Po co Kerry przyleciał do Polski.

Data: 2013-11-05 08:51:49
Autor: WW
Po co Kerry przyleciał do Polski.
Witam

Po co p. Kerry przyleciał do Polski?

Czy po to, aby uspokoić p. Tuska, że go nie podsłuchiwali?

Czy po to, aby się nie wydało, że p. Tusk wiedział po podsłuchiwaniu nas przez USA i sam korzystał z  dostarczanych mu przez USA informacji?

Czy po to, aby załatwić sprawę Tarczy?

Czy po to, abyśmy nadal uczestniczyli w napadach USA na inne państwa?

Czy po to, abyśmy kupili nową partię amerykańskiego złomu?

Czy po to, aby obgadać stołki dla pp. Tuska i Sikorskiego w instytucjach międzynarodowych?

Po co?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-11-05 09:01:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l5a82o$i0r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo słyszał wiele dobrego o Polsce i chce to zobaczyć?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-05 17:17:43
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5278a5df$0$2155$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Bo słyszał wiele dobrego o Polsce i chce to zobaczyć?

Słusznie Idzikowski! Lepiej nas oglądać na miejscu niż u siebie.
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-05 09:15:58
Autor: Ronald Kuczek
Po co Kerry przyleciał do Polski.
On 11/05/2013 08:51 AM, WW wrote:
[...]
Czy po to, abyśmy kupili nową partię amerykańskiego złomu?

Stawiam na powyższą opcję.

RK

Data: 2013-11-05 09:30:14
Autor: Budzik
Po co Kerry przylecia do Polski.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Po co?

Na tak zadane pytanie (z tez) mona odpowiedziec tylko w jeden sposb:

na golonk.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-11-05 10:43:05
Autor: Aleksander
Po co Kerry przylecia do Polski.

Po co p. Kerry przylecia do Polski?

No c?  Jedno jest pewne. To nie my mamy spraw do Stanw, tylko oni maj jak spraw do Polski.
Ja myl, ze w caej aferze podsuchowej, wpadli na pomys, by polskim wadzom - ludziom, znanym jako dobrze gadajcy w unii, obieca jakie fanty, np. w przyszoci stoki, a oni zaczn odpowiednio agodzi afer podsuchow.  Pracowwa na korzy amerykanw, majc na uwadze prywatne korzyci, a nie pastwowe czzy spoeczne. Cao ubierze si w jaki temat adny, np zakup sprztu, darowizn ( zomu), albo ewentualn ma tarcz i opinii sprzeda, a ta kupi.
   C, kapitalizm, a USA jak nie maj interesu to nic nikomu dobrego nie zrobi, to taki sojusznik.
Nie cieszcie si , e cokolwiek ugracie z " przyjacimi", chyba e dla swoich prywatnych interesw.

Alx

Data: 2013-11-05 11:04:06
Autor: A. Filip
Po co Kerry przyleciał do Polski? Przyobiecać ZNOWU zniesienie wiz? ;-)
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> pisze:
Po co p. Kerry przyleciał do Polski?

No cóż?  Jedno jest pewne. To nie my mamy sprawę do Stanów, tylko oni mają  jakąś sprawę do Polski.  Ja myślę, ze w całej aferze podsłuchowej, wpadli na pomysł, by polskim  władzom - ludziom, znanym jako dobrze gadający w unii, obiecać jakieś fanty,  np. w przyszłości stołki, a oni zaczną odpowiednio łagodzić aferę  podsłuchową.  Pracowwać na korzyść amerykanów, mając na uwadze prywatne  korzyści, a nie państwowe czzy społeczne. Całość ubierze się w jakiś temat  ładny, np zakup sprzętu, darowiznę ( złomu), albo ewentualną małą tarczę i opinii sprzeda, a ta kupi.    Cóż, kapitalizm, a USA jak nie mają interesu to nic nikomu    dobrego nie  zrobią, to taki sojusznik.  Nie cieszcie się , że cokolwiek ugracie z " przyjaciółmi", chyba że dla  swoich prywatnych interesów.

Może znowu przyobiecają zniesienie wiz?  No wizy można znieść raz a
przyobiecywać zniesienie na okrągło :-)

--
A. Filip
Dla głupiego każdy dzień święto.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-05 17:25:27
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| Może znowu przyobiecają zniesienie wiz?  No wizy można znieść raz a
| przyobiecywać zniesienie na okrągło :-)

Nu...  Należy nam się!!
Za udaną akcję 'Żelazo', za wzorową transformację
i wysoki odsetek fachowców z SB w polskim biznesie.

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-05 17:26:38
Autor: Towarzysz Gnj
Po co Kerry przylecia do Polski.

|   C, kapitalizm, a USA jak nie maj interesu to nic nikomu dobrego nie
| zrobi, to taki sojusznik.

Susznie towarzyszu.
Zwiazek Radziecki mial kiedy interes, eby Armia Krajowa wysadzaa niemieckie transporty na Ostfront. I popatrzcie, ile to dobrego ludzie radzieccy uczynili dla tych AK-owcw... Niektrym nawet pozwolono y w Ludowej Ojczynie!
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-05 18:56:25
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-05 10:43, Aleksander pisze:
C, kapitalizm, a USA jak nie maj interesu to nic nikomu dobrego nie zrobi, to taki sojusznik. Nie cieszcie si , e cokolwiek ugracie z " przyjacimi", chyba e dla swoich prywatnych interesw. Alx

Ale jak rozumie tych co to s wniebowzici z faktu bycia tarcz ochraniajc terytorium USA przed ruskimi rakietami? Przecie oni mwi o sukcesie tego e to wanie nas jankes wybra do grania roli takiej tarczy...

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-11-05 22:54:14
Autor: Towarzysz Gnj
Po co Kerry przylecia do Polski.

Uytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa w wiadomoci news:l5bbfi$d3f$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| ochraniajc terytorium USA przed ruskimi rakietami? Przecie oni mwi
| o sukcesie tego e to wanie nas jankes wybra do grania roli takiej

Nu tak... Po wojnie mieli zaora Deutschlandy, eby sie tam rewizjonizm nie pleni, a jednak imperialisci postanowili ich dozbroi. Wadowali mierdzace dolary w Adenauera, e do dzisiaj tym Szwabom wszyscy si kaniaj...  Na szczecie w Polsce to nie przejdzie - nasi ludzie czuwaj!
gru.pl

Data: 2013-11-05 17:17:45
Autor: Porucznik Ivan Rżewski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l5a82o$i0r$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Napić się kanadyjskiej whisky w czasie 8-minutowego postoju zaprzęgu na cmentarzu.

Data: 2013-11-07 18:45:22
Autor: Porucznik Ivan Rżewski

Użytkownik "Porucznik Ivan Rżewski" <ivan1917@burdello.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l5b5n2$umb$1@news.albasani.net...

[...]

Zrobił sobie przystanek na polskim zadupiu.

Po co Kerry przyleciał do Polski.