P³yty tektoniczne....

Data: 2011-03-14 09:44:44
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
"[...] a tu te jeb plyty tektoniczne... postanowily poskakac na siebie jak sie popatrzy na nikkei to jest dziwne wra¿enie jakby insajderzy wiedzieli wczesniej [...]".

<http://urbas.blog.onet.pl/6790841,422801482,1,200,200,87822106,423209801,8168169,300,forum.html>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-14 09:49:09
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
Data: 2011-03-14 10:52:11
Autor: alibaba8
P³yty tektoniczne....
[...]

A to nie wiesz? Przecie¿ to go³ym okiem widaæ, ¿e to sprawka s³u¿b specjalnych g³êboko zakorzenionych  w PKN i KGHM. Aby ratowaæ czy te¿ bardziej podbiæ cenê surowców. Wiadomo powszechnie, ¿e po takim trzêsieniu, zw³aszcza w Japonii popyt na surowce bardzo wzro¶nie. Trzeba jeszcze dodaæ, ¿e te s³u¿by wyra¼nie s± powi±zane z Rosj±, która dodatkowo czerpaæ bêdzie korzy¶ci z dostaw energii elektrycznej. Jestem przekonany, ¿e gdyby takie trzêsienie nawiedzi³o Polskê tego typu teksty by¶ rozpowszechnia³ w necie, a niejaki pan M. powo³a³by specjaln± komisjê sejmow± do spraw wykrycia spisku.

Data: 2011-03-14 11:14:31
Autor: kigam
P³yty tektoniczne....
Dnia 14-03-2011 o 10:52:11 <alibaba8@vp.pl> napisa³(a):

[...]

Endriu ma ju¿ beret nie¼le zryty. Ale wracaj±c do tematu podobno to  Jaruzelski z Kiszczakiem napu¶cili te p³yty na siebie.

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-03-14 19:18:49
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
Endriu ma ju¿ beret nie¼le zryty. Ale wracaj±c do tematu podobno to Jaruzelski z Kiszczakiem napu¶cili te p³yty na siebie.

???...

Ech koledzy a wy ci±gle politycznie, podczas gdy ja chcia³em tylko powiedzieæ, ¿e Urba¶ od czasu do czasu wstawia na blogu posty odno¶nie jaki¶ tam wybuchów/plam na s³oñcu (które jako chyba naukowiec ca³y czas obserwuje), i czasami z takiego wybuchu  (gdy ju¿ ta fala bodaj¿e magnetyczno-s³oneczna dotrze do ziemi) wychodzi po paru dniach niez³y pasztet co widaæ na za³±czonym obrazku....

Chcia³em wiêc tylko powiedzieæ, ¿e gdy siê akurat taki pasztet pojawi w chwili korekty, z korekty mo¿e siê zrobiæ "fundamentalny" zacz±tek bessy (w krajach zloaklizowanych na styku p³yt tektonicznych )...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-14 20:20:21
Autor: skippy
P³yty tektoniczne....
U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:illm6i$fdm$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

Chcia³em wiêc tylko powiedzieæ, ¿e gdy siê akurat taki pasztet pojawi w chwili korekty, z korekty mo¿e siê zrobiæ "fundamentalny" zacz±tek bessy (w krajach zloaklizowanych na styku p³yt tektonicznych )...

mo¿e zaskoczy³e¶ nas tak ch³odnym podej¶ciem do sprawy:)

Data: 2011-03-14 21:04:01
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
mo¿e zaskoczy³e¶ nas tak ch³odnym podej¶ciem do sprawy:)

Faktem jest, ¿e Urba¶ wiedzia³ o tym wybuchu ju¿ 9 marca, oraz o tym, ¿e wybuch na s³oñcu mia³ o wiele wiêksza si³ê ni¿ te "zwyczajne" które mia³y miejsce parê razy w tym roku.

P.S. Ciekawy jestem tylko czy gdyby fala elektromagnetyczna przyby³a do ziemi o 12 godzin pó¼niej (obrót ziemi o jaki¶ k±t), to czy kataklizm zamiast w Japonii mieliby¶my w np. we W³oszech ....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-14 22:26:25
Autor: Jan Werbinski
P³yty tektoniczne....
Bez znaczenia. Oddzia³ywanie na magnetyzm Ziemi ma charakter globalny. Trzêsienie mog³o nast±piæ w dowolnym rejonie aktywnym sejsmicznie. Pad³o na Japoniê, ale mog³a byæ Kalifornia albo Jawa.

