Po cholere nam prezydent ?

Data: 2009-11-27 13:16:23
Autor: =he®sk=
Po cholere nam prezydent ?

http://miniurl.pl/kasanawybory

fanaberie zwiazane z jego wyborem to >120 mln.
elktorat PiS prosze oi szybkie policzenie ile za
ta kase mozna kupic obiadow dla dzieci (masowo glodujacych od czasu przejecia wladzy przez PO)
albo pomoc potrzebujacym staruszkom (glodujacym j.w.)
czy tez splacic dlugi szpitali (w dlugi popadli tez z powodu rzadow PO), a moze dac na tvp by mogla spelniac
swoja misje dziejowa emitujac durnowate telekonkursy ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 12:42:02
Autor: Hans Kloss
Po cholere nam premier?
=he?sk= <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

http://miniurl.pl/kasanawybory
 Identyczne pytanie można zadać odno¶nie phłemiehła i tego całego pełoskiego
nie-rz±du, kosztuj±cego nas zapewne wielokrotnie więcej kasy a na pewno
znacznie więcej nerwów. US of A obywaj± sie bez phłemiehłów i ministrów
zupełnie nieĽle, wystarczy im prezydent i mianowani przez niego sekretarzowie
stanu.
J-23

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Po cholere nam premier?
On Fri, 27 Nov 2009 12:42:02 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

 Identyczne pytanie można zadać odno¶nie phłemiehła

 a argumenty ?

i tego całego pełoskiego nie-rz±du,

 a argumenty ?

kosztuj±cego nas zapewne wielokrotnie więcej kasy

 a tak konkretnie to ile ?

a na pewno znacznie więcej nerwów.

 elektorat PiS - na pewno ;o)))

US of A obywaj± sie bez phłemiehłów i ministrów

 czyli co, prezes nie bedzie premierem ? aj waj aj waj...

zupełnie nieĽle, wystarczy im prezydent i mianowani przez niego sekretarzowie
stanu.

 pod warunkiem, ze beda to kaczynscy i reszta krasnali ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 16:19:22
Autor: Hans Kloss
Po cholere nam premier?
=he?sk= <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 a argumenty ?

Najlepszymi argumentami s± notorycznie debilna mina i wytrzeszczone gały
samego phłemiehła oraz zakazana morda (to i tak delikatnie napisane) jednego z
jego byłych, pożal się Boże,  ministrów, ćwi±kały czy jako¶ tak.
J-23

Data: 2009-11-27 13:24:18
Autor: u2
Po cholere nam prezydent ?
=he®sk= pisze:
[...]

Jestem za zwiększeniem uprawnień prezydenta, tak by odpowiadał za
politykę zagraniczną, wojsko i resort spraw wewnętrznych. Cudak Donek
chciałby z kolei pełni władzy dla siebie i swoich kolesi na wzór
monopartii z epoki Gierka. Wiadomo jak to się skończyło.

Data: 2009-11-27 13:30:25
Autor: =he®sk=
Po cholere nam prezydent ?
On Fri, 27 Nov 2009 13:24:18 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Jestem za zwiększeniem uprawnień prezydenta, tak by odpowiadał za
politykę zagraniczn±, wojsko i resort spraw wewnętrznych.

 i co niby ma robic taki prezydent ?
 odbierac defilady, goscic gostkow z afryki czy zajmowac sie
 zakladankiem podsluchow ?

Cudak Donek

 widziales fotki prezesa w internecie ? ;o)) to dopiero "cudak"

chciałby z kolei pełni władzy dla siebie i swoich kolesi

 ale wierny PiS-owi narod na to nie pozwoli, czy tak ?! ;o)))

na wzór monopartii z epoki Gierka.

  gie wiesz na ten temat wiec nie pitol.

Wiadomo jak to się skończyło.

 rzadami jaruzelskiego i stanem wojennym...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 13:33:54
Autor: u2
Po cholere nam prezydent ?
=he®sk= pisze:

 i co niby ma robic taki prezydent ?
 odbierac defilady, goscic gostkow z afryki czy zajmowac sie
 zakladankiem podsluchow ?

To jest twoja wizja, nie moja :)

Cudak Donek

 widziales fotki prezesa w internecie ? ;o)) to dopiero "cudak"

Donek zgrywa się na młodzieniaszka grającego ciągle w piłkę nożną, ale
de facto to staruszek.

chciałby z kolei pełni władzy dla siebie i swoich kolesi

 ale wierny PiS-owi narod na to nie pozwoli, czy tak ?! ;o)))

Raczej wyborcy, którym Polska nie jest obojętna.

na wzĂłr monopartii z epoki Gierka.

  gie wiesz na ten temat wiec nie pitol.

