Po co ZUS 46 tys. pracowników?

Data: 2015-04-18 12:44:28
Autor: Stachu Chebel
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 21:02:45 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
Nie prosciej przerzucić całą skłądkę do podatku dochodowego i niech US sie tym zajmuje?

==============
O K...a. Nawet se sprawy z tego nie zdawałem, że taka masa luda tam robi. Toż to jegomać robi się z tego niemałe miasteczko. Wiadomo, ZUS , czy jakkolwiek by to zwał musi być. No to teraz popatrzmy sobie wstecz na jebaną komunę:

1) Ile było wtedy zatrudnionych w ZUS? Proszę se wygooglać!

2) W celu obniżenia kosztów obsługi "klientów" firmy ZUS, wprowadzono komputery.
   Na dzień dzisiejszy to jakieś 2kompy/pysk emeryta wychodzi.
3) A młodzi mają ten burdel w dupie i jadą na wyspy. A premier też ma to w dupie i też se zrobił emigrację zarobkową. A Prezydent jeszcze fandzoli o jakiejś polskiej "coś tam". Nawet jego mać nie pamiętam co analfabeta fandzolnął, ale było to coś właśnie w tym stylu.
4) I tak jego mać wygląda szanowni robotnicy, stoczniowcy i górnicy ten bajzel o który krew żeście przelewali. Congratlations !!

Data: 2015-04-18 13:04:36
Autor: kogutek444
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 21:44:29 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

4) I tak jego mać wygląda szanowni robotnicy, stoczniowcy i górnicy ten bajzel o który krew żeście przelewali. Congratlations !!

Nie zapominaj że to wszystko dzieje się za zgodą ludzi którzy w Polsce żyją. Ciekawostką jest to że żyjący tutaj robotnicy najemni dla których socjalizm był naturalnym systemem socjalnym w wolnych wyborach zmienili go na wrogi im  kapitalizm.

Data: 2015-04-19 10:25:50
Autor: the_foe
Po co ZUS 46 tys. pracowników?

===============

[...]

No cóż, wszyscy uwierzyli, ze Polska to 10. potęga na swiecie, a w sklepach pustki bo wszytko rurociągiem przyjaźn do ZSRR jest wywozone, łącznie z zywymi swiniami ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-04-19 11:33:29
Autor: ApostatA
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 2015-04-19 o 10:25, the_foe pisze:
No to teraz popatrzmy sobie wstecz na jebaną komunę:

1) Ile było wtedy zatrudnionych w ZUS? Proszę se wygooglać!

za "komuny" w ZUSie pracowali tylko nieudacznicy. Kazdy chciał szaleć na tokarce bo na akordzie zarobiłeś w połowie lat 70 co najmniej 5K i to zaraz po zawodówce. Stara panna z ZUSu pijąć cały dzień cieniutką herbatkę popularną wyciagnęła cos kolo 1,5-2K. Roboty tam nie było bo i tak wiekszość była odwalana przez kadry w panstwowych firmach.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-19 03:43:21
Autor: kogutek444
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 11:33:31 UTC+2 użytkownik ApostatA napisał:
> [...]

za "komuny" w ZUSie pracowali tylko nieudacznicy. Kazdy chciał szaleć na tokarce bo na akordzie zarobiłeś w połowie lat 70 co najmniej 5K i to zaraz po zawodówce. Stara panna z ZUSu pijąć cały dzień cieniutką herbatkę popularną wyciagnęła cos kolo 1,5-2K. Roboty tam nie było bo i tak wiekszość była odwalana przez kadry w panstwowych firmach.

Było tak jak napisałeś. Pojawia się proste pytanie. Po chuj robotnicy najemni sobie to zmienili? Znam odpowiedź, jest prosta.

Data: 2015-04-19 13:00:13
Autor: ApostatA
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 2015-04-19 o 12:43, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Bo kazdy z nich myslal, ze jest wybitnym fachowcem i w nowej rzeczywistosci zostanie doceniony bardziej, a jak nie, to wyjedzie i go w Niemczech albo w USA docenią. Masa "fachowców" myslała, ze sa absolutnie niezastąpieni dla swiata, a "komuna" okrada ich z ich wiedzy i genialnej genialnosci.
A po tem sie okazała, ze ta ich wiedza jest juz niepotrzebna bo jest na poziomie technologii z lat 40, nowe tokarki wymagają goscia po MIT i zastępują 20 tych z poprzedniego systemu. A za granicą to mogą co najwyżej ogórki zrywać.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-19 04:22:54
Autor: kogutek444
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 13:01:08 UTC+2 użytkownik ApostatA napisał:

> [...]

A po tem sie okazała, ze ta ich wiedza jest juz niepotrzebna bo jest na poziomie technologii z lat 40, nowe tokarki wymagają goscia po MIT i zastępują 20 tych z poprzedniego systemu. A za granicą to mogą co najwyżej ogórki zrywać.

Popatrz na Chiny. Masową produkcję robią ludzie bez żadnych kwalifikacji. Powoli to się będzie zmieniało. Ale na razie wczorajszy chłop małorolny pracuje w fabryce mikserów i telewizorów.

