Plyta CPU RAM co robie zle

Data: 2012-09-25 03:29:19
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
witam
wydawalo sie ze wszystko sprawdzilem pod wzgledem kompatybilnosci ale niestety nie dziala komputer, jesli byc ktos byl uprzejmy naprowadzic mnie na rozwiazanie problemu bede wdzieczny. do rzeczy.
kupilem plyte Asrock B75 Pro3-M (http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU)
CPU i7-3770(E1) (BX80637I73770) (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i7_microprocessors#.22Ivy_Bridge.22_.2822_nm.29)
RAM Corsair CMX8GX3M2A1333C9 (zasugerowalem sie tym co dostalem ze strony kingstona http://www.kingston.com/en/memory/search?DeviceType=7&Mfr=ASR&Line=Motherboard&Model=77097)

niestety po zlozeniu wszystkiego do kupy nie dostaje zadnego bledu zadnego sygnalu, zima po prostu. Wiatraki sie kreca ale nic sie nie dzieje.
Sprawdzalem na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta obsluguje po upgrade biosu do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic. Moze mnie ktos naprowadzic gdzie popelnilem blad? Wiem ze nie ma tych modulow na liscie kompatybilnych, ale myslalem ze to akurat nie zrobi roznicy i wazne zeby parametry se zgadzaly (DDR3, 1333MHz, Non-ECC, CL9, 1.5V, Unbuffered, DIMM, 240-pin,).
Reszta rzeczy standardowa 550W zasilacz grafika zewnetrzna, odlaczalem wszystko dolaczalem z zewnetrzna grafika probowalem bez zewnetrznej, brakuje mi juz pomyslu, testowalem pamieci kingston KHX1600C9AD3/1G to samo. Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.

Z gory dziekuje za pomoc

Data: 2012-09-25 15:19:40
Autor: Piotr S.
Plyta CPU RAM co robie zle
W dniu 2012-09-25 12:29, 4.bialy@gmail.com pisze:
[...]
Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.
[...]

Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główną lub CPU.
A podłączyłeś zasilanie pod CPU? Sprawdź też zasilacz.

Piotr S.

Data: 2012-09-25 07:09:17
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Tuesday, September 25, 2012 2:19:36 PM UTC+1, Piotr S. wrote:
W dniu 2012-09-25 12:29, 4.bialy@gmail.com pisze:

>[...]

> Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.

> [...]

Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główn± lub CPU.

A podł±czyłe¶ zasilanie pod CPU? SprawdĽ też zasilacz.

Tak. Obraz sie nie pojawia. Zasilacze mam 4 takie same nowki sztuki Fatal1ty(sic!) 550W na kazdym to samo podlaczone wszystko jest zgodnie ze sztuka. Wlasnie przyszly plyty glowne takie same 3 z ktorych mialem plodzic jeszcze 3 kompy takie same, ale nie otwieralem jeszcze morduje sie z tym co mam. Procesory mam otwarte juz i na kazdym i7 jest tak samo. Mam teraz do testowania 3X i7 na wszystkich ta sama sytuacja i i5 pod ktorego musi byc bios 1.50. Pozyczylem tez z innego kompa i5-2400 to samo... Juz glupi jestem rozpakuje jeszcze jedna plyte ale jakos wydaje mi sie ze nie tutaj tkwi problem. Problemem jest pewnie to ze dalem ciala z kupnem ktoregos z komponentow. Cos nie pasuje do tej ukladanki tylko nie potrafie rozkminic co jest zle. Moze looknalbys na klocki ktore zapodalem wyzej i naprowadzil?

Data: 2012-09-25 15:56:33
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

[...]

      1155 Core i7 i7-3770(E1) Ivy Bridge 3.4GHz BLK 100MHz 8MB 77W P1.20

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-09-25 15:57:01
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
Chris nabazgral(a):

(http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU) CPU Sprawdzalem
na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta obsluguje po upgrade
biosu do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5
     1155 Core i7 i7-3770(E1) Ivy Bridge 3.4GHz BLK 100MHz 8MB 77W P1.20

Bios rev: P1.20

Data: 2012-09-26 00:34:36
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Tuesday, September 25, 2012 3:53:18 PM UTC+1, Dawid wrote:
> [...]

> Reszta rzeczy standardowa 550W zasilacz grafika zewnetrzna, odlaczalem wszystko dolaczalem z zewnetrzna grafika probowalem bez zewnetrznej, brakuje mi juz pomyslu, testowalem pamieci kingston KHX1600C9AD3/1G to samo. Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.

100% zasilacz.

ale 4 zasilacze? wszystkie to samo? jakos zawodzi moja matematyczna intuicja...

Data: 2012-09-26 10:04:47
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
[...]

Dawid to troll co nic nie wnoci .. wywalic do KF-a i nie przejmowac sie ...

Data: 2012-09-26 01:36:43
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Wednesday, September 26, 2012 9:04:48 AM UTC+1, Chris wrote:
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

> ale 4 zasilacze? wszystkie to samo? jakos zawodzi moja matematyczna

> intuicja...

Dawid to troll co nic nie wnoci .. wywalic do KF-a i nie przejmowac sie ...

Troll nie troll az sprawdzilem inny zasilacz, podlaczylem nowke sztuke Corsair GS500 ciagle zima zero odzewu. Glupi jestem normalnie.

Data: 2012-09-26 10:44:29
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
[...]

Jak pisalem .. zobacz inna sztuke plyty bo byc moze jest uszkodzona, sprawdzil by ci ale nie ma takich procków w serwisie sa tylko na magazynie ale nowe zapakowane i nie ma szans ich dorwac.

