Plyta CPU RAM co robie zle

Data: 2012-09-25 15:19:40
Autor: Piotr S.
Plyta CPU RAM co robie zle
W dniu 2012-09-25 12:29, 4.bialy@gmail.com pisze:
[...]
Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.
[...]

Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główną lub CPU.
A podłączyłeś zasilanie pod CPU? Sprawdź też zasilacz.

Piotr S.

Data: 2012-09-25 07:09:17
Autor: 4.bialy
Plyta CPU RAM co robie zle
On Tuesday, September 25, 2012 2:19:36 PM UTC+1, Piotr S. wrote:
W dniu 2012-09-25 12:29, 4.bialy@gmail.com pisze:

>[...]

> Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.

> [...]

Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główn± lub CPU.

A podł±czyłe¶ zasilanie pod CPU? SprawdĽ też zasilacz.

Tak. Obraz sie nie pojawia. Zasilacze mam 4 takie same nowki sztuki Fatal1ty(sic!) 550W na kazdym to samo podlaczone wszystko jest zgodnie ze sztuka. Wlasnie przyszly plyty glowne takie same 3 z ktorych mialem plodzic jeszcze 3 kompy takie same, ale nie otwieralem jeszcze morduje sie z tym co mam. Procesory mam otwarte juz i na kazdym i7 jest tak samo. Mam teraz do testowania 3X i7 na wszystkich ta sama sytuacja i i5 pod ktorego musi byc bios 1.50. Pozyczylem tez z innego kompa i5-2400 to samo... Juz glupi jestem rozpakuje jeszcze jedna plyte ale jakos wydaje mi sie ze nie tutaj tkwi problem. Problemem jest pewnie to ze dalem ciala z kupnem ktoregos z komponentow. Cos nie pasuje do tej ukladanki tylko nie potrafie rozkminic co jest zle. Moze looknalbys na klocki ktore zapodalem wyzej i naprowadzil?

Plyta CPU RAM co robie zle