Pływający antysemici.

Data: 2018-02-19 21:06:20
Autor: stevep
Pływający antysemici.
# Niech pan pokaże mi Żyda, który bronił Polaków. Ja nie widziałem - wypalił w dyskusji w lokalnym programie TVP Jerzy Materna, wiceminister gospodarki morskiej i poseł PiS. - Wypłynął z pana antysemita - ripostował Czesław Fiedorowicz, radny PSL i przewodniczący sejmiku lubuskiego.
W cotygodniowym programie ,,Ring" w lubuskiej TVP spotkali się posłowie Katarzyna Osos z PO, Artur Zasada z PiS, poseł PiS i wiceminister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej Jerzy Materna oraz Czesław Fiedorowicz, przewodniczący sejmiku lubuskiego z PSL.

Jednym z tematów była ustawa o IPN, wystąpienie premiera Mateusza Morawieckiego w Niemczech i spór między Polską a Izraelem. #
Ze strony:
http://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,23040730,spiecie-w-tvp-z-udzialem-wiceministra-z-pis-wyplynal-z-pana.html

Płyń pisowska głupoto, płyń.

--
stevep

Data: 2018-02-20 08:04:45
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Pływający antysemici.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
# Niech pan pokaże mi Żyda, który bronił Polaków. Ja nie widziałem -
wypalił w dyskusji w lokalnym programie TVP Jerzy Materna, wiceminister
gospodarki morskiej i poseł PiS.

Prawdę powiedział!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Materna

Jurcio urodził się w 1956 więc nawet komunizmu nie pamięta.

Ale wtedy nie było Polski!

Polska zacząła się od http://joemonster.org/filmy/81373

CL

Pływający antysemici.