Po Gruzji pora na... Uzbekistan

Data: 2010-07-27 10:02:07
Autor: Oli
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
kashmiri napisa³:

Có¿, czasy siê zmieni³y i teraz bêdê mia³ przyjemno¶æ poodkrywaæ tajniki bankowo¶ci uzbeckiej. Chocia¿ pierwsze wra¿enia sugeruj±, ¿e tych tajników nie bêdzie wiele.

Dlaczego piszesz przez switcha w Anglii. Ukrywasz siê przed ubekami w Uzbeskistanie ? ;)

--
  Oli

Data: 2010-07-27 10:31:49
Autor: brum
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
Dlaczego piszesz przez switcha w Anglii. Ukrywasz siê przed ubekami w Uzbeskistanie ? ;)

moze pracuje w angielskiej firmie, ktora uzywa vpna ?

Data: 2010-07-27 19:00:36
Autor: kashmiri
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
brum <brumbrum@onet.eu> dared to write:
Dlaczego piszesz przez switcha w Anglii. Ukrywasz siê przed ubekami w Uzbeskistanie ? ;)

moze pracuje w angielskiej firmie, ktora uzywa vpna ?

Ciekawe, czy on tak niechc±cy ludziom IP sprawdza...

By the way, piszê przez VPN, bo Uzbekistan filtruje wiele przydatnych stron - np. BBC, Google Maps, parê regionalnych serwisów mniej przychylnych w³adzy, itd.

A skoro czytaj± internet, to czytaj± te¿ wszystko przesy³ane bez SSL... a mi siê nie chce ca³y czas sprawdzaæ k³ódeczki :)

pzdr.
k.

Data: 2010-07-27 16:04:09
Autor: xbartx
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
Dnia Tue, 27 Jul 2010 19:00:36 +0500, kashmiri napisał(a):

A skoro czytają internet, to czytają też wszystko przesyłane bez SSL...
a mi się nie chce cały czas sprawdzać kłódeczki :)

Co do kłódeczek, SSLa i tych historii to jest nawet niezły dodatek i to nie tylko dla tych w Uzbekistanie ;)

https://www.eff.org/https-everywhere/rulesets

Data: 2010-07-28 00:03:41
Autor: kashmiri
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
xbartx <bart@hashzero.net> dared to write:
[...]

Dzięki, przyglądam się, ciekawe rozwiązanie. Jednak nie za bardzo wyobrażam sobie w praktyce przeglądanie hostów NNTP usenetu po HTTPS czy też SIP po HTTPS. A to są moje główne czynności ostatnio :)

k.

Data: 2010-07-27 21:14:01
Autor: xbartx
Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:03:41 +0500, kashmiri napisał(a):

Dzięki, przyglądam się, ciekawe rozwiązanie. Jednak nie za bardzo
wyobrażam sobie w praktyce przeglądanie hostów NNTP usenetu po HTTPS czy
też SIP po HTTPS. A to są moje główne czynności ostatnio :)

No na pewno ten dodatek nie rozwiąże problemu ot po prostu ułatwia i trochę zabezpiecza pewne kwestie w czasach permanentnej inwigilacji ;)

Data: 2010-07-27 19:27:06
Autor: Jaroslaw Berezowski
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
Dnia Tue, 27 Jul 2010 19:00:36 +0500, kashmiri napisał(a):

By the way, piszÄ™ przez VPN, bo Uzbekistan filtruje wiele przydatnych
stron - np. BBC, Google Maps, parę regionalnych serwisów mniej
przychylnych władzy, itd.
Hmm GoogleMaps? A co maja tej witrynie za zle? :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-07-28 00:00:22
Autor: kashmiri
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> dared to write:
[...]

Też się zastanawiałem. Ale i tak się cieszę, że nie blokują zupełnie wszystkiego, tak jak w nie których innych krajach, i taki ruch VPN czy web proxy przechodzi bez problemów. Patrząc na pingi mają pewnie transparentne proxy na cały kraj wraz z filtrem i blokadami protokołów, tyle że dużo wolniej działające niż u takich Brytyjczyków.

k.

Po Gruzji pora na... Uzbekistan