A co, byłeś w aktywie PZPR ? :)

Wiadomo jak to się skończyło.

 rzadami jaruzelskiego i stanem wojennym...

Otóż to, władza zawsze uderza do głowy wojskowym i należy ich trzymać
krĂłtko. Prezydent do tego nadaje siÄ™ idealnie.

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Po cholere nam prezydent ?
On Fri, 27 Nov 2009 13:33:54 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  i co niby ma robic taki prezydent ?
>  odbierac defilady, goscic gostkow z afryki czy zajmowac sie
>  zakladankiem podsluchow ?
To jest twoja wizja, nie moja :)

 wiec przedstaw swoja.

Donek zgrywa się na młodzieniaszka graj±cego ci±gle w piłkę nożn±, ale
de facto to staruszek.

 jasne. 60-cioletni kawaler to pelen werwy mlodzieniaszek

Raczej wyborcy, którym Polska nie jest obojętna.

 wlasnie o tym mowilem ;o)))

A co, byłe¶ w aktywie PZPR ? :)

 po prostu nie masz pojecia czym byla pzpr.

>  rzadami jaruzelskiego i stanem wojennym...
Otóż to, władza zawsze uderza do głowy wojskowym

 prezes ma ksywke hetman.  ;o))

i należy ich trzymać krótko.

 mozesz wymienic metody do osiagniecia celu ?

Prezydent do tego nadaje się idealnie.

 buuuhahhahahhahahha. siega generalom do paska od spodni.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 15:04:59
Autor: u2
Po cholere nam prezydent ?
=he®sk= pisze:

To jest twoja wizja, nie moja :)

 wiec przedstaw swoja.

Już przedstawiłem, prezydent powinien dla równowagi przed dyktatorskimi
zapędami premiera cudaka odpowiadać za politykę zagraniczną oraz za MON
i MSW, ale nie za administrację, która powinna być oddzielona od MSW.

Donek zgrywa się na młodzieniaszka grającego ciągle w piłkę nożną, ale
de facto to staruszek.

 jasne. 60-cioletni kawaler to pelen werwy mlodzieniaszek

Ważne są przymioty umysłu i ducha, a nie ciała. Donek wcale nie jest
taki wysportowany jak go media kreujÄ….

 wlasnie o tym mowilem ;o)))

Oczywiście w tym punkcie pełna zgoda.

 po prostu nie masz pojecia czym byla pzpr.

Czyli jednak byłeś w aktywie PZPR, ja na szczęście nie :)

 prezes ma ksywke hetman.  ;o))

Hetman to nie jest stopień wojskowy.

 mozesz wymienic metody do osiagniecia celu ?

Wojskowi nie powinni pełnić funkcji politycznych.

Prezydent do tego nadaje siÄ™ idealnie.

 buuuhahhahahhahahha. siega generalom do paska od spodni.

Widzisz tylko ciało, a nie widzisz zalet umysłu i ducha. Intelektem i
odwagą polityczną prezydent Lech bije premiera cudaka Donka na głowę. A
żeby osiągnąć realne sukcesy w polityce ciało mniej się liczy od intelektu.

Data: 2009-11-27 14:22:45
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Widzisz tylko ciaĹ&#65533;o, a nie widzisz zalet umysĹ&#65533;u i ducha. Intelektem i
odwagÄ&#65533; politycznÄ&#65533; prezydent Lech bije premiera cudaka Donka na gĹ&#65533;owÄ&#65533;. A
ĹĽeby osiÄ&#65533;gnÄ&#65533;Ä&#65533; realne sukcesy w polityce ciaĹ&#65533;o mniej siÄ&#65533; liczy od intelekt

...bardzo dobry tekst. Brawo !

W Polsce to normalka, ze kazdy madry czlowiek, to glupiec i naiwniak.

A cwaniak, to swoj gosc. Degrengolada kompletna i nieumiejetnosc logicznego
rozumowania, bowiem to jest typowe myslenie ludzi, ktorzy ciesza sie aktualna sytuacja , a nie mysla perspektywicznie.

Data: 2009-11-27 14:10:51
Autor: Jadrys
Po cholere nam prezydent ?
=he®sk= pisze:
[...]

Jasne.. Po kiego grzyba nam tylu darmozjadów pretendujących do miana "przywódców narodu" ? Polska nie jest zbyt bogatym krajem żeby ją było stać na utrzymywanie nikomu do niczego niepotrzebnych funkcji państwowych.

