[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ

Data: 2012-07-30 17:04:58
Autor:
[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
Data: 2012-07-30 19:26:18
Autor: radar
[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
W dniu 2012-07-30 19:04, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczednosciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

przecież było 8 zeta

--
radar

Data: 2012-07-30 17:55:06
Autor: az.anonim
radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):
W dniu 2012-07-30 19:04, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
> Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

> [...]

Było, ale nie było: Ogłoszenie publiczne &#8211; zmiana warunków premiowania dla
Konta osobistego z premią od 28 sierpnia 2012 r.

Btw, dzięki za info zalozycielowi wątku. Rozumiem, że pierwszy raz 300zł
trzeba będzie nacykać kartą dopiero w okresie rozpoczynającym się 28 sierpnia.

Prawdopodobnie termin rozpoczęcia okresu rozliczeniowego dobrali sobie przez
wzgląd na to, że luty ma 28/29 dni. Kiepskie tylko jest to, że wynagrodzenia
wpływające pod koniec m-ca czasami wchodzą (przynajmniej u mnie) 27go. Wtedy
może się okazać, że za niektóre miesiące nie będę otrzymywał premii, bo dwie
pensje wejdą mi w jednym okresie rozliczeniowym. Więc trzeba tego pilnować i
ewentualnie dolewać 'ręcznie'.

Data: 2012-07-30 20:30:13
Autor: radar
W dniu 2012-07-30 19:55, az.anonim pisze:
Btw, dzięki za info zalozycielowi wątku. Rozumiem, że pierwszy raz 300zł
trzeba będzie nacykać kartą dopiero w okresie rozpoczynającym się 28 sierpnia.

Rzeczywiście, nie spojrzałem dokładnie!

Najpierw podwyżka z 5 na 8 a teraz jeszcze 300 obrotu. To pewnie przeze mnie bo kupowałem 3 bilety po 1,5 ;)))
Cóż, mniej pójdzie na Wizz ;)))

--
radar

Data: 2012-07-31 07:32:36
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-30 20:30, radar pisze:

Najpierw podwyżka z 5 na 8 a teraz jeszcze 300 obrotu.

no trochę skomplikowali sprawę, teraz trzeba pamiętać cały miesiąc czy już się wyrobiło limit, a tak raz ... dwa ... trzy i było po krzyku

To pewnie przeze
mnie bo kupowałem 3 bilety po 1,5 ;)))

no ja taki bezczelny nie byłem ;-)) 3x5 zeta doładowania telefonu

Marcin

Data: 2012-07-31 01:35:50
Autor: luc
Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
On 31 Lip, 07:32, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2012-07-30 20:30, radar pisze:

> Najpierw podwy ka z 5 na 8 a teraz jeszcze 300 obrotu.

no troch skomplikowali spraw , teraz trzeba pami ta ca y miesi c czy
ju si wyrobi o limit, a tak raz ... dwa ... trzy i by o po krzyku

To pewnie przeze

> mnie bo kupowa em 3 bilety po 1,5 ;)))

no ja taki bezczelny nie by em ;-)) 3x5 zeta do adowania telefonu

Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-31 09:02:38
Autor: xbartx
Dnia Tue, 31 Jul 2012 01:35:50 -0700, luc napisał(a):

Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

Chyba można nawet i mniej niż opłaty na allegro.

Data: 2012-07-31 03:50:23
Autor: luc
On 31 Lip, 11:02, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 31 Jul 2012 01:35:50 -0700, luc napisał(a):

> Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

Chyba można nawet i mniej niż opłaty na allegro.

Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,
za mniej się nie udało :-(

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-31 13:08:19
Autor: Zbynek Ltd.
luc napisał(a) :
> [...]

Chyba można nawet i mniej niż opłaty na allegro.

Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,

Bo prawdziwy pistolero musi być szybki :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-31 04:23:29
Autor: luc
Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
On 31 Lip, 13:08, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
luc napisał(a) :

> Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,
> za mniej się nie udało :-(

Bo prawdziwy pistolero musi być szybki :-D

To niech się taki znajdzie i przyzna, za ile najmniej nakapał? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-08-01 10:35:04
Autor: Zbynek Ltd.
wrote:
luc napisał(a) :

> Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,
> za mniej się nie udało :-(

Bo prawdziwy pistolero musi być szybki :-D

To niech się taki znajdzie i przyzna, za ile najmniej nakapał? ;-)

0,34 :-)
Nie starałem się być szybki. To tak od niechcenia.

Data: 2012-07-31 21:55:17
Autor: paff
W dniu 2012-07-31 10:35, luc pisze:

Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

Wrocław, 3 x 0,20 zł (bilet dopłatowy komunikacji miejskiej).

