Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????

Data: 2014-04-12 14:11:45
Autor: yerine.ictimai
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
Otóż chcę kupic płytę główną Asus H81M-C ale chcę na niej
 postawić MSWindowsXP
Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników
 pod XP:
http://www.asus.com/pl/Motherboards/H81MC/HelpDesk_Download/

Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
(Może jakieś zamienniki?)

Data: 2014-04-12 23:17:38
Autor: BQB
W dniu 2014-04-12 23:11, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
[...]

Możesz szukać na stronie producenta chipsetu, jak on nie ma, to jedynie jakiś hobbysta mógł zrobić, w co wątpię.

Data: 2014-04-12 23:20:41
Autor: mr misio
Użytkownik yerine.ictimai@gmail.com napisał:
[...]

JEst po prostu szansa, ze nowa plyta moze nie chciec wspolpracowac z wycofanym ze sprzedazy nastoletnim systemem.

Moga ale nie musza zadzialac sterowniki do innej wersji systemu.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-12 14:54:16
Autor: yerine.ictimai
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
mr misio:
|JEst po prostu szansa, ze nowa plyta moze nie chciec wspolpracowac z
|wycofanym ze sprzedazy nastoletnim systemem. Oj proszę - nie WCIERAJ nam tu jedyniesłuszności najnowszej wersji i tak
 jedynie słusznego systemu ;)

Wszak POŁOWA LUDZI nadal używa XP i nie ma NAJMNIEJSZEGO zamiaru narobić
 sobie KŁOPOTÓW instalując najnowsze WYNALAZKI M$:

http://tinyurl.com/no5s2mk
http://www.computerworld.com/s/article/9246708/Windows_XP_will_still_get_security_support_in_China

"Windows XP will still get security support in China
Windows XP remains the most popular PC operating system in the nation
By Michael Kan
March 3, 2014

IDG News Service - Microsoft is making a special exception in the way it retires Windows XP in China, and will continue offering security support for the OS to users in the nation.
To do so, the U.S. software giant is partnering with China's leading Internet security vendors, Microsoft said in a Sunday posting on its official account with Sina Weibo, a top social networking site in the country.
(...)
Among China's Internet users, about 57% rely on Windows XP systems to go online, according to analytics site CNZZ.com. The OS can still be found in use at Internet cafes, businesses and schools."

ZGADNIJCIE DLACZEGO? ;)

Data: 2014-04-12 19:14:04
Autor: Pszemol
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message news:bf5474bf-d04f-4ab4-a4a1-4fa14b282968googlegroups.com...
[...]

Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

Data: 2014-04-13 06:36:26
Autor: yerine.ictimai
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
Pszemol:
|Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
|Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać. Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
Ale XP także jest dobry.
W sumie zdradzę ci tajemnicę - używam i tego i tamtego systemu (mam
 preinstalowanego na laptopach).

Jednak skoro mam legalnego XP wcześniej kupionego, i działa mi
 on dobrze i co
więcej szczerze nie widze ŻADNEJ RÓŻNICY w wykonowaniu swoich zadań
 pomiędzy tymi systemami to PO CO mam KUPOWAĆ nowszą wersję?
Tylko dlatego że marketingowcy z M$ MUSZĄ zarobić?  Jeszcze tym bardziej że mam MULTUM specjalistycznych aplikacji
 zainstalowanych na XP i teraz instalowanie nowego systemu, potem
 pieprzenie się z jego rejestracją, potem instalowanie tego multum
 specjalistycznych aplikacji, pieprzenie się z ICH REJESTERACJĄ, potem
 importowanie-eksportowanie konfiguracji, danych... LOGISTYCZNY KOSZMAR!

Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
 jak MAŁPY W CYRKU!

Data: 2014-04-13 08:52:57
Autor: Pszemol
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message news:f37c34e5-8028-4359-bcb8-e33d68bc95d9googlegroups.com...
Pszemol:
|Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
|Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
Ale XP także jest dobry.

Ale od 8-go kwietnia będzie coraz gorszy... :-)

[...]

Nie, nie dlatego.
Dlatego że po wykryciu nowej dziury w zabezpieczeniach XP nikt jej już nie zalepi.

[...]

Histeryzujesz :-)

Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
jak MAŁPY W CYRKU!

i dorabiasz niepotrzebną ideologię.

Powodzenia życzę w szukaniu sterowników do XP :-))))

Data: 2014-04-13 16:04:23
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
Ale XP także jest dobry.

