Po Nowym Roku zamkni臋tych b臋dzie 40 proc. gabinet贸w Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Data: 2014-12-30 21:13:36
Autor: u2
Po Nowym Roku zamkni臋tych b臋dzie 40 proc. gabinet贸w Podstawowej Opieki Zdrowotnej

czyli cyrk czeciej ubeckiej na kolkach :

http://wpolityce.pl/polityka/227799-lekarz-odslania-kulisy-rozmow-z-arlukowiczem-bylem-na-roznych-dziwnych-negocjacjach-ale-czegos-takiego-nie-przezylem

Lekarz ods艂ania kulisy rozm贸w z Ar艂ukowiczem: 鈥濨y艂em na r贸偶nych dziwnych negocjacjach, ale czego艣 takiego nie prze偶y艂em!鈥

opublikowano: 2 godziny temu 路 aktualizacja: 2 godziny temu
fot. PAP/Radek Pietruszka

To, co zasta艂em w Warszawie, przeros艂o moje oczekiwania. Minister nas zaprosi艂, ale powiedzieli艣my sobie tylko, 偶e to nasze ostatnie negocjacje w tym roku. Porozumienia by膰 nie mog艂o, bo minister a priori nie zak艂ada艂 takiego scenariusza
鈥 opowiada o poniedzia艂kowych 鈥瀗egocjacjach鈥 w resorcie zdrowia lekarz Marek Twardowski z Porozumienia Zielonog贸rskiego.

Rozmowy zako艅czy艂y si臋 fiaskiem, co oznacza, 偶e po Nowym Roku zamkni臋tych mo偶e by膰 40 proc. gabinet贸w Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ca艂ej Polsce. Twardowski relacjonuje, 偶e do Warszawy przyjecha艂 na specjalne zaproszenie Bartosza Ar艂ukowicza.

Zadzwoni艂 do mnie do Zielonej G贸ry i poprosi艂, abym przyjecha艂 jako negocjator, bo on nie umie si臋 z Porozumiem Zielonog贸rskim dogada膰
鈥 opowiada lekarz.

Na miejscu okaza艂o si臋, 偶e minister nawet nie pr贸bowa艂 zbli偶y膰 si臋 do porozumienia.

By艂em na r贸偶nych dziwnych negocjacjach, ale czego艣 takiego nie prze偶y艂em. Rozmawia艂em z ministrami Balickim i Relig膮. Pracowa艂em i prowadzi艂em nieraz trudne rozmowy z minister Kopacz, ale to by艂 pewien poziom. To byli partnerzy do rozmowy. Negocjacje by艂y trudne, ale strony chcia艂y si臋 porozumie膰
鈥 podkre艣la Twardowski.

Ar艂ukowicz, jak zaznacza lekarz, nie chcia艂 negocjowa膰.

Na nasze r贸偶nego rodzaje propozycje, kt贸re dawa艂y mo偶liwo艣膰 wsp贸艂pracy, odpowiada艂 鈥瀗ie鈥, albo milcza艂
鈥 ujawnia Twardowski.
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-30 21:59:15
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
U偶ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

czyli cyrk czeciej ubeckiej na kolkach :

Rozumiem, ze masz juz wyrobion膮 opini臋?
Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba by艂o da膰 wiecej?

[...]

Z ciekawo艣ci - czy pan Twardowski pokaze dokumenty potwierdzaj膮ce to co m贸wi Ar艂ukowicz?
Bo protoko艂y pokazane przez Ar艂ukowicza by艂y do艣c przekonywuj膮cy.
A ze porozumienie zielonog贸rskie chce wiecej kasy - od ilus lat chca wiecej, wiecej, wiecej - nihil novi.

Reasumuj膮c - skoro juz medialna wojna to prosze karty na stol.

Data: 2014-12-30 23:44:00
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-30 o 22:59, Budzik pisze:
U偶ytkownik u2u_2@o2.pl  ...

