P³yta Intel d845epi/d845gvsr

Data: 2013-03-03 12:38:44
Autor: Jacek Maciejewski
P³yta Intel d845epi/d845gvsr
Cze¶æ
Mam p³ytê  Intel d845epi/d845gvsr, procek p4 2,66 GHz. Problem polega na
tym ¿e kiedy zainstalujê XP prof. oraz wszystkie stosowne sterowniki ze
strony Intela, nie mam pomiaru temperatury procka w Speedfanie (jest tylko
jedna temperatura - dysku). Ma kto¶ jaki¶ pogl±d jak zapewniæ sobie obs³ugê
pomiaru temperatury?
--
Jacek

Data: 2013-03-03 14:55:09
Autor: nom
P³yta Intel d845epi/d845gvsr

U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1banmng4nrtlc$.ao8p5cngjoyx.dlg40tude.net...

jedna temperatura - dysku). Ma kto¶ jaki¶ pogl±d jak zapewniæ sobie obs³ugê
pomiaru temperatury?

Na stronie intela by³ kiedy¶ programik do odczytu temp. procka, ale nie pamiêtam jak siê nazywa³. :-)

Data: 2013-03-03 16:43:31
Autor: ggs

"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:1banmng4nrtlc$.ao8p5cngjoyx.dlg40tude.net...
[...]

Albo plyta nie ma wcale albo ma nieobslugiwany przez Speedfana chip monitorujacy , to dosyc juz stary sprzet wiec.....

Sprobuj Intel Active Monitor i to raczej starsze jego wersje ale to nie wyglada ciekawie :

http://communities.intel.com/thread/3954

P³yta Intel d845epi/d845gvsr