Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]

Data: 2013-06-16 23:49:09
Autor: Paweł Sujkowski
Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
Ja mam Siemensa EH675ME31E. Ma przy tylnych "palnikach" wyskakujące grzybki z zamontowanymi pirometrami. Zasadniczo od strony użytkowej sobie chwalę, ale jako inżynier kilka rzeczy bym widział inaczej. Brak jest możliwości kalibracji w zależności od współczynnika emisyjności materiałów z których wykonane są garnki. Do gotowania z tymi czujnikami instrukcja zaleca garnki emaliowane. Dla garnków z nierdzewki dostarczane są samoprzylepne paski folii w które powinien być wycelowany czujnik w czasie gotowania. Paski dość dzielnie znoszą zmywarkę. Plusem jest na pewno optymalizacja energetyczna całego procesu bez szczególnej uwagi. Nastawiam temperaturę, czas i zajmuję się czymś innym. Ja raczej sumarycznie jestem zadowolony.

Paweł

Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]