Pneumatyczny klucz do kół z Netto

Data: 2014-08-18 21:09:48
Autor: MichaelData®
Pneumatyczny klucz do kół z Netto
Sebastian Biały wydumał(a) w news:lsthg4$nvl$1node2.news.atman.pl :
Dzisiaj wyczaiłem takie coś w Netto (taniej niż na allegro):
http://sebobialy.net/klucz_do_kol.jpg
Wiadomo że dziadostwo, ale:
a) raz na kilka dni muszę coś dokrecić/odkrecić co wymaga trochę siły
b) nie przekraczam rozmiaru klucza 17mm
c) nie potrzebuje wykręcać śrub z betonu
Pytanie jest więc nastepujące:
Mam grzechotkę długości 25cm i nasadkę. Aby odkrecić pewną srubę o malo co nie połamałem palców i kosztowało mnie to 10 minut stękania i klnięcia.
Czy ten klucz z Netto spowoduje że stracę 30 sekund i zrobie to bezboleśnie? Czy tez może moje stekanie ma większą siłę udaru od tego konkretnego klucza :) ?
Zaznaczam: hobbystycznie. Chodzi o to abym nie musiał łamać palców i miało to troche więcej siły ode mnie.

....a masz już sprężarkę ok 6atm?
--
Michael________â„¢

Pneumatyczny klucz do kół z Netto