Po 30 latach na nartach - pierwszy raz na Kasprowym - wrażenia

Data: 2009-03-20 12:49:03
Autor: Menios
Po 30 latach na nartach - pierwszy raz na Kasprowym - wrażenia

Użytkownik <mgrzemow@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ba1c581-0106-4e5d-9788-07d8c53890acv39g2000yqm.googlegroups.com...

"9:45 Kolejka do gondoli taka jak na pożółkłych widokówkach z lat 60.
Idziemy z buta. Spacer nawet sympatyczny. W sumie z całą logistyką
godzina. Aha, 3 zł za park."

Na kasprowym jako narciarz byłem ostatnio z 8 lat temu.... Moj kumpel ktory byl kilka dni trmu powiedzial, ze kolejka do gondoli faktycznie gigantyczna ale , ze w centrum zakopca w jakiejs agencj turystycznej,za dodatkowa oplata 10 pln kupujesz taki bilet, ze wpuszczaja cie bez kolejki...
Czy to prawda ?

Data: 2009-03-20 06:39:13
Autor: player
On 20 Mar, 12:49, "Menios" <men...@wp.pl> wrote:

Na kasprowym jako narciarz byłem ostatnio z 8 lat temu.... Moj kumpel ktory
byl kilka dni trmu powiedzial, ze kolejka do gondoli faktycznie gigantyczna

Hey, czy ja dobrze kumam że w tygodniu  się czeka po 30 minut czy to
tylko w łykend ?

--
pozdro.
jay

Data: 2009-03-20 13:00:54
Autor: Grzegorz Lipnicki
[...]

jeżeli interesuję Cię wyjazd o 10.50 - to prawda;
duża grupa może też bez pośredników zarezerwować,
ale ZTC też trzeba odebrać na Krupówkach, tym razem w biurze PKL
(dziecko kiedyś przerabiał ten patent);
ew. kupić bilet u bardzo drogiego pośredniko-konika czy miejsce u stacza;)

 g.

Data: 2009-03-22 00:17:36
Autor: Titus Atomicus
Po 30 latach na nartach - pierwszy raz na Kasprowym - wrażenia
In article <gq00hm$ajp$1@news.onet.pl>,
 "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> wrote:

ew. kupić bilet u bardzo drogiego pośredniko-konika czy miejsce u stacza;)

To nieetyczne. TA

Po 30 latach na nartach - pierwszy raz na Kasprowym - wrażenia