Plyta CPU RAM co robie zle

Data: 2012-09-25 20:25:32
Autor: Marcin Debowski
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:
wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic.

5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałe¶. Może płyta walnięta?

--
Marcin

Data: 2012-09-25 06:12:17
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:

> wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic. 5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałe¶. Może płyta walnięta?

sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50, na i7-3770 cisza wszystko sie kreci ale nic na ekran nie wypluwa
wlasnie jeszcze jedne pamieci przetestowalem z i7, to samo cisza i nic sie nie dzieje...

Data: 2012-09-25 21:29:47
Autor: Marcin Debowski
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:
sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50,

Czy co¶ Ľle patrzę, bo ja widzę, że od 1.20

http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

Tam w ogóle 1.50 nie ma.

--
Marcin

Data: 2012-09-25 07:12:03
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On 2012-09-25, 4.bialy@gmail.com <4.bialy@gmail.com> wrote:

> sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem > i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50, Czy coĹ› Ĺşle patrzÄ™, bo ja widzÄ™, ĹĽe od 1.20

http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

sorry 1.40
Core i5 i5-3350P(E1) Ivy Bridge 3.1GHz BLK 100MHz P1.40

na biosie sticker jest 1.30

Plyta CPU RAM co robie zle