Data: 2009-11-27 13:18:28
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Jasne.. Po kiego grzyba nam tylu darmozjadĂłw pretendujÄ&#65533;cych do miana "przywĂłdcĂłw narodu" ? Polska nie jest zbyt bogatym krajem ĹĽeby jÄ&#65533; byĹ&#65533;o staÄ&#65533; na utrzymywanie nikomu do niczego niepotrzebnych funkcji paĹ&#65533;stwowych.

Polska nie jest jeszcze krajem demokratycznym. Prezydent jest potrzebny, bo jest gwarantem jako takiej sprawiedliwosci.

W Polsce trzeba najpierw przede wszytskim zmienic ordynacje wyborcza na tzw.JOW.

Data: 2009-11-27 14:45:54
Autor: Jadrys
Po cholere nam prezydent ?
 Karol pisze:
[...]

A co ten prezydent niby gwarantuje? Jak± sprawiedliwo¶ć? Na razie jest to tylko kosztowna zabawka która nic nie zrobiła pozytywnego dla _swojego_ kraju.

Data: 2009-11-27 14:00:35
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
A co ten prezydent niby gwarantuje? Jak± sprawiedliwo¶ć? Na razie jest to tylko kosztowna zabawka która nic nie zrobiła pozytywnego dla _swojego_ kraju.

to moze inaczej podejdziemy do tematu? A nie zastanawia cie, dlaczego akurat
teraz Tusk, przyczepil sie do stanowiska prezydenta? Przez ponad 20 lat,
nikomu to stanowisko nie przeszkadzalo?

Jadrysiu, w Polsce nie ma demokracji faktycznej. To co jest, to demokracja
fasadowa. Byc moze dlatego, ze wielu ludzi nie wie co to jest demokracja
prawdziwa, teskni nadal za komunizmem.

Data: 2009-11-27 15:10:28
Autor: Lorn
Po cholere nam prezydent ?
  Karol pisze:

[cut]

Jadrysiu, w Polsce nie ma demokracji faktycznej.

Dlatego osiedliłe¶ się w Kanadzie? :>

To co jest, to demokracja fasadowa. Byc moze dlatego, ze wielu ludzi nie wie co to jest demokracja
prawdziwa, teskni nadal za komunizmem.

W Polsce nadal panuje przekonanie, że nic na tym nie zyskam, nie ma sensu, po co głosować bo i tak nic z tego nie będę mieć. Na tym polega niedojrzało¶ć Polskiej demokracji, a nie jej fasadowo¶ć, któr± głosisz wszem i wobec.

Data: 2009-11-27 14:17:15
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
  Karol pisze:

[cut]

> Jadrysiu, w Polsce nie ma demokracji faktycznej.

Dlatego osiedliłe¶ się w Kanadzie? :>

..zazdroscisz?

> [...]

W Polsce nadal panuje przekonanie, że nic na tym nie zyskam, nie ma sensu, po co głosować bo i tak nic z tego nie będę mieć. Na tym polega niedojrzało¶ć Polskiej demokracji, a nie jej fasadowo¶ć, któr± głosisz wszem i wobec.

..a na kogo maja ludzie glosowac, skoro to zawsze ci sami skompromitowani juz
wczesniej nieudacznicy, ktorzy rwa sie tylko do koryta?

Komu zalezy na tym, aby wytlumaczyc spoleczenstwu na czym demokracja
faktycznie polega? Nikomu. Bo to co w tej chwili jest w Polsce, to absurd, degrengolada, a nie zadna demokracja.

Data: 2009-11-27 15:36:23
Autor: Lorn
Po cholere nam prezydent ?
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
  Karol pisze:

[cut]

Jadrysiu, w Polsce nie ma demokracji faktycznej.

Dlatego osiedliłe¶ się w Kanadzie? :>

.zazdroscisz?

Nie. Byłem parokrotnie w USA, przy okazji odwiedziłem znajom± w Toronto. Jak wiesz 'prawie' rzut beretem od granicy. :> Nie pasuje mi klimat, mentalno¶ć ludzi i sztuczne poczucie bezpieczeństwa. Nie odpowiedziałe¶ mi na pytanie. :>

[...]

Polska to nie USA, ani Kanada... Dzięki Bogu. :> Powoli, ale systematycznie nawet ludzie starsi zaczynaj± rozumieć czym jest Demokracja i że to od nich zależy kto na jakim stołku będzie ich reprezentantem.

Je¶li mogę zapytać... Od ilu lat przebywasz w Kanadzie?

Data: 2009-11-27 16:53:47
Autor: u2
Po cholere nam prezydent ?
Lorn pisze:

[...]