>czyli cyrk czeciej ubeckiej na kolkach :

Rozumiem, ze masz juz wyrobion膮 opini臋?
Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba by艂o da膰 wiecej?

wg u2 od tego jest rz膮d: jak kto艣 chce, to ma dosta膰. Oczywiscie jego optyka si臋 zmieni kiedy wladze przejma prawdziwi Polacy.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-31 03:34:56
Autor: szklanynocnik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
u縴tkownik the_foe napisa:

> Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba by硂 da wiecej?

wg u2 od tego jest rz眃: jak kto chce, to ma dosta. Oczywiscie jego optyka si zmieni kiedy wladze przejma prawdziwi Polacy.

Co zlego jest w tym ze chcieli zwykly urlop?
A Ty czytal ich wymagania?

Data: 2014-12-31 15:59:11
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
U縴tkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

A czy kto im zabrania urlopowa?

Data: 2014-12-31 18:30:36
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-31 o 12:34, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

To oni s kapitalistami i prowadz dzia砤lno舵, czy pracownikami budzet體ki?Jak to drugie, to maj KP i tam jest wszytko opisane co ijak z urlopami, a jesli to pierwsze to sami sobie finansuj urlop jak ka縟y kapitalista. Nie przypominam sobie, by w砤s鎖ciel firmy mia p砤tne, panstwowe urlopy...

--
@foe_pl

Data: 2014-12-31 11:24:35
Autor: Lord Donald
[...]

Po Ar艂uowicz jak ka偶dy platfus to tylko pisze przekonuj膮ce protoko艂y dla prasy, a w rzeczywisto艣ci post臋puje inaczej, platfusom wydaje si臋 偶e ju偶 s膮 tak kuci, 偶e nar贸d ich nie ruszy, ale jak ju偶 wiele razy w historii bywa艂o chwasty pr臋dzej czy p贸藕niej zostan膮 wyrwane.

Data: 2014-12-31 15:59:10
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
U縴tkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Z ciekawo禼i - czy pan Twardowski pokaze dokumenty potwierdzaj眂e to co
m體i Ar硊kowicz?
Bo protoko硑 pokazane przez Ar硊kowicza by硑 do禼 przekonywuj眂y.
A ze porozumienie zielonog髍skie chce wiecej kasy - od ilus lat chca
wiecej, wiecej, wiecej - nihil novi.

Reasumuj眂 - skoro juz medialna wojna to prosze karty na stol.

Po Ar硊owicz jak ka縟y platfus to tylko pisze przekonuj眂e protoko硑 dla prasy, a w rzeczywisto禼i post阷uje inaczej, platfusom wydaje si 縠 ju s tak kuci, 縠 nar骴 ich nie ruszy, ale jak ju wiele razy w historii bywa硂 chwasty pr阣zej czy p蠹niej zostan wyrwane.

Znaczy lekarze idioci podpisuja protoko硑 ze spotkania pomimo tego ze w protoko砤ch jest co czego nie by硂 na spotkaniu?

Data: 2015-01-01 12:14:50
Autor: Anatol
Po Nowym Roku zamkni臋tych b臋dzie 40 proc. gabinet贸w Podstawowej Opieki Zdrowotnej

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:54a30770$0$2768$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie "b臋dzie" tylko "mo偶e by膰". Gabinety lekarskie mog膮 sobie dzia艂a膰 dalej tyle, 偶e prawa do skierowa艅 i refinansowania pacjent贸w z kasy NFZ. Otwiera sie za to mo偶艂iwo艣膰 podpisania umowy z NFZ przez inne prywatne o艣rodki medyczne.

