Po co HDD w Xbox 360 ?

Data: 2009-09-12 15:26:25
Autor: smogg
Po co HDD w Xbox 360 ?
Witam,
zastanawiam się nad kupnem kolcka, jak najtaniej, co za tym idzie wersję Arcade. Po co dysk w konsoli? Nie mam zamiaru grać online, nie mam zamiaru kupować cyfrowych dystrybucji gier (przynajmniej na razie, później jak coś to dokupię HDD), czy do patchy i uaktualnień karta pomięci wystarczy? Mam zamiar grać w 1-2 gry "na raz", ile zapisy gier średnio zajmują miejsca? Można je bez problemu przenieść na PC?

pozdro
smogg

Data: 2009-09-11 22:59:26
Autor: Daniel Chlodzinski
Po co HDD w Xbox 360 ?
On 12 Wrz, 07:26, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:
[...]

Moze do komfortu grania przy prawie bezglosnej konsoli. Mozliwosc
instalowania gier na x0 byla czynnkiem ktory spowodowal ze w koncu
kupilem nowego xboxa.
Co do patchy to nawet nie wiem czy one sie beda chcialy sciagac na
memorke. Kiedy zapisuje nowa gre ona sie zawsze pyta na jaki nosnik
zapisac, dodatek sciaga mi sie zawsze na hdd.

Daniel

Data: 2009-09-12 09:51:06
Autor: Mithos
Po co HDD w Xbox 360 ?
Daniel Chlodzinski pisze:
Co do patchy to nawet nie wiem czy one sie beda chcialy sciagac na
memorke. Kiedy zapisuje nowa gre ona sie zawsze pyta na jaki nosnik
zapisac, dodatek sciaga mi sie zawsze na hdd.

Co nie zmienia faktu, że ja przez rok żadnego patcha nie ściągałem i wszystkie gry działały bez najmniejszych problemów.

--
Mithos

Data: 2009-09-12 10:12:09
Autor: Marcin
Po co HDD w Xbox 360 ?
smogg pisze:
[...]

Przede wszystkim cisza jaka nastaje po zainstalowaniu gry na dysk, po drugie dema gier dostępne na XBL, po trzecie oszczędzanie napędu po instalacji gier na HDD, po czwarte na dysk możesz wrzucic muzykę(nie wszystkie formaty ale można:)), po piąte dodatki do gier (na razie nie masz zamiaru ale pewnie zamiar przyjdzie).
to na razie tyle co mi wpadło do głowy na szybko

Data: 2009-09-12 10:14:18
Autor: Mithos
Po co HDD w Xbox 360 ?
smogg pisze:
[...]

Ja przez rok używałem Arcade i byłem w 100% zadowolony. Do normalnego grania jak najbardziej wystarczy.

--
Mithos

Data: 2009-09-12 13:09:22
Autor: Artur Bross
Po co HDD w Xbox 360 ?
No i wlasnie, dla takich jak Ty, Microsoft wydalo model konsoli bez HD. Zaplacisz troche taniej, z latwoscia poradzisz sobie z wszystkim o co pytasz, ale w rezultacie... pewnie, w koncu, i tak dokupisz pozniej HD... ;-)

Data: 2009-09-12 13:51:13
Autor: domin
Po co HDD w Xbox 360 ?
smogg pisze:
Witam,
zastanawiam się nad kupnem kolcka, jak najtaniej, co za tym idzie wersję Arcade.

chcesz jak najtaniej, kupujesz nowego arcade, do tego na allegro kupujesz dysk zrobiony pod x'a z tasiemka 120gb za 150zl i masz elite w najnizszej cenie

  Po co dysk w konsoli?

tak jak pisali inni, glownie do wrzucania gier i sciagania dem, bez dysku nie da rady a jest to bardzo przydatne, ewentualnie dema mozesz ciagnac z neta i nagrywac na dvd-rw jesli tak bardzo chcesz nie miec tego dysku

Data: 2009-09-15 17:55:08
Autor: gctechs
Po co HDD w Xbox 360 ?
Dnia 12-09-2009 o 07:26:25 smogg <smogg9@nospamop.pl> napisał(a):

[...]

Jesli nie bedziesz grac w Forze 3 i glosny szum nie jest problemem - mozna
wziac arcade.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-09-16 21:57:23
Autor: Elves
Po co HDD w Xbox 360 ?

Użytkownik "gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> napisał w wiadomości news:op.u0a2h6wq6p94hhkalafior...

Jesli nie bedziesz grac w Forze 3 i glosny szum nie jest problemem - mozna
wziac arcade.

Bez przesady, napędy w nowych konsolach nie są aż takie głośne.
Forza też będzie działać bez dysku, przynajmniej główna płytka. A co do tej dodatkowej to się okaże.

pozdrawiam,
Elves

Po co HDD w Xbox 360 ?