P³yta indukcyjna porysowana

Data: 2013-11-01 23:14:59
Autor: Green
P³yta indukcyjna porysowana
W artykule <l4u39u$bc3$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

Mia³ kto¶ taki przypadek? rysy po czym¶ twardym- ziarno piasku kwarcowego czy co¶.. czym to wypolerowaæ, zalaæ?
jest w obszarze pola grzejnego

Przepraszam za obcesowo¶c, ale poradzê;
kup sobie do domu kozê.

--
Pozdr. Zbig.Drwiêga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-03 20:11:14
Autor: Rentier
W dniu 2013-11-02 00:14, Green pisze:
[...]

Dobrze,¿e przeprosi³e¶.
Na kreatywno¶æ dzieci nikt nie ma wp³ywu, rysa i juz.
Mam p³ytê i problem.

Data: 2013-11-03 13:47:52
Autor: ZbyszekZ
P³yta indukcyjna porysowana
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 20:11:14 UTC+1 u¿ytkownik Rentier napisa³:

http://mebelki.zoni.pl/?s=2011.03.06

--
ZZ@private

Data: 2013-11-04 18:00:01
Autor: Green
W artykule <5c862b54-ccfb-4c22-a833-e3be29235cc0@googlegroups.com> ZbyszekZ napisal(a):

http://mebelki.zoni.pl/?s=2011.03.06

:)))

o to mi w³asnie chodzi³o :)))

--
Pozdr. Zbig.Drwiêga
Linux Reg.User #166848

Data: 2013-11-03 22:04:17
Autor: BQB
W dniu 2013-11-03 20:11, Rentier pisze:
[...]

Skoro da³o siê zarysowaæ, to da siê wypolerowaæ, ale to potrwa sporo czasu - najtañszy ¶rodek to pasta do zêbów. Ale wspó³czujê tego polerowania, zw³aszcza, jak bêdziesz to robi³ rêcznie. Mo¿na te¿ po¿yczyæ od kogo¶ polerkê do lakieru samochodowego i g±bkê i polerowaæ, ale to te¿ trochê czasu potrwa. G³êboka ta rysa?

Data: 2013-11-04 14:11:48
Autor: Green
W artykule <l5674f$r1l$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

[...]

A ja ci poradzê JESZCZE jeden raz: do pary kup se jeszcze krowê do domu.

Teraz gwoli wyjasnienia;
Mam p³yte ceramiczn± wiele,wiele juz lat.
Garnki rózniste i patelnie sa po niej przesuwane.
Jakie¶ rysy ZAWSZE sie robi±.
Jak znam p³ytê ceramiczn±,naprawdê trudno ja zarysowaæ tak, by by³o ja widaæ go³ym okiem, bez przygl±dania sie z bliska.
Pytanie: CZYM to dziecko j± zarysowa³o?
No¿em do ciêcia szk³a???
Widi± no¿a tokarskiego?? Brylantem??

Daj zdjêcie tego zarysowania, by mo¿na je by³o oceniæ.
Ja-  bez zdjecia- j± lekcewa¿ê.
Dlatego tak radzê: nie masz problemów.
Stwórz sobie wiêksze, a zapomnisz o rysie.
Kuchnia nie jest do ogl±dania. ja siê u¿ywa.

--
Pozdr. Zbig.Drwiêga
Linux Reg.User #166848

P³yta indukcyjna porysowana