P³yn ch³odz±cy

Data: 2013-12-03 07:54:32
Autor: Robson
P³yn ch³odz±cy
W dniu 2013-12-02 18:13, Trybun pisze:

Czy mo¿e kto¶ wie jak nazywa siê czerwony p³yn ch³odz±cy którego uzywaj±
Niemcy, i czy ew. dolewka naszego Petryga jest mo¿liwa? Nie wywo³a to w
systemie ch³odzenia silnika jakiej¶ rewolucji?

Powiedz jakie auto. Je¶li VW/Audi/Seat/Skoda to jest to G12++.

Data: 2013-12-03 10:28:13
Autor: Trybun
P³yn ch³odz±cy
W dniu 2013-12-03 07:54, Robson pisze:
[...]

"Niemiecki olej do niemieckiego auta"?;-) Nie, jest to auto importowane do Niemiec (Matrix) , ale wiem na pewno ¿e ten p³yn by³ niedawno przez poprzedniego w³a¶ciciela wymieniany na który¶ z p³ynów u¿ywanych na niemieckim rynku.

Data: 2013-12-03 15:07:28
Autor: Dawid
P³yn ch³odz±cy
W dniu 2013-12-03 10:28, Trybun pisze:

[...]