosta³ w³a¶nie ofiar± tej epidemii a rz±d Tuska nic w tej sprawie nie czyni - zapyta³a pana premiera czy ju¿ wyda³ rozkaz zamordowania jej a nastêpnie poskar¿y³a siê mediom, ¿e pan Tusk j± obrazi³...

 Czy mo¿na komu¶ odpowiedzieæ rzeczowo tak aby zadowoliæ pytaj±cego, je¶li ten kto¶ pyta dlaczego jej m±¿, jej ojciec, matka , zginêli w wypadku, dlaczego nie ¿yj±?!

 W swojej pracy zawodowej spotyka³em siê z wieloma osobami, których bliscy zginêli w wypadkach ...
 Widzia³em na twarzach tych osób ból i cierpienie ale nigdy te osoby nie szuka³y okazji aby swoj± osobist± tragediê wykorzystywaæ do jakichkolwiek rozgrywek bo to w oczywisty sposób staje siê handlem, hazardem... Wyci±gn±æ z osobistej tragedii jak najwiêcej , ile siê da... To jest ohydne i niegodne cz³owieka!

 Czy¿by Jaros³aw kaczyñski wychowa³ dla swoich celów Pluton Czarnych Wdów, które bêd± w stanie obaliæ obecny uk³ad w Polsce?

 Czarny i makabryczny ¿art?

 Ta ma³a krzykliwa sekta zgromadzona przy boku nieomylnego Jaros³awa
 bêdzie w stanie zrobiæ wszystko i tych ludzi pokroju Kochanowskiej nie lekcewa¿y³bym #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfxdf

--
stevep

Data: 2011-05-10 07:47:42
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-10 03:53, cirrus pisze:

Czyżby Jarosław kaczyński wychował dla swoich celów Pluton Czarnych Wdów, które będą w stanie obalić obecny układ w Polsce?

Akurat w tej sprawie mozna mieć najmniejszw pretensje do tych wdów i Kaczyńskiego. To Tusk najwyraźniej nie ma nic do roboty, że zajmuje się ciągłym dogadzaniem i pocieszaniem tych ludzi. Najwyraźniej zapomniał że jest premierem wszystkich Polaków.

Data: 2011-05-10 08:03:33
Autor: cirrus
Pluton Czarnych Wdów.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqajkk$gk7$3news.onet.pl...
[...]

Powinien być niewrażliwy?

--
stevep

Data: 2011-05-10 20:42:21
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-10 08:03, cirrus pisze:
[...]

Powinien być wrażliwy na los Polski i wszystkich Polaków a nie tylko pocieszycielem i dobrym wujkiem rozdającym prezenty z państwowej kasy rodzinom swoich zmarłych kamratów.

Data: 2011-05-11 04:44:52
Autor: cirrus
Pluton Czarnych Wdów.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqc0t0$9ul$2news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza na los mędzących nieudaczników z rękami pod dupą.

--
stevep

Data: 2011-05-11 07:05:37
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-11 04:44, cirrus pisze:
[...]

Zwłaszcza tych których z swoja kliką okrągłostołowa okradł.

Data: 2011-05-11 07:37:17
Autor: cirrus
Pluton Czarnych Wdów.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqd5jp$770$1news.onet.pl...
[...]

Ciebie to wyłącznie z rozumu.

--
stevep

Data: 2011-05-11 16:23:45
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-11 07:37, cirrus pisze:

[...]

Akurat ja nie zostałem okradziony. Nie ja budowałem ten rozszabrowany, rozkradziony PRL.

Data: 2011-05-11 12:44:17
Autor: Antenka
Pluton Czarnych Wdów.
On 11 Maj, 16:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Akurat ja nie zosta³em okradziony. Nie ja budowa³em ten rozszabrowany, rozkradziony PRL.<

Budowali go ci, którzy go potem rozszabrowali (a wszystko podobno by³o
wszystkich!), by "szabrownikom i ich spadkobiercom" ¿y³o siê lepiej
przez nastêpnych 200-300 lat. Tfu!!! :-(

Jadrysku, cirrusa to nawet z rozumu nie mo¿na okra¶æ - to¿ to rasowy
debil jest :D

Antenka :-))

Data: 2011-05-11 23:04:04
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-11 21:44, Antenka pisze:
On 11 Maj, 16:23, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Akurat ja nie zostałem okradziony. Nie ja budowałem ten rozszabrowany, rozkradziony PRL.<
Budowali go ci, którzy go potem rozszabrowali (a wszystko podobno było
wszystkich!), by "szabrownikom i ich spadkobiercom" żyło się lepiej
przez następnych 200-300 lat. Tfu!!! :-(

Jadrysku, cirrusa to nawet z rozumu nie można okraść - toż to rasowy
debil jest :D

Antenka :-))

Z każdą chwila odnoszę wrażenie że masz 100% racji co do Stefana. - On wydaje się być całkowicie pozbawiony zdolności samodzielnego myślenia:-( .

A co do tego rozszabrowanie to z kolei myslę że sie mylisz - ci szabrownicy jednak nie budowali PRL-u - oni siali w nim dywersję (wielu z nich za pieniądze od zachodnich kapitalistów), podczas gdy normalny Polak zrywał się rano do roboty przy wznoszeniu zakładów pracy, mostów, dróg i mieszkań.

Data: 2011-05-12 03:13:53
Autor: cirrus
Pluton Czarnych Wdów.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqetk6$4jp$1news.onet.pl...
[...]

Marne twoje szanse z antenką, za duża zgodność w kretyństwie, to szabrownicy byli na obcym żołdzie przeciwstawiając się ludowi pracującemu miast i wsi?

--
stevep

Data: 2011-05-13 22:10:35
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-12 03:13, cirrus pisze:

[...]

Myślę że jednak trochę większe niż ty. I to nie ze względu na to że jestem atrakcyjniejszy, ale z tego że Antenka nie znosi wręcz gejów, ani biseksów.

Tak, oni byli za tym żeby z tego ludu pracującego porobić parobków pracujących na jaśnie panów. Bardzo wielu pewnie nawet z tego sobie nie zdawało sprawy ale zalozenia tych co nimi kierowaki były właśnie takie.

Data: 2011-05-10 17:56:05
Autor: he®sk
Pluton Czarnych Wdów.
On Tue, 10 May 2011 07:47:42 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-10 03:53, cirrus pisze:

> Czy¿by Jaros³aw kaczyñski wychowa³ dla swoich celów Pluton Czarnych > Wdów, które bêd± w stanie obaliæ obecny uk³ad w Polsce?

Akurat w tej sprawie mozna mieæ najmniejszw pretensje do tych wdów i Kaczyñskiego. To Tusk najwyra¼niej nie ma nic do roboty, ¿e zajmuje siê ci±g³ym dogadzaniem i pocieszaniem tych ludzi. Najwyra¼niej zapomnia³ ¿e jest premierem wszystkich Polaków.

 co ty bredzisz. premierem wszystkim polakow jest jaroslaw kaczynski!
 tusk "ma krew na rekach", a komorowski to "przypadkowy prezydent".

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-10 20:40:59
Autor: jadrys
Pluton Czarnych Wdów.
W dniu 2011-05-10 17:56, he®sk pisze:
[...]

Tusk to raczej zachowuje sie jak szkodnik i błazen a nie jak ktoś mający krew na rękach.

Data: 2011-05-10 07:48:17
Autor: cytryna
Pluton Czarnych Wdów.
[...]

************************

"..tych ludzi pokroju Kochanowskiej nie lekcewa¿y³bym" - s³uszna uwaga, to oni zawlok± morderców smoleñskich przed s±dy, a pó¼niej bêd± im towarzyszyæ do wrót kazamatów. ¦ciemnianie i upchniêcie w sowieckie ³apy "¶ledztwa smoleñskiego" to typowa próba uwolnienia siê od osobistej odpowiedzialno¶ci za wspóldzia³anie w tej zbrodni. Ten numer nie przejdzie!

Data: 2011-05-10 13:59:17
Autor: Antenka
Pluton Czarnych Wdów.
On 10 Maj, 07:48, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

wspóldzia³anie w tej zbrodni. Ten numer nie przejdzie!<

Cytryno, b±d¼ spokojna. Chyba nie zapomnia³a¶, ¿e gnêbienie ubogich,
wdów i sierot nie jest mi³e Bogu? Kara bêdzie wymierzona
natychmiastowo. P³emie³ gdzie¶ poleci i Rêka Sprawiedliwo¶ci go
dotknie - spadnie tak samo jak tych zamordowanych 96!

Antenka

Data: 2011-05-13 21:52:29
Autor: pluton
Pluton Czarnych Wdów.
P³emie³ gdzie¶ poleci i Rêka Sprawiedliwo¶ci go
dotknie - spadnie tak samo jak tych zamordowanych 96!

Zaprawde sprawiedliwie Reka zajebala tych 96. Nalezalo im sie,
wszystkim razem i kazdemu z osobna.

Dziekujemy ci, Reko Sprawiedliwosci.

Nullification

Data: 2011-05-10 10:45:00
Autor: Leprechaun!
Pluton Czarnych Wdów.

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqa5qn$mkt$1news.vectranet.pl...
[...]

Biedaczka. Kto tym ludziom nasra³ w ³by?!!

BomBel

Pluton Czarnych Wdów.