Po Nowym Roku zamkniętych będzie 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Data: 2014-12-30 21:59:15
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkniętych będzie 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej
UĹĽytkownik u2 u_2@o2.pl ...

czyli cyrk czeciej ubeckiej na kolkach :

Rozumiem, ze masz juz wyrobionÄ… opiniÄ™?
Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba było dać wiecej?

http://wpolityce.pl/polityka/227799-lekarz-odslania-kulisy-rozmow-z-arl
ukowiczem-bylem-na-roznych-dziwnych-negocjacjach-ale-czegos-takiego-nie
-przezylem Lekarz odsłania kulisy rozmów z Arłukowiczem: „Byłem na różnych
dziwnych negocjacjach, ale czegoś takiego nie przeżyłem!”

opublikowano: 2 godziny temu · aktualizacja: 2 godziny temu
fot. PAP/Radek Pietruszka

To, co zastałem w Warszawie, przerosło moje oczekiwania. Minister nas zaprosił, ale powiedzieliśmy sobie tylko, że to nasze ostatnie negocjacje w tym roku. Porozumienia być nie mogło, bo minister a
priori nie zakładał takiego scenariusza
— opowiada o poniedziałkowych „negocjacjach” w resorcie zdrowia lekarz
Marek Twardowski z Porozumienia ZielonogĂłrskiego.

Rozmowy zakończyły się fiaskiem, co oznacza, że po Nowym Roku zamkniętych może być 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej
w całej Polsce. Twardowski relacjonuje, że do Warszawy przyjechał na specjalne zaproszenie Bartosza Arłukowicza.

Zadzwonił do mnie do Zielonej Góry i poprosił, abym przyjechał jako negocjator, bo on nie umie się z Porozumiem Zielonogórskim dogadać
— opowiada lekarz.

Na miejscu okazało się, że minister nawet nie próbował zbliżyć się do porozumienia.

Byłem na różnych dziwnych negocjacjach, ale czegoś takiego nie przeżyłem. Rozmawiałem z ministrami Balickim i Religą. Pracowałem i prowadziłem nieraz trudne rozmowy z minister Kopacz, ale to był pewien
poziom. To byli partnerzy do rozmowy. Negocjacje były trudne, ale
strony chciały się porozumieć
— podkreśla Twardowski.

Arłukowicz, jak zaznacza lekarz, nie chciał negocjować.

Na nasze różnego rodzaje propozycje, które dawały możliwość
współpracy, odpowiadał „nie”, albo milczał
— ujawnia Twardowski.

Z ciekawości - czy pan Twardowski pokaze dokumenty potwierdzające to co mówi Arłukowicz?
Bo protokoły pokazane przez Arłukowicza były dośc przekonywujący.
A ze porozumienie zielonogĂłrskie chce wiecej kasy - od ilus lat chca wiecej, wiecej, wiecej - nihil novi.

ReasumujÄ…c - skoro juz medialna wojna to prosze karty na stol.

Data: 2014-12-30 23:44:00
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-30 o 22:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik u2u_2@o2.pl  ...

>czyli cyrk czeciej ubeckiej na kolkach :

Rozumiem, ze masz juz wyrobionÄ… opiniÄ™?
Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba było dać wiecej?

wg u2 od tego jest rząd: jak ktoś chce, to ma dostać. Oczywiscie jego optyka się zmieni kiedy wladze przejma prawdziwi Polacy.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-31 03:34:56
Autor: szklanynocnik
użytkownik the_foe napisał:

> Skoro lekarze chcieli wiecej, to trzeba było dać wiecej?

wg u2 od tego jest rz±d: jak kto¶ chce, to ma dostać. Oczywiscie jego optyka się zmieni kiedy wladze przejma prawdziwi Polacy.

Co zlego jest w tym ze chcieli zwykly urlop?
A Ty czytal ich wymagania?

Data: 2014-12-31 15:59:11
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkniętych będzie 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

A czy kto¶ im zabrania urlopować?

Data: 2014-12-31 18:30:36
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-31 o 12:34, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

To oni s± kapitalistami i prowadz± działalno¶ć, czy pracownikami budzetówki?Jak to drugie, to maj± KP i tam jest wszytko opisane co ijak z urlopami, a jesli to pierwsze to sami sobie finansuj± urlop jak każdy kapitalista. Nie przypominam sobie, by własćiciel firmy miał płatne, panstwowe urlopy...

--
@foe_pl

Data: 2014-12-31 11:24:35
Autor: Lord Donald
[...]

Po Arłuowicz jak każdy platfus to tylko pisze przekonujące protokoły dla prasy, a w rzeczywistości postępuje inaczej, platfusom wydaje się że już są tak kuci, że naród ich nie ruszy, ale jak już wiele razy w historii bywało chwasty prędzej czy później zostaną wyrwane.

Data: 2014-12-31 15:59:10
Autor: Budzik
Po Nowym Roku zamkniętych będzie 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Z ciekawo¶ci - czy pan Twardowski pokaze dokumenty potwierdzaj±ce to co
mówi Arłukowicz?
Bo protokoły pokazane przez Arłukowicza były do¶c przekonywuj±cy.
A ze porozumienie zielonogórskie chce wiecej kasy - od ilus lat chca
wiecej, wiecej, wiecej - nihil novi.

Reasumuj±c - skoro juz medialna wojna to prosze karty na stol.

Po Arłuowicz jak każdy platfus to tylko pisze przekonuj±ce protokoły dla prasy, a w rzeczywisto¶ci postępuje inaczej, platfusom wydaje się że już s± tak kuci, że naród ich nie ruszy, ale jak już wiele razy w historii bywało chwasty prędzej czy póĽniej zostan± wyrwane.

Znaczy lekarze idioci podpisuja protokoły ze spotkania pomimo tego ze w protokołach jest co¶ czego nie było na spotkaniu?

Po Nowym Roku zamkniętych będzie 40 proc. gabinetów Podstawowej Opieki Zdrowotnej