P³yta TYAN S2350

Data: 2013-08-12 15:10:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
P³yta TYAN S2350
Dnia 2013-08-12, o godz. 14:46:01
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisa³(a):

Mo¿e kto¶ ma do¶wiadczenie gniazdem tego typu? Jaki¶ radiator mo¿e na
to poleciæ? P³yta ma po bokach gniazda po 1 du¿ym i 2 mniejszym
otworze monta¿owym. Mo¿e kto¶ wie co do tego mog³oby pasowaæ?
Chcia³bym unikn±æ rze¼by dremelem ale jak nie znajdê niczego gotowego
to chyba trzeba bêdzie. Niestety mam przeczucie ¿e nic gotowego nei
znajdê - ale mo¿e jednak?

Jak poszpera³em w pamiêci to 2 lata temu mia³em taka sam± p³ytê ale z
radiatorem. Nietypowym bo mia³ "nó¿kê" do chipsetu grafiki. Tu na
grafikê ju¿ mam. Pozostaje sprawa procka.

Zdrówko

P³yta TYAN S2350