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-03-14 23:24:15
Autor: george
P³yty tektoniczne....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:illsbt$pe8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

pewnie zale¿y od lokalnego chwilowego "napiecia" terenu.
Nie s±dzie zeby taka flara "przesuwala" p³yty tektoniczne..
Nie wykluczam jednak np sytuacji gdzie w danym rejonie ro¶nie od jakiegos czasu ci¶nienie tektoniczne i przychodzi taki impuls i dochodzi to "spuszczenia pary" ... jak w fukushima... przez dach razem z dachem

Kropla która przepe³nila czarê...

george

P.S. ring of fire to do¶æ aktywny pas.

Data: 2011-03-14 20:45:21
Autor: root
P³yty tektoniczne....
Dnia Mon, 14 Mar 2011 19:18:49 +0100, Endriu napisa³(a):

[...]

Co¶ w tym jest kochanieñki oj co¶ jest.Aczkolwiek my wszyscy tutaj mamy
lekko nierówno, bo nawet ruchy p³yt interpretujemy w kontekscie cyklów
hossa-bessa. To nie jest zdrowe.

P.S.
Fajna jest ta ksi±¿ka Ritchi i kto¶ tam? Daj jakie¶ namiary bo ksiêgarnii
nie ma.

Data: 2011-03-14 21:10:26
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
P.S.
Fajna jest ta ksi±¿ka Ritchi i kto¶ tam? Daj jakie¶ namiary bo ksiêgarnii
nie ma.

Nie wiem czy fajna, bo trzeba by by³o j± przeczytaæ :). Póki co le¿y na pó³ce. Mam z piêæ knig do przeczytania o tematyce gie³dowej i jako¶ nie mogê siê zebraæ. Mo¿e na przysz³± zimê bêdzie trochê wiêcej czasu.

http://allegro.pl/analiza-fundamentalna-john-c-ritchie-wys-w-24h-i1503704974.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-14 21:17:14
Autor: Endriu
P³yty tektoniczne....
[...]

Ku¼wa - po spisie tre¶ci widzê - ¿eby kupiæ akcje jakiej¶ spó³ki wedle tej knigi to trza by pewnie z tydzieñ czytaæ jej raport kwartalny ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-14 21:35:36
Autor: skippy
P³yty tektoniczne....
U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:illt4m$qph$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a sk±d teraz bêdziesz zna³ korekty raportu które siê pojawi± w przysz³o¶ci?

Data: 2011-03-15 08:17:28
Autor: root
P³yty tektoniczne....
Dnia Mon, 14 Mar 2011 21:35:36 +0100, skippy napisa³(a):

a sk±d teraz bêdziesz zna³ korekty raportu które siê pojawi± w przysz³o¶ci?

Nareszcie dyskusja wraca na w³asciwe tory.

Data: 2011-03-14 11:31:57
Autor: skippy
P³yty tektoniczne....
insajdezry mogli wiedziec z obserwacji tektonicznych
raczej nie z nieudanego uzycia przez usa tajnej broni

Data: 2011-03-14 11:34:12
Autor: root
P³yty tektoniczne....
Dnia Mon, 14 Mar 2011 09:44:44 +0100, Endriu napisa³(a):

[...]

Endriu przestañ czytaæ g³upie ksi±¿ki o AF. To¿ widzisz jak± moc ma analiza techniczna. Rynek ju¿ dawno wszystko
zdyskontowa³.

Data: 2011-03-14 15:06:39
Autor: Jan Werbinski
P³yty tektoniczne....
Gdyby¶ Endrju tak jak my trzyma³ sztamê z ruskimi, to te¿ by¶ wiedzia³ wcze¶niej o mgle i p³ytach.

Data: 2011-03-22 17:25:53
Autor: radekp@konto.pl
P³yty tektoniczne....
Mon, 14 Mar 2011 09:44:44 +0100, w <ilkki5$p68$1@usenet.news.interia.pl>,
"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³(-a):

[...]

Sztuczna mg³a, p³yty zab³±dzi³y i wpad³y...

P³yty tektoniczne....