Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu

Data: 2009-04-10 20:16:37
Autor: RD
Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu
Witajcie,

  Mam płytę ECS P6IPAT ver: 1.1c: http://www.motherboard.cz/mb/ecs/P6IPAT.htm
  Mam też dwie kości SDRAM 133 po 512ramu, niestety widzi tylko 512. Czy jest szansa na uruchomienie 1gb ramu na tej płycie?

  Pozdr,
Rafał

Data: 2009-04-10 20:19:27
Autor: RD
RD pisze:
[...]

  Acha, wersja biosu V6.00PG ;-)

Data: 2009-04-11 00:29:05
Autor: ggs
RD wrote:
[...]

Ograniczenie i815 , raczej zapomnij.

BTW , bardzo fajna plytka jak na tamte czasy.

*
Core i7 920,P6T Deluxe, 6GB/1333,SapphHD4850
Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,KNC1-DVR, 20WGX2Pro
3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX

Data: 2009-04-18 18:13:49
Autor: RD
ggs pisze:
RD wrote:
[...]

  Tak też myślałem, ale liczyłem, że może jednak coś gdzieś ktoś z tym kombinował.

BTW , bardzo fajna plytka jak na tamte czasy.

  W ogóle, to mi żal tych już starych sprzętów. Mam parę miejsc, gdzie mógłbym jeszcze niektóre "zabytki" powtykać, ale koszt serwisowania tego sprzętu, cena nowego i kalkulacja robi swoje. Acha! I czas to podstawa, niestety oprogramowanie jest już zbyt wymagające na te maszynki. ;>

  Dzięki za odpowiedź na moje pytanie!

  Pozdr,
Rafał

Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu