Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA

Data: 2009-07-22 02:42:17
Autor: Szymon von Ulezalka
Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA
nie zebym sie czepial, ale CUDA to wspieraja (badz nie) karty
graficzne, a nie plyta glowna jako-taka (ztcw).

szymon

Data: 2009-07-22 09:52:04
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 22 Jul 2009 02:42:17 -0700, Szymon von Ulezalka napisał(a):

nie zebym sie czepial, ale CUDA to wspieraja (badz nie) karty graficzne,
a nie plyta glowna jako-taka (ztcw).

szymon

No tak, ale płyta z Hybrid SLI ma wbudowaną kartę graficzną i szukam takiej która wspiera CUDA. Na początek taka karta graficzna powinna mi starczyć(chyba). Aktualnie mam GF6600 na AGP.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-07-22 10:23:17
Autor: piecia aka dracorp
Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA
Jakoś nie dopatrzyłem się info na stronie nvidia.pl, są 3 modele kart graficznych zintegrowanych na płytach głównych: Geforce 9400 mGPU, 9300 i 8200. Aczkolwiek interesujący mnie model to 8200, ze względu na AMD. Zobaczymy jeszcze jakie są płyty główne z tą kartą.

--
piecia aka dracorp

Płyta główna z Hyrbid SLI i CUDA