Samych plyt tego modelu do serwisu wrócila cala jedna sztuka a sprzedalo sie na razie 98 sztuk. Moze i twoje sa od nas ...

Data: 2012-09-26 04:05:30
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Wednesday, September 26, 2012 9:44:30 AM UTC+1, Chris wrote:
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

>>> intuicja...

> Troll nie troll az sprawdzilem inny zasilacz, podlaczylem nowke sztuke

> Corsair GS500 ciagle zima zero odzewu. Glupi jestem normalnie.

Jak pisalem .. zobacz inna sztuke plyty bo byc moze jest uszkodzona, sprawdzil by ci ale nie ma takich prock�w w serwisie sa tylko na magazynie ale nowe zapakowane i nie ma szans ich dorwac.

Samych plyt tego modelu do serwisu wr�cila cala jedna sztuka a sprzedalo sie na razie 98 sztuk. Moze i twoje sa od nas ...

OK dzieki wszystkim za uwagi. Uruchomilem dziadostwo po zmianie modulow pamieci na Kingston KVR16N11/8 (CPU zostal i7-3770). Co dziwne bez modulow plyta nie daje znaku zycia, dopiero po zainstalowaniu pamieci udalo sie uruchomic. Co jeszcze dziwniejsze, po upgrade biosu do 1.50 i5-3350P dalej nie chce dzialac. Generalnie dziwne rzeczy sie dzieja... trace serce do testowania tego wszystkiego, palce bola od odlaczania wtyczek ;-)
anyway dzieki za zainteresowanie moim problemem

Data: 2012-09-26 13:22:20
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

OK dzieki wszystkim za uwagi. Uruchomilem dziadostwo po zmianie modulow
pamieci na Kingston KVR16N11/8 (CPU zostal i7-3770). Co dziwne bez modulow

Dokladnie te same pamieci mam z plyta ASROCK Fatal1ty Z77 Performance Intel Z77 LGA 1155, najpierw bylo 2 x 8GB ale 2 tyg potem zostalo dolozone nastepne 2 x 8GB, razem 32GB ramu.
Procek tylko jest w tym starszy bo i7 2700K, nie bylo 3770k a trzeba bylo miec na szybko FA z wrzesien :)

Pytalem sie ludzi co testuja sprzet który ma wejsc do produkcji PC i nie slyszeli o problemów z ta plyta ale powiedzieli ze tej konfiguracji nie testowali. Ciazko zgadywac ...

ps. tnij posty :)

Data: 2012-09-26 04:46:08
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Wednesday, September 26, 2012 12:22:21 PM UTC+1, Chris wrote:
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

Pytalem sie ludzi co testuja sprzet kt�ry ma wejsc do produkcji PC i nie slyszeli o problem�w z ta plyta ale powiedzieli ze tej konfiguracji nie testowali. Ciazko zgadywac ...

Jeszcze czekam na jeden set pamieci kingstona i zapodam ja przetestuje. Kurna zmarnowalem kupe czasu na testowanie i zamawianie tych bzedtow zamiast robic robote konkretna.

ps. tnij posty :)

Ok, to te emocje...

Data: 2012-09-26 14:18:36
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
[...]

Dostalem male info ale wiecej nie powie teraz bo jest na szkoleniu w Mediolanie ...

"ASrock wymaga dla niektorych plyt BIOSu dedykowanego dla IB, ale do tej chyba nie
to jedyne co moze przeszkadzac"

Ogólnie mamy robic na tych plytach jakiec pecety ale nbic wiecej na razie nie wiem.

Data: 2012-09-26 07:56:40
Autor: Adam Bialy
Plyta CPU RAM co robie zle

> [...]
> Kurna zmarnowalem kupe czasu na testowanie i zamawianie tych bzedtow

"ASrock wymaga dla niektorych plyt BIOSu dedykowanego dla IB, ale do tej

Ok. Zgodnie z obietnica dla potomnych zapodaje info ze na pamieciach
Kingstona KHX1600C9D3K2/8G pracuje bez zarzutow.

Data: 2012-09-26 15:35:44
Autor: Dawid
Plyta CPU RAM co robie zle
W dniu 2012-09-26 10:04, Chris pisze:
[...]

GĹ‚upia baba udajÄ…ca fachowca.
Chris jeszcze nikomu nie pomogła, miele tylko ozorem.

Data: 2012-09-25 20:25:32
Autor: Marcin Debowski
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:
wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic.

5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałe¶. Może płyta walnięta?

--
Marcin

Data: 2012-09-25 06:12:17
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:

> wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic. 5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałe¶. Może płyta walnięta?

sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50, na i7-3770 cisza wszystko sie kreci ale nic na ekran nie wypluwa
wlasnie jeszcze jedne pamieci przetestowalem z i7, to samo cisza i nic sie nie dzieje...

Data: 2012-09-25 21:29:47
Autor: Marcin Debowski
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:
sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50,

Czy co¶ Ľle patrzę, bo ja widzę, że od 1.20

http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

Tam w ogóle 1.50 nie ma.

--
Marcin

Data: 2012-09-25 07:12:03
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:

> sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem > i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50, Czy coĹ› Ĺşle patrzÄ™, bo ja widzÄ™, ĹĽe od 1.20

http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

sorry 1.40
Core i5 i5-3350P(E1) Ivy Bridge 3.1GHz BLK 100MHz P1.40

na biosie sticker jest 1.30

Data: 2012-09-26 08:57:07
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

Asrock B75 Pro3-M
i7-3770(E1) (BX80637I73770)

To ma chodzic bez problemu na tym biosie co masz ... wez druga plyte i sprawdz ... jak nie dziala to nie ma pomyslów.
Sprawdzil bym ale nie mam takich procków ..