Ale od 8-go kwietnia będzie coraz gorszy... :-)

To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.
Po pierwsze - nie od 8 kwietnia, ale już od kilku lat nie jest rozwijany i "nie nadanża" za nowymi funkcjonalnościami, jakich oczekują użytkownicy. Oraz za postępem technologicznym, czego przykładem jest problem będący temaatem wątku.
Po drugie - po 8 kwietnia system nadal będzie łatany i bardzo bym się zdziwił, gdyby nowe łatki przeznaczone dla firm nie wyciekły do internetów. Grzebacze sobie poradzą.
Po trzecie - dla zwykłego użytkownika będzie lepszy, bo system zajmie się wreszcie tym, co do niego należy a nie rozglądaniem się po sieci w poszukiwaniu aktualizacji i sprawdzaniem, czy już jej czasem nie zainstalował.
Po czwarte - to już potężne NTG, zatem FUT gdzie trzeba.

JoteR

Data: 2014-04-13 00:35:53
Autor: Santana
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bf5474bf-d04f-4ab4-a4a1-4fa14b282968@googlegroups.com...

mr misio:
> [...]

Wszak POŁOWA LUDZI nadal używa XP i nie ma NAJMNIEJSZEGO zamiaru narobić
sobie KŁOPOTÓW instalując najnowsze WYNALAZKI M$:

Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

Data: 2014-04-13 12:22:33
Autor: borsuk
W dniu 2014-04-13 00:35, Santana pisze:

Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

z jakim systemem współpracuje płyta gł to NTG?

grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

Data: 2014-04-13 13:50:00
Autor: Santana

Użytkownik "borsuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lidoha$tvu$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-04-13 00:35, Santana pisze:

Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

z jakim systemem współpracuje płyta gł to NTG?

Co Ty, czytać nie umiesz? Facet się domaga sterowników a nie pyta z jakim systemem współpracuje płyta. NTG jak byk :P

grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)

Data: 2014-04-13 15:18:11
Autor: borsuk
W dniu 2014-04-13 13:50, Santana pisze:

grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)
czytanie ze zrozumieniem to sztuka, którą jeszcze nie opanowałeś, ale to już rzeczywiście NTG :)

Data: 2014-04-13 15:21:38
Autor: borsuk
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
W dniu 2014-04-13 13:50, Santana pisze:

grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)
czytanie ze zrozumieniem to sztuka, której jeszcze nie opanowałeś :),
ale to już rzeczywiście NTG

Data: 2014-04-13 16:13:11
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-13 15:21, Użytkownik borsuk napisał:
[...]

On opanował, ty nie.
W dodatku nie opanowałeś pisania na grupy a piszesz.
podrośnij, naucz się i wróć.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-13 18:32:28
Autor: borsuk
W dniu 2014-04-13 16:13, RadoslawF pisze:
[...]

spójnik "ale" oznacza związek przyczynowo-skutkowy tylko dla analfabety,
a temat jakie płyty pracują pod XP jest na miejscu,
z mojej strony koniec uwag (mmwdp;)

Data: 2014-04-13 20:26:04
Autor: mr misio
Użytkownik borsuk napisał:

a temat jakie płyty pracują pod XP jest na miejscu,

stare :)

to fakt. na bardzo nowym kompie nie zainstaluje juz XP.

XP zostal poki co tam, gdzie jest stary komp (c2d) i wszystko smiga dobrze.

mimo, ze mam kupione update do win8. ktore zainstaluje kiedys, jak bedzie konieczny reinstal.

ale na nowe hardware.... jednak win8 jest dobre, zoptymalizowane i potrafi wykorzystac nowinki.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-13 23:16:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-13 18:32, Użytkownik borsuk napisał:

[...]

Jakim kretynem trzeba być aby nie odróżnić pytania "jakie płyty
pracują pod XP" od pytania "skąd wziąć sterowniki do XP dla
wymienionej płyty" ?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-14 19:23:42
Autor: borsuk
W dniu 2014-04-13 23:16, RadoslawF pisze:

Jakim kretynem trzeba być aby nie odróżnić pytania "jakie płyty
pracują pod XP" od pytania "skąd wziąć sterowniki do XP dla
wymienionej płyty" ?

Trzeba nazywać się RadoslawF :)
W tym wątku można znaleźć informacje o płytach, które chodzą pod XP
ograniczenie umysłowe prowadzi do ograniczenia tematycznego?  :)

Data: 2014-04-15 12:23:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-14 19:23, Użytkownik borsuk napisał:

[...]

