Płyta główna na Intelu G45

Data: 2009-12-18 16:33:06
Autor: Wiesław
Płyta główna na Intelu G45
Dnia 18-12-2009 o 12:20 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

Wymyśliłem sobie że ma być płyta ze zintegrowaną grafiką,a na tym polu  prym wodzi chipset G45.

Intel wodzi prym w grafice? W jakiej?
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=5362-2

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-18 16:40:57
Autor: Mich@l
Płyta główna na Intelu G45
W dniu 2009-12-18 16:33, Wiesław pisze:

Intel wodzi prym w grafice? W jakiej?

W zintegrowanej grafice do procesorów Intela ;)
Albo z innej mańki: mam do wydania 500 zł na procesor + płytę; i alternatywę: Celeron E3200 + płyta na G45 albo Athlon II X2 240 + płyta na AMD 785G. Co wybrać?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2009-12-18 19:31:35
Autor: Wiesław
Płyta główna na Intelu G45
Dnia 18-12-2009 o 16:40 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

Albo z innej mańki: mam do wydania 500 zł na procesor + płytę; i  alternatywę: Celeron E3200 + płyta na G45 albo Athlon II X2 240 + płyta  na AMD 785G. Co wybrać?

Prócz tego, że na AMD masz ok. dwa razy lepszą grafikę i lepszy procek,
nie widzę większej różnicy :) Za to ten Celeron podobno dobrze się kręci,
ale to stara platforma ...

--
Wiesław
Opera Mail