Plyta CPU RAM co robie zle

Data: 2012-09-25 15:56:33
Autor: Chris
Plyta CPU RAM co robie zle
4.bialy@gmail.com nabazgral(a):

witam
wydawalo sie ze wszystko sprawdzilem pod wzgledem kompatybilnosci ale
niestety nie dziala komputer, jesli byc ktos byl uprzejmy naprowadzic mnie
na rozwiazanie problemu bede wdzieczny. do rzeczy. kupilem plyte Asrock
B75 Pro3-M (http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU) CPU
Sprawdzalem na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta
obsluguje po upgrade biosu do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5

      1155 Core i7 i7-3770(E1) Ivy Bridge 3.4GHz BLK 100MHz 8MB 77W P1.20

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-09-25 15:57:01

[...]