Wiem co można znaleźć, wiem tez o co pytał wątkotwóeca, wiem też
że było inne niż ty napisałeś. Ale oczywiście dalej możesz
udowadniać jakim idiotą jesteś.

ps. Radosław to imię a nie nazwisko nieuku.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-13 02:19:13
Autor: maX
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
Wraz z nową platformą (LGA1150) Intel porzucił wsparcie dla WinXP. Chcesz XP to kup starszego Ivy Bridge na LGA1155. Trochę wolniejszy, trochę więcej prądu ciągnie, ale XP na nim działa. A jak koniecznie chcesz i Haswella i XP to sprawdź jak działa system bez sterowników (a do audio i lanu stery powinny być na stronach producenta - najczęściej Realtek).

Data: 2014-04-13 07:58:48
Autor: PiteR
maX pisze tak:

Wraz z nową platformą (LGA1150) Intel porzucił wsparcie dla WinXP.
Chcesz XP to kup starszego Ivy Bridge na LGA1155. Trochę
wolniejszy, trochę więcej prądu ciągnie, ale XP na nim działa.

Przy czym np na płycie GA-Z77X-D3H porty kontrolera usb Intela nie działają w trybie 3.o na xp (6 portów w błoto)

Na szczęście drugi dostawiany kontroler na VIA działa w 3.o w xp.

--
Piter

Data: 2014-04-13 11:23:35
Autor: ggs

"maX" <averwywal@interia.pl> wrote in message news:licl5r$bnf$1news.task.gda.pl...

A jak koniecznie chcesz i Haswella i XP to sprawdź jak działa system bez sterowników (a do audio i lanu stery powinny być na stronach producenta - najczęściej Realtek).

Dzialac bedzie normalnie , fakt - LAN i Audio mamy bez problemu , problem za to jest z  grafika Intela.

Sa zmodyfikowane drivery pod Haswella ale zdarza sie ze niekiedy nie chca jednak dzialac.

Data: 2014-04-13 11:01:13
Autor: Irokez
[...]

Nigdzie nie znajdziesz

Musisz kupić płytę na S1155 - chipset H77, B75, itp.
Sam niedawno kupowałem do roboty 3 sztuki takich MSI na B75 właśnie ze względu na konieczne wsparcie XP oraz 3 sloty PCI do kart pomiarowych.

Data: 2014-04-13 12:23:19
Autor: tusk, donald tusk
[...]

a jakbyś zassał Driver Packa jakiegoś nowszego, takiego co zajmuje 8GB to może to by dało radę?
[kickass.to]driverpack.solution.14.0.407.final.driver.packs.14.02.2.sochi.edition.updated.torrent
a jak pomoże to koniecznie napisz na grupę!

Data: 2014-04-13 21:56:33
Autor: \(c\)RaSz
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
13 kwietnia 2014 12:23   w
:W dniu 2014-04-12 23:11, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
: > (...) producent nie dostarcza sterowników
: >   pod XP:
: > (...)
: > Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
: > (Może jakieś zamienniki?)
: >
: a jakbyś zassał Driver Packa jakiegoś nowszego, takiego co zajmuje 8GB
: to może to by dało radę?
:
[kickass.to]driverpack.solution.14.0.407.final.driver.packs.14.02.2.sochi.edition.updated.torrent

Coś takiego kiedyś próbowałem, ale ani ja, ani mój XP nie wiemy, czym się
takie driverpacki otwiera? Jak tego się używa? Tak samo odnośnie plików
*.torrent. Czym to się je?

Zaś co do pytania kol yerine.ictimai - to jeśli driverów nie wygenerował
producent danego urządzenia, to raczej nie tego zrobił za niego św. Mikołaj,
ani nikt inny, to chyba jasne? No ale bywa, że na stronie producenta gdzieś
niby te drivery są, ale nijak nie idzie ich znaleźć. Przećwiczyłem to w
przypadku Intela, gdzie ichnie metody wyszukiwania - za czorta nie zdają
egzaminu. Ponieważ temat jest obszerny i stale powraca, to pewną pomocną
metodę opiszę w wątku pt. "Kompleksowe zaopatrzenie w sterownik" - jako że
tytuł dokładniej precyzuje zagadnienie...
Zerknij:

Data: 2014-04-13 23:09:56
Autor: Mark
Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
(c)RaSz <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> w wiadomości

Zobacz to: https://www.google.pl/search?num=100&newwindow=1&q=jak+otwiera%C4%87+pliki+torrent&oq=jak+otwiera%C4%87+pliki+torrent
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2014-04-15 12:35:43
Autor: tusk, donald tusk
[...]

ten driver pack to obraz ISO albo montujesz w programie daemon tools albo wypalasz obraz na płytkę DVD DL... tylko nie wiem jak go się odpala, może Ktoś inny się wypowie...

torrent to możesz zassać programem uTorrent

Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????