[E51] Po aktualizacji softu brak wybierania skrócone go

Data: 2009-03-07 16:19:53
Autor: Arek
[E51] Po aktualizacji softu brak wybierania skrócone go
Witam,
zaktualizowałe soft w Nokii E51 do zalecanego (brandowany sieci ERA).
W menu Narzędzia jest opcja Proste wybieranie. Chciałem sobie przypisać kontakty do klawiszy, ale okazało się że po aktualizacji folder Pr. wyb. nie otwiera się. To znaczy miga i zaraz zamyka się.
Czy ktoś się z tym spotkał i jak to naprawić?

--
Arek

Data: 2009-03-07 18:16:47
Autor: Radosny
[...]

Jak naciśniesz cyfrę kilka sekund i nie masz tam nic przypisanego, to powinien spytać co przypisać. To też nie działa?

--
Radosny

Data: 2009-03-07 22:56:27
Autor: Arek
Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości news:goua65$eu0$1opal.futuro.pl...
[...]

To działa, ale już zmienić przypisania się nie da, bo nie działa folder Pr. wyb.

--
Arek

[E51] Po aktualizacji softu brak wybierania skrócone go