P³yta betonowa KRATKA na trawe

Data: 2009-10-03 09:57:25
Autor: news.tpi.pl
P³yta betonowa KRATKA na trawe
Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która uk³ada siê na
parkingach, i mo¿na w jej kratkiwsiewaæ trawê?
W jakichrozmiarach to wystêpuje i ile mo¿e kosztowaæ sztuka?
Mo¿e kto¶ podaæ www do cennika lub przyk³adu,ewentualnie podaæ gotowy
produkt?

Strachu S.

Data: 2009-10-03 11:30:10
Autor: Prawusek

http://www.plytydrogowe.pl/

Data: 2009-10-05 06:16:51
Autor: Prawusek
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

> [...]
> W jakichrozmiarach to wystêpuje i ile mo¿e kosztowaæ sztuka?
> Mo¿e kto¶ podaæ www do cennika lub przyk³adu,ewentualnie podaæ gotowy

http://www.plytydrogowe.pl/

P³yty JOMB / JUMBO / YOMB - siatkobeton o ró¿nej no¶no¶ci (bez tworzyw
sztucznych). Najl¿ejsze mog± s³u¿yæ jako ¶cie¿ki wokó³ domu i drogi
dojazdowe np do gara¿u. Wad± wszystkich tych rozwi±zañ jest utrudnione i
ustawiczne koszenie - po rosie i deszczu trudno przej¶æ "such± nog±".

Data: 2009-10-08 09:58:18
Autor: Marek Kutyla
P³yta betonowa KRATKA na trawe
W dniu: 2009-10-05 06:16, u¿ytkownik Prawusek napisa³::

http://www.plytydrogowe.pl/

P³yty JOMB / JUMBO / YOMB - siatkobeton o ró¿nej no¶no¶ci (bez tworzyw
sztucznych). Najl¿ejsze mog± s³u¿yæ jako ¶cie¿ki wokó³ domu i drogi
dojazdowe np do gara¿u.

Chyba raczej ECO.

Wad± wszystkich tych rozwi±zañ jest utrudnione i
ustawiczne koszenie

tzn. ???
Co jest trudnego w koszeniu? Przeciez jedziesz po tym kosiarka tak samo jak po trawniku obok. Ba! Nawet latwiej niz po trawniku bo trawa nie jest az tak gesta. Trawa nie rosnie tez szybciej niz na trawniku obok, wiec skad to "ustawiczne koszenie" ???

- po rosie i deszczu trudno przej¶æ "such± nog±".

???
Nie wiem jakie Ty masz plyty, ale u mnie nawet po duzym deszczu niema problemu, bo woda jest odprowadzana natychmiast. Nie ma zadnych kaluz, nic nie stoi. Fakt jest troche wilgotnej trawy, ale to nie jest zaden problem.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

Data: 2009-10-13 15:29:08
Autor: XL
P³yta betonowa KRATKA na trawe
Dnia Mon, 5 Oct 2009 06:16:51 +0200, Prawusek napisa³(a):

Wad± wszystkich tych rozwi±zañ jest utrudnione i
ustawiczne koszenie

Nie zauwa¿y³am tej wady - kosi siê normalnie, jad±c po kratce.

- po rosie i deszczu trudno przej¶æ "such± nog±".

Hê??? Raczej ³atwo - grunt siê pod nogami nie zapada od wilgoci.

--

Ikselka.

Data: 2009-10-03 14:53:01
Autor: Kazik

http://www.dudeks.pl/kratka.html

Data: 2009-10-04 06:02:57
Autor: Vonski
P³yta betonowa KRATKA na trawe

U¿ytkownik "news.tpi.pl" <satoot@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ha70oq$iuj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kratka trawnikowa

11/zl/sztuka

DANE TECHNICZNE:
* Obci±¿enie do 200 t/m2 * Wymiary 39cm x 58cm x 3cm (54 oczka 7cm x 7cm w jednej kratce, ¶cianka wewnêtrzna 0,25cm) * Zu¿ycie 4,42 szt/m2 * 72 m2 - paleta

Materia³y:
  * polietylen  * produkowane w 100% z surowca pohodz±cego z recyklingu * odporne na mróz i promieniowanie ultrafioletowe  * odporne na niskie i wysokie temperatury (-30 do 85 °C) * kolor zielony

Waga:
* kratka - 0,71kg * m2 - 3,14kg * paleta - 227kg

Data: 2009-10-05 02:37:13
Autor: Strachu S.
P³yta betonowa KRATKA na trawe
Vonski:

[...]

Piêknie, tylko gdzie tozdobyæ?
Jaki jest adres www z którego to bra³e¶?

Wszystkim bior±cym udzia³ w w±tku i udzielaj±cym pomocy - serdecznie i bardzo dziêkujê.

Strachu S.

Data: 2009-10-07 18:47:49
Autor: Vonski
P³yta betonowa KRATKA na trawe

U¿ytkownik "Strachu S." <satoot@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:habm4p$i6a$1inews.gazeta.pl...
[...]

allegro

pozdrawiam Cezar

Data: 2009-10-04 15:14:07
Autor: AW
news.tpi.pl pisze:
[...]

Nie wiem czy to dok³adnie o to chodzi ale wydaje mi siê, ¿e takie cudo nazywano p³yt± Jumbo (http://www.prefabrykaty.pl/galeria.html numer 42 - obrazek *pod* opisem)

AW

Data: 2009-10-05 13:38:55
Autor: RobertP.
On Sat, 03 Oct 2009 09:57:25 +0200, news.tpi.pl <satoot@op.pl> wrote:

[...]

Może płyta meba? Inaczej płyta ażurowa.
Zerknij na allegro na przykład.

PS. Brakuje Ci deklaracji kodowania w nagłówku (outlook express, jakżeby  inaczej).

RobertP.

Data: 2009-10-06 09:35:49
Autor: P.H.
P³yta betonowa KRATKA na trawe

U¿ytkownik "news.tpi.pl" <satoot@op.pl> napisa³ w wiadomoœci news:ha70oq$iuj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która uk³ada siê na
parkingach, i mo¿na w jej kratkiwsiewaæ trawê?

p³yta a¿urowa (mnie te¿ zdziwi³a ta nazwa)

P³yta betonowa KRATKA na trawe