P³yta ES-676B

Data: 2012-06-14 20:47:02
Autor: Marek
P³yta ES-676B
Mam tak± zabytkow± p³ytê w dobrym stanie, chcia³em do warsztatu wykorzystaæ i... szukam manuala do p³yty ES-676B za cholere nie ma w googlach :(
Mogliby¶cie pomóc ?

Data: 2012-06-14 23:44:34
Autor: JoteR
P³yta ES-676B
"Marek" napisa³:

szukam manuala do p³yty ES-676B za cholere nie ma w googlach :(

Jest za to na elektrodzie:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1336453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b
ostatni post.

JoteR

Data: 2012-06-15 18:00:36
Autor: Marek
P³yta ES-676B

Jest za to na elektrodzie:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1336453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b

S± tylko posty z 2009 r jest co prawda link do specyfikacji ale niestety nie dzia³a :(
no kurcze inne p³yty maj± opisane co jak a ta p³yta nie ma nic przy pinach co gdzie powtykaæ guziki, diody zasilania, diody HDD...

Data: 2012-06-15 23:48:13
Autor: JoteR
P³yta ES-676B
"Marek" napisa³:

Jest za to na elektrodzie:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1336453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b

S± tylko posty z 2009 r

Nieprawda, ostatnie posty s± z 2010 r., co i tak nie ma znaczenia, gdy¿ p³yta jest z pewno¶ci± o wieeele starsza.

jest co prawda link do specyfikacji

W ostatnim po¶cie jest za³±cznik z pedeefami do wymienionej p³yty (o ile nie ze³gali), jeno trzeba siê zalogowaæ. Je¶li nie masz na elektrodzie konta, to gor±co radzê je za³o¿yæ, przydaje siê w wielu sytuacjach.

no kurcze inne p³yty maj± opisane co jak a ta p³yta nie ma nic przy pinach co gdzie powtykaæ guziki, diody zasilania, diody HDD...

No dobra, wystawiam te pedeefyna Sendspace, mam nadziejê, ¿e bêd± pomocne.
http://www.sendspace.pl/file/736059bd449b400b15a3ab8/676benglish

JoteR

Data: 2012-06-16 10:55:41
Autor: Marek
P³yta ES-676B
No dobra, wystawiam te pedeefyna Sendspace, mam nadziejê, ¿e bêd± pomocne.
http://www.sendspace.pl/file/736059bd449b400b15a3ab8/676benglish

Oj, bardzo dziêkujê ju¿ straci³em nadziejê, ¿e gdziekolwiek znajdê t± specyfikacjê.
Bardzo pomog³o, ju¿ popod³±cza³em i ¶miga :)
Wielkie dziêki i stawiam Piwo :D

P³yta ES-676B