Płyta poślizgowa w Warszawie

Data: 2012-02-28 17:43:51
Autor: Arbiter
Płyta poślizgowa w Warszawie

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4f4ccbc5

Gdzie w Warszawie najlepiej odbyć szkolenia na płycie poślizgowej (osobówką FWD)? Po kilku latach bezawaryjnej jazdy wpadłem w pierwszy w

jest szkoła jazdy Renault na Bemowie
http://www.szkolajazdyrenault.pl/

I kurs z bezpiecznej jazdy mozesz tam zrobić. Cena około 750PLN, twa 1 dzień, trochę teorii i jazdy z 1,5 godziny (meganką). Szkolenie wktórym uczestniczyłem niedawno - była grupa 14 osób, 7 samochodów w każdym po 2 osoby + instruktor i jeździło się na zmiane.

Na początku jest próba sprawonościowa na czas i na koniec również. Wyniki są potem porównnywane.

Jeśli jesteś początkujący - skzolenie bardzo się przydaje i jest dobre. A jeśli nie jesteś początkujący, instruktorzy pozwalają się trochę bardziej rozpędzić i np zrobić inny manewr (nieprzewidziany w szkoleniu)

Ogólnie polecam.
Jeździ się ich meganką 1,5DCI i to jest fajne bo samochody są tam do katowania - więc można spróbowac manewrów na które własnego samochodu byłoby szkoda

Płyta poślizgowa w Warszawie