Po cholerę nam premier

Data: 2009-11-27 15:04:01
Autor: cytryna
Po cholerę nam premier
Stany Zjednoczone wzór demokracji obywaja sie bez pajaca zwanego premierem, obywatele zadowoleni, kraj bogaty, rząd z kumplami nie kradnie nie robi 200
afer na dwulecie władzy. Więc po cholere nam premier, droga zabawka, która niszczy kraj i jego obywateli. Po co nam premier dla którego Polska to nienormalność. Przegnać ta watahe darmozjadów z rządu i administracji a gałę moga kopać na więziennym spacerniaku.

Data: 2009-11-27 14:50:37
Autor: Karol
Po cholerę nam premier
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

w zadnym demokratycznym kraju cywilizacji zachodniej, taki duren i aferzysta, nie moglby byc premierem. To jakies science fiction !!

Data: 2009-11-27 15:25:13
Autor: awe
Po cholerę nam premier
Bardzo sluszna uwaga. Jak wszyscy widzimy nigdy nie bylo tak konfliktowego premiera. Nie wiem co jest tego powodem. Moze jego ruda natura. Nie od dzis bowiem w potocznym obiegu panuje poglad ze co rude to falszywe.
awe

Data: 2009-11-27 16:56:52
Autor: u2
Po cholerę nam premier
awe pisze:
Bardzo sluszna uwaga. Jak wszyscy widzimy nigdy nie bylo tak konfliktowego premiera. Nie wiem co jest tego powodem. Moze jego ruda natura. Nie od dzis bowiem w potocznym obiegu panuje poglad ze co rude to falszywe.

Raczej wynika to z braku kompetencji. Premier magister historii to
wielkie nieporozumienie i totalna klapa.

Data: 2009-11-27 15:29:43
Autor: abc
Po cholerę nam premier
Stany Zjednoczone wzór demokracji obywaja sie bez pajaca zwanego premierem,

Ale co 4 lata niepotrzebnie wymieniają prezydenta i całą administrację.

Data: 2009-11-27 15:38:04
Autor: cytryna
Po cholerę nam premier
> Stany Zjednoczone wzór demokracji obywaja sie bez pajaca zwanego > premierem,

Ale co 4 lata niepotrzebnie wymieniają prezydenta i całą administrację.

To też teraz bedą wybory ale bez wymiany prezydenta. Wystarczy przepędzić aferzystów z rządu, hazardzistów, nekrofili, bezrękich i bezmózgich bandytów
i premier Jarosław znów popędzi przerazonym komuchom kota. Co za oszczędność.

Data: 2009-11-27 16:31:10
Autor: abc
Po cholerę nam premier
[...]

Oszczędniej jest wprowadzić monarchię dziedziczną.

Data: 2009-11-27 15:39:35
Autor: Karol
Po cholerę nam premier
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Oszczędniej jest wprowadzić monarchię dziedziczną.

..ale skad wezmiesz monarchow w Polsce? Komunisci ich wymordowali.

Data: 2009-11-27 18:43:01
Autor: abc
Po cholerę nam premier
Oszczędniej jest wprowadzić monarchię dziedziczną.

.ale skad wezmiesz monarchow w Polsce? Komunisci ich wymordowali.

 Garstka potomków wielkich polskich rodów jednak przetrwała.

Data: 2009-11-27 10:24:09
Autor: Hans Kloss
Po cholerďż˝ nam premier
abc napisał(a):

 Garstka potomków wielkich polskich rodów jednak przetrwała.

To karzełki, niegodne nazwisk swoich przodków. Wielkość rodu polega
m.in. na tym ze jego przedstawiciele zmuszeni są potwierdzać swoją
wielkość w każdym niemal pokoleniu a tego nie dokonał w minionym
pólwieczu chyba żaden poslki arystokrata. Za to niejeden splamił się
haniebnie, przez litość i wzgląd na szacunek dla zmarłych nie będę
nazwisk przytaczał ....
J-23

Data: 2009-11-27 13:59:42
Autor: Marek
Po choler nam premier
On 27 Lis, 19:24, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
abc napisał(a):

> [...]

pólwieczu chyba żaden poslki arystokrata. Za to niejeden splamił się
haniebnie, przez litość i wzgląd na szacunek dla zmarłych nie będę

Głównie splamili sie, wprowadzajac Zydow na stanowiska zarządcze w
Polsce.

Data: 2009-11-28 10:29:52
Autor: abc
Po choler? nam premier
[...]

Dlatego na początek wystarczyłby porządny regent, taki jak np. admirał
Horthy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy

Data: 2009-11-27 20:01:11
Autor: cytryna
Po cholerę nam premier

> .ale skad wezmiesz monarchow w Polsce? Komunisci ich wymordowali.

 Garstka potomków wielkich polskich rodów jednak przetrwała.

A no przetrwała, jeden ma nawet w Poznaniu budkę z goframi i córkę starego zasłużonegop rodu handlarzy pierzem uszczęśliwił książęcym tytułem. Swoją droga wszystko zmierza do monarchi dziedzicznej, jeden dziedzicznie obciążony lokator szafy przekazuje drugiemu dziedzicznie obciążonemu oddaniem połowy majątku polskiego za bezdurno starszym i rozumnym tron na który wdrapał się
jako samozwaniec z woli kryminalistów, ogórów, meneli, blokersów, kiboli oraz złodzieji babcimych dowodów osobistych. W Polsce od lat mamy dziedziczną po ojcach agentach NKWD, członkach KPZU, KPZB i wielu innych podobnych związków monarchię. I końca tej monarchi nie widać!

Data: 2009-11-28 13:15:30
Autor: pluton
Po cholerę nam premier

> Oszczędniej jest wprowadzić monarchię dziedziczną.

.ale skad wezmiesz monarchow w Polsce? Komunisci ich wymordowali.

doktur na krula

Nullification

Data: 2009-11-27 20:13:49
Autor: pluton
Po cholerę nam premier
Stany Zjednoczone wzór demokracji obywaja sie bez pajaca zwanego
premierem,

Ale na szczescie wzorem Rosji, Ukrainy i Kazachstanu mamy prezydenta.

Nullification

Po cholerę nam premier