Data: 2015-04-19 14:00:01
Autor: ApostatA
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
ApostatA napisał:
[...]

to samo jest u nas. Do produkcji tv w fabryce LG nie potrzebują
fachowców. Nikt tam nawet prawa Ohma nie zna. I tego polski robotnik nie
wiedział, ze przemysł w kapitalizmie nie jest od zatrudniania ludzi
tylko od produkowania. Taki mistrz tokarki moze sobie, jako hobby, w
przydomowym warsztaciku figury szachowe wykonać, ale ta umiejetnosc jest
juz nikomu nie potrzebna.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-19 14:03:16
Autor: u2
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 2015-04-19 o 14:00, ApostatA pisze:
to samo jest u nas. Do produkcji tv w fabryce LG nie potrzebują
fachowców. Nikt tam nawet prawa Ohma nie zna.

dlatego ty tam nie pracujesz, bo znasz prawo łoma:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-19 15:53:35
Autor: Stokrotka
Po co ZUS 46 tys. pracowników?

.... Do produkcji tv w fabryce LG nie potrzebują
fachowców. Nikt tam nawet prawa Ohma nie zna. I tego polski robotnik nie
wiedział, że przemysł w kapitalizmie nie jest od zatrudniania ludzi
tylko od produkowania.

Polski robotnik nie wiedział, że kapitalizm produkuje dla produkowania,
a nie dla dobra społeczeństwa.
W kapitalizmie naczelną wartością są pieniądze dość zależne od zbytu.
W socjalizmie zbyt nie ma żadenego znaczenia, bo z założenia, dla dobra społeczeństwa, by żadna praca się nie zmarnowała,
a więc by żaden produkt się nie marnował -
WSZYSTKIEGO BRAKOWAŁO, celowo i z premedytacją,
bo każdy towar zalegający na regale oznaczał, że ktoś napracował się niepotszebnie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-04-19 16:09:56
Autor: niebieski
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 19.04.2015 15:53, Stokrotka pisze:

[...]

No to faktycznie się nie przepracowywali.
Najważniejsze że władza dbała o nich również po pracy :)
http://mlodelata.pl/img/exhibits/big/30.jpg

--
niebieski

Data: 2015-04-19 16:52:15
Autor: ApostatA
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
W dniu 2015-04-19 o 16:09, niebieski pisze:
[...]

słaby fake: komuna w swych hasłach nigdy nie uzywała słowa 'władza'

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-19 19:01:59
Autor: Stokrotka
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
[...]

To nie jest śmieszne co piszesz.
Dawniej robotnik nie pszepracowywał się, a jednoczesnie były wprowadzone i słusznie do dziś istnieją pszywileje emerytalne dotyczące co najmniej połowy społeczeństwa (ustawa do dziś obowiązująca z okolic stanu wojennego).
A więc emerytura od 55 lat i nie pszepracowywanie się jak piszesz wcześniej.

A co nam pszynosi kapitalizm?
1. Autocenzurę w TV i radiu i gazecie, by o pszywilejah młode,  a i stare pokolenie nic nie wiedziało.
2. Emeryturę od 67 roku życia a szkołę od 5 lat - tak od 5 lat bo jest obowiązek pszedszkolny rok wcześniej niż szkoła, a 5 latki jak pokazli niedawno pokazali w TV zostały wsadzone  już w normalne szkolne ławki.

Sam wnioskuj. Po prostu było lepiej.
Kapitalizm jest po prostu niewydolny, i swoją niewydolność zamienia na wyzysk.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-04-19 19:31:02
Autor: platformowe głupki
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
a może by tak się zastanowić:
wolność czy europa?

Data: 2015-04-20 09:17:16
Autor: Stokrotka
Po co ZUS 46 tys. pracowników?

a może by tak się zastanowić:
wolność czy europa?

Wolicz dah nad głowa czy żarcie?
To nie ma związku.
I co rozumiesz pod słowami wolność, i pod słowem Europa?

W Europie to ja już jestem.
A wolność to pojęcie wieloznaczne, można ją traktować mentalnie , fizycznie i inaczej.
Fizycznie nie ma w Europie wolności bo jest zamordyzm- władza policji często zabijającej obywateli.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-04-20 12:50:10
Autor: platformowe głupki
Po co ZUS 46 tys. pracowników?
ciekawe te Twoje posty

Data: 2015-04-19 19:19:05
Autor: Wiesiaczek
Po co ZUS 46 tys. pracownikĂłw?
W dniu 19.04.2015 o 16:09, niebieski pisze:
W dniu 19.04.2015 15:53, Stokrotka pisze:

.... Do produkcji tv w fabryce LG nie potrzebują
fachowcĂłw. Nikt tam nawet prawa Ohma nie zna. I tego polski robotnik nie
[...]

Trochę marna propagandowa podróbka.
Ciekawe, że są jeszcze idioci, którzy takie głupoty biorą na poważnie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-19 19:24:14
Autor: niebieski
W dniu 19.04.2015 19:19, Wiesiaczek pisze:

No to faktycznie się nie przepracowywali.
Najważniejsze że władza dbała o nich również po pracy :)

Trochę marna propagandowa podróbka.
Ciekawe, że są jeszcze idioci, którzy takie głupoty biorą na poważnie.

No właśnie są i twierdzą, że w to wierzą!
--
niebieski

Data: 2015-04-19 19:29:47
Autor: platformowe głupki
Po co ZUS 46 tys. pracownikĂłw?
ja cię kręcę, co wy kur... pierdolicie... przecież hanna i donald zapiera się nogami i rękami, żeby nie umieszczać wszędzie takich europejskich dyrektyw jak na tym obrazku - tak ich pali... czas się leczyć Panowie!

Po co ZUS 46 tys. pracowników?