Po Gruzji pora na... Uzbekistan

Data: 2010-07-27 22:06:52
Autor: glaukonWYTNIJTO
Po Gruzji pora na... Uzbekistan

Cóż, czasy się zmieniły i teraz będę miał przyjemność poodkrywać tajniki
bankowości uzbeckiej. Chociaż pierwsze wrażenia sugerują, że tych tajników nie
będzie wiele.

Mają tam Belkę? A konta oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?

Ile płacą za depozyty np. w eur?

Data: 2010-08-01 14:38:06
Autor: kashmiri
Po Gruzji pora na... Uzbekistan
glaukonWYTNIJTO@op.pl <glaukonWYTNIJTO@op.pl> dared to write:

[...]

Sporo. Na bazarze o 20% więcej niż w banku. Miejscową gotówką ;)  Tylko że nie są to depozyty. No i na bazarze możesz zamienić kasę w drugą stronę, co w banku wcale nie jest gwarantowane. W każdym razie niektóre firmy, które tu zainwestowały, a nie mają poparcia "z góry", czekają latami na zgodę na walutę...

Gospodarka centralnie planowana ze sporą szarą strefą. Banki niemal wyłącznie państwowe.

Odradzono mi wkładanie karty do bankomatu, bo mogę jej już więcej nie zobaczyć.

A poza tym piękny kraj, i wcale nie biedny.

k.

Po Gruzji pora na... Uzbekistan