Po Chinyamie???

Data: 2011-03-09 19:23:24
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Po Chinyamie???
http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Legia-Warszawa-Takesure-Chinyama-idzie-w-odstawke,artykul,101995,1,721.html

Mam nadzieje że jeszcze się ogarnie i zacznie strzelać bramki. Zawsze to lepiej mieć trzech niż dwóch...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-10 00:46:22
Autor: Fedor
Po Chinyamie???
On 09.03.2011 19:23, Andrzej Zbierzchowski wrote:
http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Legia-Warszawa-Takesure-Chinyama-idzie-w-odstawke,artykul,101995,1,721.html

Mam nadzieje że jeszcze się ogarnie i zacznie strzelać bramki. Zawsze to
lepiej mieć trzech niż dwóch...

Przeciez on przestal grac juz po pierwszej kontuzji.

Data: 2011-03-10 12:01:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Po Chinyamie???
W dniu 2011-03-10 00:46, Fedor pisze:
[...]

To była cały czas ta sama kontuzja. On z nią walczył prawie całą wiosnę 2009 (15 goli w sezonie) i to co w 2010.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-10 08:40:15
Autor: yamma
Po Chinyamie???
[...]

Chyba się ogarnął:
"Afrykanin chyba zrozumiał, co się wokół niego dzieje, bo w meczu Młodej Ekstraklasy z Polonią poprosił trenera, by nie zdejmował go w przerwie. - Ustalaliśmy, że Takesure zagra tylko w pierwszej połowie, ale bardzo chciał grać dalej. Widać, że zależy mu na powrocie do formy - przyznał trener drugiego zespołu Wojskowych Dariusz Banasik."

He, he... Konkurencja w składzie to jest to! Od razu niektórym zmienia się światopogląd. :-) BTW, oglądalem skrót meczu Młodej Legii i rzeczywiście, dawno nie widziałem tak aktywnego Chinyamy. Żeby go tylko Skorża zbyt szybko nie ułaskawił.
Swoją drogą, ten Banasik to naprawdę niezły szkoleniowiec. Tak obserwuję jego pracę i mimo bardzo dużych ruchów kadrowych (bo to co sezon przychodzą nowi i co raz Skorża mu podrzuca kogoś z seniorów) to udaje mu się utrzymać zespół na topie.
yamma

Po Chinyamie???