P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a

Data: 2011-05-10 18:45:51
Autor: krzysztof pos³uszny
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
Witam. Kilka chwil temu kolega zamontowa³ p³ytê g³own± Medion MD 8080. Po naci¶niêciu przycisku zasilania (uruchamiania) widaæ tylko czarny ekran i nic wiêcej. Pozatym p³yta nie wydaje ¿adnych pisków. Pamiêc ram sprawna, procesor sprawny. Wie mo¿e kto¶ co mo¿e byæ przyczyn± takiego stanu rzeczy? Acha jeszcze po uruchomieniu i chwilê potem,  przytrzymaniu przycisku komp siê nie wy³ancza? Proszê o pomoc.

Data: 2011-05-10 19:19:27
Autor: Irokez
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
U¿ytkownik "krzysztof pos³uszny" <wojownik266@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqbq3s$dos$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie zwalona p³yta.
Sprzêt Medion to niezbyt dobry pomys³

--
Irokez

Data: 2011-05-11 09:43:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
Dnia 2011-05-10, o godz. 19:19:27
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa³(a):

> [...]
> przyczyn± takiego stanu rzeczy?  Acha jeszcze po uruchomieniu i
> chwilê potem,  przytrzymaniu przycisku komp  siê nie wy³ancza?

A czemu to z³y pomys³? OIDP to p³yta MSI MS-7012 jedynie brandowana dla
Mediona do jego sk³adaków. Sam mam tak± fiku¶n± p³ytê pod PIII
brandowan± dla Mediona przez Fujitsu Siemens i nie ma z tym problemów.
A p³yta ciekawa bo robiona lata temu pod co¶ co dzi¶ siê HTPC zwie i ma
wbudowany wej¶cie i wyj¶cie wideo ze z³±czami Euro. Zdrówko

Data: 2011-05-11 18:08:59
Autor: Irokez
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
U¿ytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:20110511094358.7ae0996fbabcia-workstation...
[...]

Wiem, ¿e Medion nie robi tylko inne firmy robi± co¶ jak najtañszego na zamówienie, ale niestety jako¶æ tego jest taka sobie.
Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany wiêc jak siê pojawi³ na aledrogo to pewnie zebrany po cenie z³omu ze zwrotów w Niemczech.
Wiêc obawiam siê, ¿e zosta³ kupiony po prostu taki zwrócony uszkodzony sprzêt.

Chyba ¿e kolega kupi³ w De now± p³ytê - w co jednak w±tpiê, bo to raczej kompletne zestawy s± sprzedawane.

Pozdrawiam.
--
Irokez

Data: 2011-05-11 20:08:31
Autor: Padre
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a

Wiem, ¿e Medion nie robi tylko inne firmy robi± co¶ jak najtañszego na
zamówienie, ale niestety jako¶æ tego jest taka sobie.

A to nie do koñca prawda, w obudowach Mediona/Teviona/Micromaxx-a siedz± czêsto kompletne podzespo³y dobrych firm nale¿±ce do poprzedniej generacji. Takich przyk³adów jest sporo np. skaner Microtek który po roku od zakoñczenia sprzeda¿y trafia na rynek za 1/3 ceny jako Tevion - ma tylko zmienion± naklejkê, jeden z tunerów satelitarnych twin/CI/PVR Mediona to kompletny tuner znanej marki tylko w zmienionej obudowie - sprzêt który 1,5 roku przed brandowaniem przez Mediona otrzyma³ 5 na 6 gwiazdek w testach w niemieckich magazynach AV.

Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany wiêc jak siê pojawi³ na aledrogo
to pewnie zebrany po cenie z³omu ze zwrotów w Niemczech.

Ale¿ jak najbardziej jest w Polsce sprzedawany - w Aldi z 3 letni± gwarancj± i mo¿liwo¶ci± zwrotu bez podania przyczyny do 30 dni, oczywi¶cie bez ¶ladów zu¿ycia ale mo¿na go normalnie wypróbowaæ a nie jak w wielu sklepach nie mo¿e nawet nosiæ ¶ladów wyjmowania z opakowania ¿e o rozerwaniu zgrzanych woreczków nie wspomnê.

Data: 2011-05-12 12:41:22
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
Dnia 2011-05-11, o godz. 18:08:59
[...]

Niekoniecznie u¿ywany i uszkodzony. Ja p³ytê o której wspomina³em
kupi³em now±, zapakowan± fabrycznie choæ pude³ko by³o szare, tekturowe
a nie kolorowe - ot prawdopodobnie zapas magazynowy do napraw czy
wymiany na gwarancji.

Chyba ¿e kolega kupi³ w De now± p³ytê - w co jednak w±tpiê, bo to
raczej kompletne zestawy s± sprzedawane.

P³yta do¶æ leciwa wiêc mog³a byæ nowa i pochodziæ z wyprzeda¿y zapasów
- tak jak moja. A producent komputerów je¶li u¿ywa jaki¶ specyficznych
  modeli zwykle ma zapas czê¶ci serwisowych które nowe mog± trafiæ na
  rynek gdy nie s± ju¿ potrzebne bo np. zakoñczy³o siê wsparcie dla
  danego modelu.

Zdrówko

Data: 2011-05-12 19:03:53
Autor: MAR
P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a
On Tue, 10 May 2011 18:45:51 +0200, krzysztof posłuszny wrote:

Acha jeszcze po uruchomieniu i chwilÄ™ potem,  przytrzymaniu przycisku komp siÄ™ nie wyÅ‚ancza?

To jednak się uruchamia. Jakie są tego objawy ? Wentylator się kręci, dysk
szumi ?

Pozatym płyta nie wydaje żadnych pisków.

A głośniczek jest podłączony ?

--
Mar.

P³yta Medion MD 8080 Nie dzia³a