Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???

Data: 2009-03-22 12:52:49
Autor: Jan Werbiński
Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
Było szczegółowo poruszane ostatnio tutaj i na forum muratora.
Indukcyjna!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-22 20:09:14
Autor: Kris

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gq58um$dcc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Było szczegółowo poruszane ostatnio tutaj i na forum muratora.
Indukcyjna!

to ze indukcja to sie domyslam

ale chodzi mi o przydatne te bardziej i te zupelnie zbedne funkcje oraz orientacyjne roznice w kosztach miedzy gazowa a indukcja

jesli masz linka do archiwum w tym temacie to prosze podeslij bo jakos trudno mi znalesc

dzieki

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul