Płyta Medion MD 8080 Nie działa

Data: 2011-05-10 19:19:27
Autor: Irokez
Płyta Medion MD 8080 Nie działa
Użytkownik "krzysztof posłuszny" <wojownik266@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqbq3s$dos$1news.onet.pl...
Witam. Kilka chwil temu kolega zamontował płytę głowną Medion MD 8080. Po naciśnięciu przycisku zasilania (uruchamiania) widać tylko czarny ekran i nic więcej. Pozatym płyta nie wydaje żadnych pisków. Pamięc ram sprawna, procesor sprawny. Wie może ktoś co może być przyczyną takiego stanu
rzeczy?  Acha jeszcze po uruchomieniu i chwilę potem,  przytrzymaniu
przycisku komp  się nie wyłancza? Proszę o pomoc.

Pewnie zwalona płyta.
Sprzęt Medion to niezbyt dobry pomysł

--
Irokez

Data: 2011-05-11 09:43:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Płyta Medion MD 8080 Nie działa
Dnia 2011-05-10, o godz. 19:19:27
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> [...]
> przyczyną takiego stanu rzeczy?  Acha jeszcze po uruchomieniu i
> chwilę potem,  przytrzymaniu przycisku komp  się nie wyłancza?

A czemu to zły pomysł? OIDP to płyta MSI MS-7012 jedynie brandowana dla
Mediona do jego składaków. Sam mam taką fikuśną płytę pod PIII
brandowaną dla Mediona przez Fujitsu Siemens i nie ma z tym problemów.
A płyta ciekawa bo robiona lata temu pod coś co dziś się HTPC zwie i ma
wbudowany wejście i wyjście wideo ze złączami Euro. Zdrówko

Data: 2011-05-11 18:08:59
Autor: Irokez
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20110511094358.7ae0996fbabcia-workstation...
[...]

Wiem, że Medion nie robi tylko inne firmy robią coś jak najtańszego na zamówienie, ale niestety jakość tego jest taka sobie.
Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany więc jak się pojawił na aledrogo to pewnie zebrany po cenie złomu ze zwrotów w Niemczech.
Więc obawiam się, że został kupiony po prostu taki zwrócony uszkodzony sprzęt.

Chyba że kolega kupił w De nową płytę - w co jednak wątpię, bo to raczej kompletne zestawy są sprzedawane.

Pozdrawiam.
--
Irokez

Data: 2011-05-11 20:08:31
Autor: Padre
Płyta Medion MD 8080 Nie działa

Wiem, że Medion nie robi tylko inne firmy robią coś jak najtańszego na
zamówienie, ale niestety jakość tego jest taka sobie.

A to nie do końca prawda, w obudowach Mediona/Teviona/Micromaxx-a siedzą często kompletne podzespoły dobrych firm należące do poprzedniej generacji. Takich przykładów jest sporo np. skaner Microtek który po roku od zakończenia sprzedaży trafia na rynek za 1/3 ceny jako Tevion - ma tylko zmienioną naklejkę, jeden z tunerów satelitarnych twin/CI/PVR Mediona to kompletny tuner znanej marki tylko w zmienionej obudowie - sprzęt który 1,5 roku przed brandowaniem przez Mediona otrzymał 5 na 6 gwiazdek w testach w niemieckich magazynach AV.

Poza tym w Polsce nie jest sprzedawany więc jak się pojawił na aledrogo
to pewnie zebrany po cenie złomu ze zwrotów w Niemczech.

Ależ jak najbardziej jest w Polsce sprzedawany - w Aldi z 3 letnią gwarancją i możliwością zwrotu bez podania przyczyny do 30 dni, oczywiście bez śladów zużycia ale można go normalnie wypróbować a nie jak w wielu sklepach nie może nawet nosić śladów wyjmowania z opakowania że o rozerwaniu zgrzanych woreczków nie wspomnę.

Data: 2011-05-12 12:41:22
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Płyta Medion MD 8080 Nie działa
Dnia 2011-05-11, o godz. 18:08:59
[...]

Niekoniecznie używany i uszkodzony. Ja płytę o której wspominałem
kupiłem nową, zapakowaną fabrycznie choć pudełko było szare, tekturowe
a nie kolorowe - ot prawdopodobnie zapas magazynowy do napraw czy
wymiany na gwarancji.

Chyba że kolega kupił w De nową płytę - w co jednak wątpię, bo to
raczej kompletne zestawy są sprzedawane.

Płyta dość leciwa więc mogła być nowa i pochodzić z wyprzedaży zapasów
- tak jak moja. A producent komputerów jeśli używa jakiś specyficznych
  modeli zwykle ma zapas części serwisowych które nowe mogą trafić na
  rynek gdy nie są już potrzebne bo np. zakończyło się wsparcie dla
  danego modelu.

Zdrówko

Płyta Medion MD 8080 Nie działa