Po 6 tygodniach Titanic zatopiony

Data: 2010-01-26 15:01:33
Autor: Mark
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony
Imponujace.
ledwie 6 tygodni wyswietlania i juz status najbardziej kasowego filmu
wszechczasow.
A jeszcze niedawno niektorzy prognozowali na tej grupie, ze bedzie dobrze
jesli film zwroci koszty..:)

Twentieth Century Fox said that the sci-fi epic had amassed an estimated
global total box office take of $1.8437 billion, just ahead of Titanic's
worldwide total of $1,843,201,268, according to The Hollywood Reporter.

--
Mark

Data: 2010-01-26 16:03:37
Autor: Iwon(K)a
[...]

trzeba z tym uwazac, bo ceny biletowe byly rozne w 1997 a 2009/10 a tego nie uwzglednili. Podobno wciaz mniej ludzi ogladnelo Avatara, mimo ze kasy wiecej. Narazie na same cyferki w wartosciach bezwzglednych to Avatar wygrywa. Na pewno bedzie czesc druga, i sie zastanwaiam czy teraz to bedzie jakies kino familijne, dzieci, choroby, milosc, bleee ;))))

i.

Data: 2010-01-26 17:29:54
Autor: Tiber
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony
Silly, silly Iwon(K)a nabazgrału:

[...]

Wg serwisu "The Numbers" przelicznik dla "Titanica" wynosi jakie¶ 1,5396
dla box office'u amerykańskiego, bo w "All Time US Top 20" ma 600
milionów, a "Inflation-Adjusted Top 20 Movies Released Since 1977" 925.
Dla "Avatara" przelicznik ten wynosi 0,6382. Więc jakby przełożyć to na
cały ¶wiat (nie bior±c oczywi¶cie poprawki na to, że globalna inflacja
może być inna), to "Titanic" zarabia na całym ¶wiecie 2,83 miliarda, a
"Avatar" 1,17 miliarda. Not so impressive :>
Oczywi¶cie trzeba brać pod uwagę też to, że przychód nowego filmu
Camerona kolosalnie podskoczy po premierze Blu-ray/DVD. Szacuje się, że
około 65% wszystkich przychodów "Titanica" (1,2 miliarda) wzieło się
wła¶nie ze sprzedaży DVD/VHS.

Rekordy USA:
http://www.the-numbers.com/movies/records/#alltime

Rekordy USA po uwzględnieniu inflacji cen biletów:
http://www.the-numbers.com/movies/records/#inflation_adjusted

Rekordy ¶wiata:
http://www.the-numbers.com/movies/records/#world

--
tbr

Data: 2010-01-27 13:34:07
Autor: scorpio
[...]

Czy mam ci uwierzyc ze 65 % przychodow bierze sie z wtornego rynku ?

Data: 2010-01-26 19:37:43
Autor: Maciej Bojko
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony
On Tue, 26 Jan 2010 16:03:37 +0100, "Iwon(K)a"
<iwonek69WYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tak jak była po "Titanicu"?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-26 20:12:15
Autor: Tiber
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony
Silly, silly Maciej Bojko nabazgrału:

[...]

Przecież ma być kontynuacja, tylko w trójwymiar :)

Najpierw było tak:
"Cameron met with 20th Century Fox, and pitched the film as »Romeo and
Juliet on the Titanic«. There was a tense pause and Cameron said, »Also,
fellas, it's a period piece, it's going to cost $150,000,000 and there's
not going to be a sequel.«"
http://en.wikipedia.org/wiki/Titanic_%281997_film%29#Writing_and_inspiration

Potem tak:
"»It is an idea that has been rolling around in my head even when we
were shooting the first film. It's obviously taken a long time, but I
feel that we have the creative aspect of a sequel locked and we are
going to move forward,« said Cameron to reporters. »Obviously because of
the way the first one ended most people would assume that it would be
difficult to follow up, and it has been, but I feel the idea we have is
going to be a delightful surprise to fans.«"
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/pages/James-Cameron-and-Fox-to-produce-Titanic-sequel-Scrape-TV-The-World-on-your-side.html

A skończyło się tak:
"Cameron mentioned that he's planning to convert Titanic to 3D"
http://www.rollingstone.com/news/story/29344784/james_cameron_and_peter_jackson_explore_the_future_of_film

W 2011. Z drugiej strony, kto jak kto, ale akurat ten facet ma w CV
żelazne dowody na to, że potrafi robić sequele ze wszystkiego, swojego*
lub nie.

* BTW, tu nie wklejałem: http://www.youtube.com/watch?v=UlS_Rnb5WM4

--
tbr

Data: 2010-01-27 11:11:48
Autor: Ghost
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:73dul553mr924kf1aintdrj7hg1narskui4ax.com...
[...]

Tez nie jestem przekonany, czy czasem nie zrobia zamiast tego jakiegos serialu TV, ale w przypadku Titanica historyjka w sposob naturalny byla jednorazowa.

Data: 2010-01-27 15:14:44
Autor: Iwon(K)a
Po 6 tygodniach Titanic zatopiony
 maciej.bojko@gmail.com:

> [...]
>Narazie na same cyferki w wartosciach bezwzglednych to Avatar wygrywa. Na >pewno bedzie czesc druga, Tak jak była po "Titanicu"?

:) Cameron sam sie zaoferowal, ze bedzie. Pewnie facet chce jeszcze nieco grosza zebrac. Szczerze o tym mowi, ze lubi kosic forse oprocz radosci tworzenia. A co bedzie, zobaczymy.

i.

--

Po 6 tygodniach Titanic zatopiony