Anatol -- -
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a sprawdzona na obecno艣膰 wirus贸w przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-01-01 12:51:05
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 12:14, Anatol pisze:
[...]

oto prywatyzacja NFZ, czyli bedziesz czerwony tolus bulil za podstawowa pomoc medyczna:))))

Data: 2015-01-01 04:04:07
Autor: szklanynocnik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
u縴tkownik u2 napisa:

oto prywatyzacja NFZ, czyli bedziesz czerwony tolus bulil za podstawowa pomoc medyczna:))))

Wszystko co prywatne powinno byc lepsze, nie pamietasz tego skoku cen pradu po sprywatyzowaniu elektrowni? :)
W gniazdku masz lepszom sinusoide, prad jest gladszy
i bardziej kopie:) Zageszczenie elektronow tez uleglo poprawie:)
Kiedys miales 220AC, a teraz 230AC widzisz - to unia ci dala:)
http://z1.frix.pl/frix90/9c30e0bc000c29fe4bed8350/A.Krauze_trawa.jpg
http://fotowrzut.pl/tmp/upload/UAD3NYCH3D/1.jpg

Data: 2015-01-01 04:10:42
Autor: szklanynocnik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Data: 2015-01-01 13:19:22
Autor: u2
Po Nowym Roku zamkni臋tych b臋dzie 40 pro c. gabinet贸w Podstawowej Opieki Zdrowotnej
W dniu 2015-01-01 o 13:10, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Pacz U2 ile prundu mozesz se kupic:

spierdalaj, nie klikam w zawirusowane strony

Data: 2015-01-01 13:09:59
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 13:04, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Wszystko co prywatne powinno byc lepsze, nie pamietasz
tego skoku cen pradu po sprywatyzowaniu elektrowni?

no wiesz ja jestem za prywatyzacja, ale najpierw trzeba zlikwidowac skladki zdrowotne, a tutaj artykulowicz chce abym mu bulil i dla prywatnych medykow. na to mojej zgody nie ma:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-01 04:15:41
Autor: szklanynocnik
[...]

Znajac zycie to wychujajom naz bez mydla, skladki pozostana
a trza bedzie placic jeszcze wiecej.

Albo socjalizm i panstwo pobiera i daje, albo kapitalizm
gdzie nie daja ale tez nie zabieraja. Teraz mamy taki okres przejsciowy
(juz cwierc wieku) nic nie daja i lupia co tylko moga.
My nie wiedzieli ze ta droga do Japonii bedzie taka wyboista,
no i taka droga:) A ile ofiar:
http://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

Data: 2015-01-01 13:18:46
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 13:15, szklanynocnik@gmail.com pisze:
skladki pozostana
a trza bedzie placic jeszcze wiecej.

skladki wynikaja z konstytucji, a artykulowicz chce ja obejsc.

Data: 2015-01-01 14:36:10
Autor: Anatol
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:54a53916$0$2644$65785112news.neostrada.pl...
[...]

90% osrodl體 ambulatoryjnej opieki zdrowotej jest ju prywatna a wi阠 du縠go wyboru nie masz. Natomiast wydatki na ochron zdrowia w stosunku do PKB a wi i sk砤dki s w Polsce jednymi z nani縮zych najni縮zych na 秝iecie - w Polsce 7% PKB  wobec 秗edniej kraj體 OECD 9,3% PKB) , w USA 17,7% PKB, Niemczech 11,3% PKB. Mniej ni w Polsce wydaje si tylko w Turcji, Meksyku i Estonii.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-malo-wydaja-na-ochrone-zdrowia-2882486.html

Ten brak przyzwolenia spo砮cznego na wi阫sze wydatki na ochron zdrowia - zar體no ze sk砤dek jak i wydatk體 prywatnych (zdrowi nie chc p砤cic bo po co skoro s zdrowi a chorzy maj mniej dochod體 albo i w og髄e nie maj z powodu choroby) jest przyczyn problem體 ochrony zdrowia w Polsce.

I to jest kwestia przede wszystkim preferencji spo砮cznych  a nie finansowy czy technologiczny.

