P造ta pod karte grafiki

Data: 2011-11-03 15:03:19
Autor: krzysztof pos逝szny
P造ta pod karte grafiki
Witam. Jak p造t g堯wn zakupi do tej karty grafiki? http://allegro.pl/geforce-315-hdmi-1gb-ddr3-directx-10-12-m-cy-i1902407354.html Co polecacie?

Data: 2011-11-03 15:14:45
Autor: krzysztof pos逝szny
P造ta pod karte grafiki

U篡tkownik "krzysztof pos逝szny"  napisa w wiadomo軼i
Czy ta p造ta http://allegro.pl/biostar-p4m900-core2-fsb1066-ddr2-pciex-5-1-fv-i1902419872.html do tej karty to dobry wyb鏎?

Data: 2011-11-03 15:23:12
Autor: Mieczysuaw
P造ta pod karte grafiki

U篡tkownik "krzysztof pos逝szny" <wojownik266@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:j8u7kj$mqm$1news.onet.pl...
[...]

Ka盥a p造ta z gniazdem PCI Express x16 b璠zie dobra.

Tylko dlaczego akurat chcesz tak karte grafiki? W gry i tak nie pograsz, wi璚 chyba lepiej kupi dro窺z i lepsz p造te ze zintegrowan kart grafiki i slotem PCI Express x16 jakby kiedy chcia kupi lepsz grafike.

Data: 2011-11-03 15:26:43
Autor: Vituniu
P造ta pod karte grafiki
Witam. Jak p造t g堯wn zakupi do tej karty grafiki?

Samochod tez dobierasz do opon?
Z ciekawosci pytam....

A wracajac do meritum - kazda plyta glowna
ze slotem PCIe 16x bedzie dobra.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-11-03 15:44:17
Autor: krzysztof pos逝szny
P造ta pod karte grafiki
Bardzo ale to bardzo dzi瘯uj wszystkim za rozwiazanie mojego problemu.

Data: 2011-11-03 16:08:14
Autor: Rafa ukawski
Pyta pod karte grafiki
On 2011-11-03 15:44, krzysztof posuszny wrote:
Bardzo ale to bardzo dzikuj wszystkim za rozwiazanie mojego problemu.

Sprecyzujmy. Po pierwsze nie ma tu zadnego problemu. Masz karte PCIEx16, kupujesz dowolna (niech bedzie markowa) ASUS/Gigabyte z takim zczem i po sprawie.

Nie ma dobrych/niedobrych plyt, a raczej markowe i mniej markowe (obiegowe opinie co do jakosci) + kompatybilne/niekompatybilne.

P造ta pod karte grafiki