Po cholerę rondo na Kartuskiej w Gdańsku ?

Data: 2012-05-24 10:27:24
Autor: $tipa
Po cholerę rondo na Kartuskiej w Gdańsku ?
Może jakiś gdańszczanin mi to wyjaśni. Wyjeżdżając z Kartuskiej na węzeł Karczemki przejeżdżamy przez rondo, które ma dwa zjazdy - Kartuska i Karczemki. I żadnej możliwości innych zjazdów z tego ronda, bo wkoło rozciągają się w głębokiej dolinie ogródki działkowe. Według mnie spora kasa wywalona w błoto.

$tipa

Data: 2012-05-24 13:01:08
Autor: Krzychu
W dniu 2012-05-24 10:27, $tipa pisze:
> [...]
możliwości innych zjazdów z tego ronda, bo wkoło rozciągają się w głębokiej
dolinie ogródki działkowe. Według mnie spora kasa wywalona w błoto.

W przyszłości ma to być połączone z Nową Myśliwską. Część działek zostanie zaorana.

Krzychu

Po cholerę rondo na Kartuskiej w Gdańsku ?