Po Gilowskiej można spodziewać się wszystkiego. Tfu!

Data: 2011-08-26 17:40:04
Autor: pluton
Po Gilowskiej można spodziewać się wszystkiego. Tfu!
Zyta Gilowska spotkała się wczoraj z prezesem PiS w świetle kamer w jednej
warszawskich restauracji. Rozmawiali o gospodarce, ale była to też okazja
dla byłej wicepremier, by poprzeć prezesa. -Wspierałam i zawsze będę
wspierać Jarosława Kaczyńskiego, w każdej formie i w każdych
okolicznościach, podobnie tak jak wspierałam Lecha Kaczyńskiego -
powiedziała po spotkaniu.

Super, ale za swoje pieniadze, nie za posadke w RPP.

Nullification

Po Gilowskiej można spodziewać się wszystkiego. Tfu!