Płyta Fujitsu-Siemens D1875, prośba o sprawdzenie czegoś

Data: 2010-01-16 15:37:17
Autor: Jacek Maciejewski
Płyta Fujitsu-Siemens D1875, prośba o sprawdzenie czegoś
Witam
Jesli ktoś ma pod ręką płytę FS D1875, proszę uprzejmie by sprawdził w
którą stronę jest skierowana (kreska na obudowie) dioda SMD w górnym tylnym
rogu płyty, tzn. tym gdzie jest złącze zasilania i gniazda pamięci. Dioda
jest w samym rogu, ok. 1cm od obu krawędzi. W płycie którą mam została
oderwana niechcący przez nieuważnego usera a ja zamierzam ją wlutować i
wolałbym od razu we właściwym kierunku :) --
Jacek

Płyta Fujitsu-Siemens D1875, prośba o sprawdzenie czegoś