Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Po 2-3 tygodniach pauzowania wyjechałem samo chodem i zapaliły mi się kontrolki: ABS, czuj nik ciśnienia opon i kontrola trakcji

Data: 2020-05-16 20:33:20
Autor: Irek.N.
Po 2-3 tygodniach pauzowania wyjechałem samo chodem i zapaliły mi się kontrolki: ABS, czuj nik ciśnienia opon i kontrola trakcji

Co myślicie? Przez niejeżdżenie rdza pozatykała czujniki ABS?

Myślę, że czas "poprzetykać spływy" i wygrzać samochód*, może Ci się gdzieś wilgoć w kablach zebrała. U mnie tak było, nagła choinka na kokpicie, później 2 miesiące w serwisie, na szczęście na gwarancji.

Miłego.
Irek.N.
* stoi na zewnątrz?

Data: 2020-05-16 20:39:29
Autor: Marcin N
W dniu 2020-05-16 o 20:33, Irek.N. pisze:

[...]

Stoi w garażu. Na forum mówią, że to dość typowe objawy zabrudzonego albo uszkodzonego czujnika ABS.

--
MN

Data: 2020-05-16 12:11:16
Autor: Przemek Jedrzejczak
Po 2-3 tygodniach pauzowania wyjechałem samochodem i zapaliły mi się kontrolki: ABS, czujnik ciśnienia opon i kontrola trakcji
Kula, fusy albo podjedź do kogoś z interfejsem.