Tja, Polska to nie jest kraj dla starych ludzi. ZUS ich roluje tak, aby
jak najszybciej zeszli ze sceny. Coraz więcej staruszków rozumie, że
Polska jest dla wybrańców-kolesiów, takich n.p. Jan Bielecki, który
zarabiał jako wielki menagier 650 tysiaków miesięcznie, ale nie dla nich.

Data: 2009-11-27 18:26:04
Autor: Lorn
Po cholere nam prezydent ?
u2 pisze:
Lorn pisze:

[...]

Typowa Polska zawi¶ć... Bo Bilecki tyle zarabia, a cała reszta ma ble. :> To ja Ci napiszę, że i młodzi maj± przer±ban± przyszł± emeryturę. :>
Póki nie ma jednej partii samodzielnie rz±dz±cej to taki KRUS będzie miał się dobrze, a ZUS zadłużał się, żeby emerytury wypłacić. :>
Ale głosować to się nie chce... Bo i po co... Starym nie potrzeba zmian :> Lechu ich obroni, a Rydzyk wydoi ;-> Powoli się zmienia my¶lenie Państwa starszych...

SprawdĽ dobrze ile zarabiał Bielecki miesięcznie zanim napiszesz... Żeby¶ na kłamczucha nie wyszedł. :>

Data: 2009-11-28 14:56:16
Autor: Jadrys
Po cholere nam prezydent ?
 Karol pisze:
[...]

A sk±d wiesz że nie przeszkadzało?  Może wreszcie Tusk miał odwagę powiedzieć to o czym my¶li większo¶ć Polaków? No bo kim sie okazuj± być dotychczasowi nasi prezydenci - pachołkami na pasku obcych państw..  A Tusk co by zyskał osobi¶cie ograniczaj±c kompetencje? Przecież niebawem sam będzie piastował to stanowisko.

Jadrysiu, w Polsce nie ma demokracji faktycznej. To co jest, to demokracja
fasadowa. Byc moze dlatego, ze wielu ludzi nie wie co to jest demokracja
prawdziwa, teskni nadal za komunizmem.

To powiedz mi Karolu w jakim kraju na ¶wiecie funkcjonuje "prawdziwa demokracja"?

Data: 2009-11-28 14:26:22
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
[...]

o ile mi wiadomo to PO bylo zwolennikiem tzw. JOW, ktore sa sprawdzona ordynacja wyborcza w krajach demokratycznych. O likwidacji urzedu prezydenta
nic wczesniej nie wspominalo, chociaz np. taki Kwasniewski, ktory mial Polske
i Polakow w czterech literach, zawetowal sporo istotnych bo prospolecznycj ustaw.
Sprawdz co Tusk w swoim ekspoze obiecywal Polakom. O urzedzie prezydenta nie
ma tam zadnej wzmianki. Pomysl zrodzil sie nagle, bo chca po prostu personalnaie zalatwic Kaczynskiego
i jednoczesnie przygotowac sobie grunt pod totalitarne zarzadzanie Polska.

Jesli cie sprawa interesuje wejdz sobie na salom24, tam zamieszczono mnostwo
tekstow na ten temat. Pozwoli ci to na lepsze wyrobienie sobie zdania o tej
kolejnej hucpie PO.
Ta grupa ma bardziej charakter *slupa ogloszeniowego*.
Tu rzuca sie tematem, a jesli ktos sie nim zainteresuje to sam sobie szuka dalej.

> [...]
> prawdziwa, teskni nadal za komunizmem.

To powiedz mi Karolu w jakim kraju na ¶wiecie funkcjonuje "prawdziwa demokracja"?

Nie istnieje pojecie pod tytulem *prawdziwa demokracja*, bo demokracja moze
miec rozne formy, jedne sa lepsze inne mniej dobre (sprawdz sobie co w ogole
oznacza pojecie *demokracja*),

Najlepiej sprawdzila sie demokracja w krajach w ktorych wprowadzona jest
ordynacja wyborcza JOW. W tych krajach gdzie taki typ ordynacji istnieje przecietni obywatele maja najwiekszy wplyw na losy swojego kraju.

Proponuje ci, samodzielnie doinformowac sie na ten temat.
Ja z mojej strony obiecuje, ze jak znajde troche czasu, to podrzuce na ta
grupe ciekawsze teksty ktore moze zainteresuja tutaj kogos.

Data: 2009-11-28 20:17:20
Autor: Jadrys
Po cholere nam prezydent ?
Karol pisze:
[...]

Nie musiał, może wcze¶niej nie zdawał sobie sprawy z tego jaka przeszkoda w modernizacji państwa może być prezydent.

 Pomysl zrodzil sie nagle, bo chca po prostu personalnaie zalatwic Kaczynskiego
i jednoczesnie przygotowac sobie grunt pod totalitarne zarzadzanie Polska.

