Po 10 latach zegarek wrócił do Putina

Data: 2014-03-17 06:39:04
Autor: u2
Po 10 latach zegarek wrócił do Putina
u ruskich sa najszybsze zegarki na swiecie :)

http://niezalezna.pl/52948-wladimirze-wladimirowiczu-jestes-lgarz

„Władimirze Władimirowiczu, jesteś łgarz”

Dodano: 16.03.2014 [15:15]

- Okłamał mnie pan. Dlatego jestem zmuszony oddać podarunek. Gdybym pana spotkał twarzą w twarz, powiedziałbym: Władimirze Władimirowiczu, jesteś łgarz – powiedział 16 letni Andreja Sieńko z Kijowa dla Ukrainian Crisis Media Center cytowany przez kresy24.pl.

Młodzieniec dodał, że od małego rodzice wpajali mu miłość do ojczyzny oraz jest gotów bronić pokoju na Ukrainie.

Historia zaczęła się w 2004 roku. Wtedy to Andriej jako 6-letni chłopiec spytał Władimira Putina przebywającego w Kijowie jakie jest jego marzenie. - Żeby na świecie wszyscy byli szczęśliwi i żyli w pokoju – odpowiedział obecny prezydent Federacji Rosyjskiej i podarował małemu zegarek.

Po 10 latach zegarek wrócił do Putina.

--
http://www.youtube.com/watch?v=zMfZK56OPMM

Po 10 latach zegarek wrócił do Putina