Anatol -- -
Ta wiadomo舵 zosta砤 sprawdzona na obecno舵 wirus體 przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-01-01 16:14:36
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 14:36, Anatol pisze:
[...]

oczywiscie, bo widac jak te srodki sa marnotrawione przez lekarzy z NFZ. a potem ci sami lekarze z NFZ jako prywaciarze zdzieraja z pacjentow zywcem skore:)

Data: 2015-01-01 17:32:45
Autor: Anatol
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:54a5645b$0$5018$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Marnotrstwo srodk體 wydawanych na ochron zdrowia w Polsce jest mniejsze ni w Niemczech, Holandii, Danii czy USA :

http://natemat.pl/73109,polska-sluzba-zdrowia-efektywniejsza-od-amerykanskiej-i-niemieckiej-tak-twierdzi-bloomberg-com

a potem ci sami lekarze z NFZ jako prywaciarze zdzieraja z pacjentow zywcem skore:)

I w砤snie z powodu takiego nastawienia spo砮cze駍twa, w Polsce przeznacza si za ma硂 秗odk體 na ochron zdrowia.

Anatol

Data: 2015-01-01 20:02:04
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 17:32, Anatol pisze:
a potem ci sami lekarze z NFZ jako prywaciarze zdzieraja z pacjentow
zywcem skore:)

I w砤snie z powodu takiego nastawienia spo砮cze駍twa, w Polsce
przeznacza si za ma硂 秗odk體 na ochron zdrowia.

lekarze to ulamek spoleczenstwa, nie calosc spoleczenstwa tolus:)))

Data: 2015-01-01 12:59:06
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
U縴tkownik u2 u_2@o2.pl ...

Nie "b阣zie" tylko "mo縠 by". Gabinety lekarskie mog sobie dzia砤
dalej tyle, 縠 prawa do skierowa i refinansowania pacjent體 z kasy NFZ.
Otwiera sie za to mo砍iwo舵 podpisania umowy z NFZ przez inne prywatne
o秗odki medyczne.

oto prywatyzacja NFZ, czyli bedziesz czerwony tolus bulil za podstawowa pomoc medyczna:))))

Problemy, cos sie nie udaje to u2 rozchichrany jam ma砮 dziecko.
Symptomatyczne.

Nikt nie ka縠 buli - mozna si przepisa do innego lekarza - zwyk砤 konkurencja.

Data: 2015-01-01 14:27:36
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 13:59, Bucek pisze:
Nikt nie ka縠 buli - mozna si przepisa do innego lekarza - zwyk砤
konkurencja.

to sie przepisz bucus:)))

Data: 2015-01-01 16:59:05
Autor: Budzik
[...]

Nie musze, moi lekarze nie strajkuj - sprawdzi砮m.

bucus:)))

NY a Ty ci眊le cham. Po rodzicach?

Data: 2015-01-01 20:03:13
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 17:59, Bucek pisze:
to sie przepisz
Nie musze, moi lekarze nie strajkuj - sprawdzi砮m.

mylisz bucus pojecia, niepodpisanie umowy to zaden strajk:)))

Data: 2015-01-01 19:59:05
Autor: Budzik
[...]

Masz racj. Reszta bez zmian - lekarze z mojej przychodni podpisali umowe wiec nie musze sie przepisywa.

Data: 2015-01-01 21:04:12
Autor: u2
Po Nowym Roku zamkni阾ych b阣zie 40 proc. gabinet體 Podstawowej Opieki Zdrowotnej
W dniu 2015-01-01 o 20:59, Bucek pisze:
nie musze sie przepisywa

twoi obecni lekarze nie pomagaja tobie, wiec sie przepisz bucus, to zwykla konkurencja bucus:)

Data: 2015-01-01 20:59:04
Autor: Budzik
[...]

Znowu ad personam, za硂sna kreaturo... Pas.

Data: 2015-01-01 23:17:40
Autor: u2
W dniu 2015-01-01 o 21:59, Bucek pisze:
twoi obecni lekarze nie pomagaja tobie, wiec sie przepisz bucus, to
>zwykla konkurencja bucus:)

Znowu ad personam, za硂sna kreaturo...
Pas.

to dla ciebie sluzba zdrowia to gra karciana bucus ? nie pasuj tak szybko:)))