P³yty Intela z chipsetem 1155

Data: 2011-04-04 08:02:47
Autor: jureq
P³yty Intela z chipsetem 1155
Właśnie zostałem poinformowany przez dystrybutora, że Intel nie ma zamiaru wymieniać swoich płyt głównych z błędnym chipsetem 1155. Uważają, że dopóki taka płyta się nie zacznie działać źle, to nie ma powodu do wymiany. Oczywiście pamiętamy chyba wszyscy, że z opisów błędu wynikało, że awaria może nastąpić po wielu latach. Tylko, że wtedy to będzie już dawno po gwarancji i rękojmi.

Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim podejściem do wymiany płyt Intela?

Data: 2011-04-04 14:29:48
Autor: m4rkiz
PÅ‚yty Intela z chipsetem 1155
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inbtv7$1fb$1@news.onet.pl...
Właśnie zostałem poinformowany przez dystrybutora, że Intel nie ma
zamiaru wymieniać swoich płyt głównych z błędnym chipsetem 1155.

nie ma czegos takiego jak chipset 1155

Uważają,
że dopóki taka płyta się nie zacznie działać źle, to nie ma powodu do
wymiany.

i poniekad slusznie

Oczywiście pamiętamy chyba wszyscy, że z opisów błędu wynikało,
że awaria może nastąpić po wielu latach. Tylko, że wtedy to będzie już
dawno po gwarancji i rękojmi.

takie zycie

Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim podejściem do wymiany płyt Intela?

ewentualna awaria bedzie dotyczyla kanalow sata innych niz 0 i 1 wiec
dla kowalskiego jest to najprawdopodobniej nieistotne

Data: 2011-04-11 03:28:40
Autor: maX
P³yty Intela z chipsetem 1155

U¿ytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisa³ w wiadomo¶ci news:inch4c$is0$1speranza.aioe.org...

ewentualna awaria bedzie dotyczyla kanalow sata innych niz 0 i 1 wiec
dla kowalskiego jest to najprawdopodobniej nieistotne

Zdaje siê ¿e te tañsze p³yty na 1155 nie maj± SATA3, wiêc w nich problem bêdzie na ka¿dym kanale.

P³yty Intela z chipsetem 1155