Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?

Data: 2009-03-08 22:58:50
Autor: z/svc
Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Witam,

Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
piekarnika:

- płyta Whirlpool AKM 268 IX
- piekarnik Whirlpool AKZ 431 IX

oraz

- Bosh PCD 615 DEU
- Bosh HBN 231 E0

Cenowo jest podobnie. W zestawie Whirlpoola jest tak, że piekarnik ma
funkcję utrzymywania termperatury 30 stopni, np. do rośnięcia ciasta
drożdżowego. Ale nie wiem, czy Bosh nie będzie lepszej jakości.

Nie chciałbym wdepnąć - mogę prosić o poradę, czy w którymś z tych
produktów nie ma jakiejś miny?

--
z/svc

Data: 2009-03-09 09:43:02
Autor: Maciej
[...]

Nie znam tych konkretnych modeli, ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa jak najgorsze. Kiedys kupilem piekarnik i plyte gazowa Whirlpool, i od tego czasu kupuje juz tylko Bosche. Plyta gazowa i piekarnik kosztowaly cos 4500 zl, i to byly wtedy chyba najdrozsze Whirlpoole na rynku. Plyta gazowa niby 5 palnikowa, ale malutka, 68 cm szerokosci. Zawory nie wyregulowane. Piekarnik wewnatrz maly, mniejszy niz w starej kuchence Wrozamet, ktora kiedys mialem. Bez prowadnic teleskopowych. Programator zupelnie bez sensu. Maksymalna temperatura 250 st. Izolacja termiczna drzwiczek slaba.
Po prostu nabralem sie. Znalem firme Whirlpool ze Stanow, i myslalem, ze jak kupie drogi sprzet, to wszystko bedzie fajne. Chcialbym wymienic plyte i piekarnik na Bosche, tylko szkoda mi wyrzucac tych Whirlpooli, ktore jednak wiaz sa sprawne.
Powodzenia,
MAciej

Data: 2009-03-09 12:32:27
Autor: GB
Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
...ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa jak najgorsze.

Whirlpool... a sio.. Mialem kiedyś lodówkę. Koszmar, bez pochłaniacza zapachów nie można było sie obyć. miałęm ją 6 lat i przez te wszystkie lata w środku po prostu śmierdziała. Drzwiczek nie dało się przełożyć na drugą stronę, bo... zawiasy nie pasowały (nawet facet z serwisu mówił ze to norma w Whirlpool-u) A po około roku użytkowiania spod oświetlenia zaczął wypływać brunatny płyn. I tak sobie ciekł i ciekł i ciekł i pewnie dalej cieknie tylko u innego użytkownika. Whirlpool beeee

GB

Data: 2009-03-09 19:10:55
Autor: Krzysztof
Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Gdyby Whirpool kosztowal 1/3 ceny Boscha to moznabyloby sie zastanowic(tzn wyrzucam po paru latach i kupuje nowego itd).Dlatego zreszta ludzie kupuja przerozne Beko ,Amiki itp.
Aby dodac sobie animuszu i uspokoic wyrzuty sumienia snuja teorie jak to sprzet wszystkich firm wychodzi z jednej chinskiej fabryki , a producenci jedynie naklejaja swoje nazwy

Data: 2009-03-10 21:31:09
Autor: Sławomir Szyszło
Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 19:10:55 +0100, "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl>
wklepał(-a):

[...]

Bardziej prawdopodobne, że z polskiej. :)
A ja mam pralkę Whirlpoola już z 5 lat i bez problemu działa. Czego nie można
powiedzieć o niesławnej pamięci Wiatce, która nie dość, że uciekała z łazienki,
to jeszcze na koniec się spaliła. Dym był taki, że hej!

--
Sławomir Szyszło

Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?