Po co 4 tony?

Data: 2012-12-01 03:56:17
Autor: jan kowalski
Po co 4 tony?
Działania samotnych wilków ułatwia technologia. Jeden z ekspertów Grzegorz
Cieślak: - Na najtańsze urządzenie wybuchowe, które sam skonstruowałem,
wydałem 17,5 zł. Miało siłę rażenia 400 g trotylu.

Mozemy sobie juz nie postrzelac w nowy rok:(

Nasz terrorysta, nazwany potem "Rurabomberem", od
września 1998 r. do 5 stycznia 1999 r. podłożył w stolicy oraz w pociągu
do Hajnówki sześć bomb własnej konstrukcji. Te, które wybuchły, ciężko
zraniły trzy osoby.

Jaka mial motywacje?

  W wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" - jedynym, którego udzielił - mówił:
"Kocham to: skonstruować, zawieźć, patrzeć jak wybucha.

Taka motywacja mi nie pasuje.

  Na koniec wszystkich zszokował. Pokazał film. Policja dostała go od
informatora kilka lat temu. Na filmie widać grupę młodych ludzi, która
ćwiczy wybuchy (wyglądają dużo groźniej niż materiał ujawniony w sprawie
Brunona K.), a także użycie miotacza ognia. W końcu za pomocą ręcznej
wyrzutni rakiet (prawdopodobnie postradzieckiej Strieły) rozwalają starego
dużego fiata. - To są okolice Warszawy, poligon. Nie wszystkie osoby
zostały ustalone [znane są tylko trzy z ośmiu]. Nie trzeba ciężarówki z
saletrą. Wystarczy z ręczną wyrzutnią rakiet stanąć 200 metrów od Sejmu -
przestrzegał Mroczek. #
Ze strony:http://tiny.pl/hkk

Robi sie coraz ciekawiej, przypomnijmy sobie co bylo:)
Do biura poselskiego wchodzi dziadek ktory strzela do posla PIS
plk Przybyl postrzelil sie na konferencji prasowej bo wiedzial o
walkach
Jakies samopodpalenie bylo
 A teraz Brunon chcial wysadzic sejm
Licznych "samobojstw" niestety nie jestem w stanie zliczyc ale dziecko
sie zorientuje ze cos jest na rzeczy

Brunon jak dla mnie jest szyty grubymi nicmi, nie jestem w stanie
poukladac sobie tego w logiczna calosc.
Albo chcial wysadzic i wszystko robil w ukryciu, albo pajacowal i
agencja to dalej nakrecila.
Zastanowmy sie chwile co pokazali w telewizorni, baterie 4,5V, 1/2 kg
srutu do wiatrowek.
Zadnych paczek jak u ostatniego znanego "bombera" nie bylo. No sorry
ale wiecej sprzetu ma srednie laboratorium
chemiczne. Nie wiem co pisal na forach ale o syntezie TNT to ucza w
podstawowce.
Wiedza fachowa jest dostepna w odpowiedniej literatrze ktorej w necie
jest zatrzesienie tak w jezyku polskim
jak i angielskim.

Po co 4 tony?