Karolu przestań! Totalitarne rz±dy w sercu demokratycznej Europy??  Moim zdaniem jest to absolutnie niemożliwe.

Jesli cie sprawa interesuje wejdz sobie na salom24, tam zamieszczono mnostwo
tekstow na ten temat. Pozwoli ci to na lepsze wyrobienie sobie zdania o tej
kolejnej hucpie PO.

Nie, dziękuję. Nienawidzę czytać monologów pisanych przez "zawodowych blogerów".

Ta grupa ma bardziej charakter *slupa ogloszeniowego*.
Tu rzuca sie tematem, a jesli ktos sie nim zainteresuje to sam sobie szuka dalej.

Mówisz o "salonie24"?

[...]

Nie muszę, znam ten termin doskonale.

Najlepiej sprawdzila sie demokracja w krajach w ktorych wprowadzona jest
ordynacja wyborcza JOW. W tych krajach gdzie taki typ ordynacji istnieje przecietni obywatele maja najwiekszy wplyw na losy swojego kraju.

Czyli jakie to s± kraje?

Proponuje ci, samodzielnie doinformowac sie na ten temat.
Ja z mojej strony obiecuje, ze jak znajde troche czasu, to podrzuce na ta
grupe ciekawsze teksty ktore moze zainteresuja tutaj kogos.

Znowu zmuszony jestem podziękować, nie po to subskrybowałem grupę psp żeby miał czytać gotowe definicje wykreowane przez jakich¶ pseudo opiniotwórczych nawiedzonych debili..

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Po cholere nam prezydent ?
On Fri, 27 Nov 2009 13:18:28 +0000 (UTC), " Karol"
<jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Polska nie jest jeszcze krajem demokratycznym. Prezydent jest potrzebny, bo jest gwarantem jako takiej sprawiedliwosci.

 buuuuuuuuhahahhahahahahhahahahhahahhaaaa.

W Polsce trzeba najpierw przede wszytskim zmienic ordynacje wyborcza na tzw.JOW.

 nalezy zlikwidowac urzad prezydenta, senta i ograniczyc  ilosc poslow do 100. dlaczego 100 ? proste...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 14:04:37
Autor: Karol
Po cholere nam prezydent ?
<jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Polska nie jest jeszcze krajem demokratycznym. Prezydent jest potrzebny, bo > jest gwarantem jako takiej sprawiedliwosci.

 buuuuuuuuhahahhahahahahhahahahhahahhaaaa.

..boli:))

> W Polsce trzeba najpierw przede wszytskim zmienic ordynacje wyborcza na tzw.J
OW.

 nalezy zlikwidowac urzad prezydenta, senta i ograniczyc  ilosc poslow do 100. dlaczego 100 ? proste...

nic nie wiesz o demokracji, bo i skad wiedziec mozesz. Jestes bezmyslnym
klakierem PO i popierasz kazda glupote swego guru Tuska, jak kazdy fanatyk.

Wymadrzasz sie na tej grupie, a kazdy twoj post to tylko sposob odreagowania twoich frustracji i nienawisci do opozycji. Takie zachowanie nie ma nic
wspolnego z madrosci polityczna.

Data: 2009-11-28 10:36:43
Autor: cirrus
Po cholere nam prezydent ?
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:heojj4$kfo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obecny prezydent to wył±cznie gwarant interesów bliĽniaków.

--
stevep

Data: 2009-11-27 14:54:36
Autor: mkarwan
Po cholere nam prezydent ?

Użytkownik "=heRsk=" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0hgvg5tc3g07dft8gnnca62jrm5b0muad94ax.com...

czemu spamujesz psp?

Data: 2009-11-27 15:05:31
Autor: u2
Po cholere nam prezydent ?
mkarwan pisze:

Użytkownik "=heRsk=" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci

czemu spamujesz psp?

Dobre pytanie również dla ciebie.

Data: 2009-11-27 20:18:17
Autor: pluton
Po cholere nam prezydent ?
fanaberie zwiazane z jego wyborem to >120 mln.

Prezydent jest nam potrzebny, zeby wszyscy codziennie
na nowo przekonywali się, dlaczego nie należy głosować na pis.

Nullification

Data: 2009-11-27 21:42:12
Autor: Lorn
Po cholere nam prezydent ?
pluton pisze:
fanaberie zwiazane z jego wyborem to >120 mln.

Prezydent jest nam potrzebny, zeby wszyscy codziennie
na nowo przekonywali się, dlaczego nie należy głosować na pis.

Słusznie. :->

Po cholere nam prezydent ?