Paweł

Data: 2012-07-30 22:13:20
Autor: MK
W dniu 30.07.2012 o 19:04   <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:

Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczednosciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

Trzeba pamietac, ze transakcje musza byc zaksiegowane, a to zajmuje BGZ  nawet 5 dni. Co wiecej transakcje zaksiegowane w kolejnym okresie nie  wchodza do limitu tego okresu.

MK

Data: 2012-07-31 12:35:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ

<assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> jv6erq$m5q$1@inews.gazeta.pl

Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczednosciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

I oczywiście nie można tych 300 złotych pobrać w realu?...

Data: 2012-07-31 12:56:31
Autor: pI
[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
Mon, 30 Jul 2012 17:04:58 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
assembea.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):

Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczednosciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

No to znaczne pogorszenie jednak... Zatem pytanie: do którego banku
warto aby wpływało wynagrodzenie?

--
pI

Data: 2012-07-31 13:05:06
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-31 12:56, pI pisze:
[...]

Spoko, wypuść powietrze i policz -

Gdzieś-tam może masz na KK 3% Cashbacku. (Gdzieniegdzie nawet 5) Od 3 stów, to jest 9zł.
Robisz te transakcje przez BGŻ i możesz za to urealnić "łapówkę", czyli 50zł.
Oni o tym dobrze wiedzą. Liczą lepiej od nas, a w dodatku mają dane ze statystyki.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-31 13:26:59
Autor: pI
Tue, 31 Jul 2012 13:05:06 +0200, na pl.biznes.banki, SQLwiel napisał(a):

[...]

Muszę znaleźć wolną przegródkę w portfelu na ich kartę, bo 300 online to
w każdym miesiącu nie wydaję ;)

--
pI

Data: 2012-07-31 14:05:53
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-31 13:26, pI pisze:
Tue, 31 Jul 2012 13:05:06 +0200, na pl.biznes.banki, SQLwiel napisał(a):

Muszę znaleźć wolną przegródkę w portfelu na ich kartę, bo 300 online to
w każdym miesiącu nie wydaję ;)

dokładnie, też swoją muszę gdzieś do portfela upchnąć (a online to się teraz Synkiem robi) i dodatkowo pamiętać
- spożywka i paliwo do 1600 zeta - Millennium > potem ewentualnie BGŻ > i w końcu KK Alior
- pierwsze 300 zeta - BGŻ > potem KK Alior

Marcin

Data: 2012-07-31 18:54:18
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-31 14:05, lolekanabolek pisze:
W dniu 2012-07-31 13:26, pI pisze:
Tue, 31 Jul 2012 13:05:06 +0200, na pl.biznes.banki, SQLwiel napisał(a):

Muszę znaleźć wolną przegródkę w portfelu na ich kartę, bo 300 online to
w każdym miesiącu nie wydaję ;)

dokładnie,

Z upodobania do językowej koszerności dopieprzę się, że w takim kontekście należy użyć słowa "właśnie". :)

[...]

Myślę, że lada moment inne banki dorzucą co najmniej 3% MoneyBack (a nie CashBack, jak przez głupotę wcześniej napisałem, ale dzisiaj byłem keszbekować na Orlenie i kupiłem piwo za 4zł) do każdej swojej karty.
- bo to oznacza konieczność trzymania na koncie kilkuset zł, bo "a nuż będzie potrzebne", bo prowizja ekłajerska, bo konieczność oglądania strony banku, bo...

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-31 21:51:41
Autor: Waldek

Użytkownik "SQLwiel" <_nick_@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv92jr$9tk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tankowalem w sobote na Orlenie i panienka proponowala mi
transakcje gotowkowa 10gr taniej na litrze.
Placilem "merytoryczną" ,  ale powiedzialem ze nie bede
ganial do bankomatu bo nie lubie makulatury nosic.
Na to panienka, ze chetnie mi wyplaci jesli cos kupie w sklepie.
- no niestety psze pani - ta karta nie zadziala z MB  :)
Podsumowujac,  placac gotowka "zaoszczedzilbym"  ~ 4zl
wiec i tak korzystniej dla mnie zaplacic merytorycznie ;)

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Nie ma za co ;)  I tez pozdrawiam

Ps.
Robilem dzis drobne zakupy i mialem zaplacic debetowka BGZ
jednak gdy kasjerka podsumowala kwote i wyszlo "ciutek wiecej"
w ramach "malej zemsty" za planowane zmiany - wyjalem KK półbanku  ;P

Data: 2012-07-31 13:18:22
Autor: lolekanabolek
[...]

no wypłata to tam znowu aż tak koniecznie to nie musi wpływać ;-))

Marcin

[BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